geen tv met teletekstquote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel is het geworden heb er door de kerst niks van meegekregen
En wat levert je dat op??Juist:playoffs! Net zoals de nr. 3,4 en 5,dus ik zie jou infantiele logica niet....quote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je door de week niets meer te doen hebt, kan je al je krachten sparen voor in het weekend.
Maar toch feli.
Dit is in ieder geval de ideale uitslag voor Ajax.
Het is niet 1 ploeg die punten moeten verliezen, maar tenminste 2, willen we nog op een 2de plek einigen.
The champ feat. MC F- Super Feyenoordquote:Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag voor het eerst mijn kleine neefje van 6 mee genomen naar een voetbal wedstrijd. Hij was helemaal onder de indruk. Meteen een sjaaltje en een petje voor hem gekocht. Alleen ik wil ook een cd voor hem branden dat hij de liedjes een beetje mee kan zingen. Ik heb de meeste al, alleen ik wil graag dat nummer dat je vlak voor en na de wedstrijd hoord hebben (is een beetje een nummer van deze tijd met een stevige beat erin). Wie weet hoe deze heet?
De Joop Zoetemelk-troffee levert dit jaar geen reet op hoor..quote:Op maandag 26 december 2005 18:51 schreef raptorix het volgende:
Naja, zo maar eens kijken hoe het gegaan is, zelf had ik dit verlies al ingecalculeerd, volgens mij heeft AZ sinds de kampioenwedstrijd niet meer gewonnen bij Feyenoord uit.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:46 schreef Staanplaats het volgende:
De Joop Zoetemelk-troffee levert dit jaar geen reet op hoor..![]()
Het maakt geen bal uit of je nou 2 of 5 wordtquote:Op maandag 26 december 2005 20:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
De Joop Zoetemelk-troffee levert dit jaar geen reet op hoor..![]()
Vond Bosschaart niet slecht voetballen vandaag eigenlijk..quote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef rotskibo het volgende:
Toch moet er iets gebeuren in de winterstop willen ze echt meedoen om het kampioenschap, hopelijk kunnen Schreuder en Hofs snel weer meedoen en een nieuwe linksback (probeer het desnoods met iemand uit de jeugd) is echt noodzaak bleek vandaag maar weer eens![]()
Ik zie de logica wel. Een plaats boven Feyenoord op de ranglijst.quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
En wat levert je dat op??Juist:playoffs! Net zoals de nr. 3,4 en 5,dus ik zie jou infantiele logica niet....![]()
Woensdag nog tegen Roda gespeeld hoorquote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je door de week niets meer te doen hebt, kan je al je krachten sparen voor in het weekend.
Maar toch feli.
Dit is in ieder geval de ideale uitslag voor Ajax.
Het is niet 1 ploeg die punten moeten verliezen, maar tenminste 2, willen we nog op een 2de plek einigen.
Slap excuus hoor. Het zijn toch afgetrainde professionals. Kan je wel verwachten dat ze vaker dan één keer per week 90 minuten lang zonder problemen tegen een balletje aantrappen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef patrickt37 het volgende:
Maar toch feli.
Ja, die komt ook echt dichterbij als Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, toppers wint.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zie de logica wel. Een plaats boven Feyenoord op de ranglijst.
Jawel, het is al weer dinsdagquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, die komt ook echt dichterbij als Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, toppers wint.
En Rosenberg wordt topscorerquote:Op maandag 26 december 2005 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax gaat toch naar de Champions League
Mja. Als je alle toppers verliest en de rest wint, is de kans nog groot dat je kampioen wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef bart83 het volgende:
Ik hoop dat je ongelijk hebt, Shreyas.Maar ik maak me meer zorgen over de returns tegen de 'kleintjes' dan de toppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |