Tot welke voel je je aangesproken? De eerste, de tweede, of geen van beide?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik de chagerijn of de wannabeFA?
Waar dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je die reactie twee keer postte!
ShowChat #575: Let's do the Heatwave! Woooooh!
Goedenavond PERI.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen chagerijn en wannabe FA!!!
Duidelijk niet. Ze zijn identiek. En ik heb het niet twee keer hetzelfde gepost. Het komt louter en alleen (mooi hoor Bupa) door jou wonderbaarlijke quote-kunsten.quote:
Die laatste. En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tot welke voel je je aangesproken? De eerste, de tweede, of geen van beide?.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:Het is opgelost en het is bijna Kerstmis
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Daar hebben we Dizer met z'n stomme rooie minnetje.
Maar ik reargeer nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die laatste. En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert.. Dus oftewel:
[..]
Jij hebt tenminste een mooi blauw plusjequote:
Ja, ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik reargeer nog wel. Maar jij reargeert niet meer op mijn bewijsstuk
.
Kerstmis is het bijna ja.
Dank, dank.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een mooi blauw plusje!
quote:reargeren
Uhh....met bier en roséquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dank, dank.
Hoe ga jij kerst doorbrengen?
Je krabbelt al terug dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me niet herinneren.. Volgens mij heb ik alleen dat quote-dinges aangepast, omdat ik dus dacht dat het mijn post was en ik het ook fout had gedaan. Maar ja, het zal allemaal wel.
.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert..
Airelle, wat bedoelde je nou met 'mooi hoor Bupa'?quote:
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Daar hebben we Dizer met z'n stomme rooie minnetje.
Is er alweer een meet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdag
Niets hoor schatquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle, wat bedoelde je nou met 'mooi hoor Bupa'?
Woensdag aanstaande.... je weet wel, die meet waar jij niet naar wou gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is er alweer een meet?. Ik wil wel foto's he
.
Ik meet alleen één-op-één en dat weet jequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woensdag aanstaande.... je weet wel, die meet waar jij niet naar wou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |