Google geeft 900 hits op kallen, maar ook 700 hits op raalkalkenquote:
"Hoe heet jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Google zegt ook dat het antwoord op 'alles' 42 is!
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Raalkalken klinkt mij volledig onbekend in de oren. Raaskallen, daarentegen, is iets wat me wel bekend voorkomt..
Raaskalken is weer een andere variant, die ik overigens ook nog nooit gehoord heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef pberends het volgende:
Raaskalken onbekend in de oren? Ik heb dat toch verschillende malen op tv gehoord.
En toen werd de aarde vernietigdquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Google zegt ook dat het antwoord op 'alles' 42 is!
Jezelf quoten is so not done.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend, het is toch echt raaskallen.
Je weet wel zoals nepliberalen als .... in POL e.d. doen.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jezelf quoten is so not done.
EnKun je hier mee ophouden? Die M. Smit mag van mij door de plee gespoeld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend, het is toch echt raaskallen.
Je weet wel zoals nepliberalen als .... in POL e.d. doen.
[afbeelding].
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |