Die laatste. En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tot welke voel je je aangesproken? De eerste, de tweede, of geen van beide?.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:Het is opgelost en het is bijna Kerstmis
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Daar hebben we Dizer met z'n stomme rooie minnetje.
Maar ik reargeer nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die laatste. En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert.. Dus oftewel:
[..]
Jij hebt tenminste een mooi blauw plusjequote:
Ja, ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik reargeer nog wel. Maar jij reargeert niet meer op mijn bewijsstuk
.
Kerstmis is het bijna ja.
Dank, dank.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een mooi blauw plusje!
quote:reargeren
Uhh....met bier en roséquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dank, dank.
Hoe ga jij kerst doorbrengen?
Je krabbelt al terug dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me niet herinneren.. Volgens mij heb ik alleen dat quote-dinges aangepast, omdat ik dus dacht dat het mijn post was en ik het ook fout had gedaan. Maar ja, het zal allemaal wel.
.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert..
Airelle, wat bedoelde je nou met 'mooi hoor Bupa'?quote:
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Daar hebben we Dizer met z'n stomme rooie minnetje.
Is er alweer een meet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdag
Niets hoor schatquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle, wat bedoelde je nou met 'mooi hoor Bupa'?
Woensdag aanstaande.... je weet wel, die meet waar jij niet naar wou gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is er alweer een meet?. Ik wil wel foto's he
.
Ik meet alleen één-op-één en dat weet jequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woensdag aanstaande.... je weet wel, die meet waar jij niet naar wou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |