Is dat een modje op fok ! ? Die linkse ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
Ik nomineer; *tromgeroffel*
[afbeelding]
Userfoto's, welke letter begrijp je niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef Mattt het volgende:
[..]
Is dat een modje op fok ! ? Die linkse ?![]()
![]()
![]()
Uquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Userfoto's, welke letter begrijp je niet?
Wtf, volgens mij ken ik die linker van school!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Hij staat er ook met Lucas en Gea opquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:07 schreef Adelante het volgende:
op de foto met joling
die foto ook nog op internet
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Dit is Natalie toch? En wie is die gozer links dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit is Natalie toch? En wie is die gozer links dan?
Okee!quote:
En wiesda?quote:
Was dat niet de reet van static?quote:
Komt nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar die foto's zijn helemaal niet geil! Wie beoordeeld dit? Wie gaat hier warm van worden?
Klik op de link sukkelquote:
Jajaja, maar ik doe voordat ik denk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Maar of geil nou het juiste woord is...
Ik kom niet in USquote:
Nee, dit is niet die kont, dees is lelijker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Jajaja, maar ik doe voordat ik denk.
Maar ik wist deze zonder te klikken, dat is dan wel erg bewonderingswaardig.
Prachtig shot was dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
Ik nomineer de bril van Cerror.
[afbeelding]
Je moeder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Prachtig shot was dat.
Bier en slapeloosheid en geen gevoel voor humor.
Jassesquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
[afbeelding]
Je mag mijn vergiet ook wel posten als je wil. Hoewel ik nog wel ergere heb, van toen ik iets jonger was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
Hey, maar ff dat jullie het weten: Die duitsers moesten wel lachen om de grap nadat deze foto was gemaakt.
En je kiest ook weer de ergste foto van mij uit Litso. }:
In het kader van:quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
[afbeelding]
Die Duitsers hebben wat afgelachenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
Hey, maar ff dat jullie het weten: Die duitsers moesten wel lachen om de grap nadat deze foto was gemaakt.
En je kiest ook weer de ergste foto van mij uit Litso. }:
Mijn stem heb je !quote:
Waarom vindt iedereen veel Fok! dames dat toch opeens?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn stem heb je !
![]()
Je bent echt een poepie![]()
Medelijden en sympathie komen helemaal tot z'n recht zo met kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:11 schreef the900 het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen veel Fok! dames dat toch opeens?
Met een beetje mazzel krijg jij dus ook een kaartje met een scheermesje erbij, voor je polsenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Medelijden en sympathie komen helemaal tot z'n recht zo met kerst.
Die mutsen zijn tof, heb nog een doos van die meuk hier staanquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ik nomineer mijn bouwvakkers imitatie
[afbeelding]
Let vooral niet op die stomme muts![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |