Ja, die komt ook echt dichterbij als Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, toppers wint.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zie de logica wel. Een plaats boven Feyenoord op de ranglijst.
Jawel, het is al weer dinsdagquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, die komt ook echt dichterbij als Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, toppers wint.
En Rosenberg wordt topscorerquote:Op maandag 26 december 2005 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax gaat toch naar de Champions League
Mja. Als je alle toppers verliest en de rest wint, is de kans nog groot dat je kampioen wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef bart83 het volgende:
Ik hoop dat je ongelijk hebt, Shreyas.Maar ik maak me meer zorgen over de returns tegen de 'kleintjes' dan de toppers.
Niet als PSV, AZ en Ajax dat ook doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja. Als je alle toppers verliest en de rest wint, is de kans nog groot dat je kampioen wordt.![]()
't Is ook maar in theorie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet als PSV, AZ en Ajax dat ook doen.![]()
www.fr-1908.nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef Merkie het volgende:
Tyfus Talpa, waarom kan ik De Wedstrijden niet terugkijken via de website?
Ja alle vier de clubs verliezen alles van elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet als PSV, AZ en Ajax dat ook doen.![]()
Inderdaad zeg, talpaquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef Luni het volgende:
afscheid van Piet, kippevel! Konden ze daar niet effe iets van uitzenden, in plaats van al die mongolen met der kerstmuts![]()
Of: de ploeg is niet in staat het spel te maken tegen een tegenstander die zich volledig terugtrekt op eigen helft....quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef bart83 het volgende:
De ploeg is niet gemotiveerd en geconcentreerd tegen de kleintjes en hij is daar verantwoordelijk voor, dus eigenlijk geeft ie met die uitspraak aan dat Feyenoord geen kampioen wordt omdat HIJ geen spelers kan motiveren.
Daar lag het niet aan. Het was een gebrek aan concentratie, dat is zo overduidelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Of: de ploeg is niet in staat het spel te maken tegen een tegenstander die zich volledig terugtrekt op eigen helft....
Hij is gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef bart83 het volgende:
Bah, ik heb het nog steeds niet zo op Koeman. Met van Gaal instemmen dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is (nadat je fucking 3 toppers op rij hebt gewonnen). Wat doe je dan bij Feyenoord??? Als we van Ajax, AZ, PSV, Heerenveen, enz. hadden verloren dan mocht ie dat zeggen maar Feyenoord heeft bewezen alle topclubs aan te kunnen.
De ploeg is niet gemotiveerd en geconcentreerd tegen de kleintjes en hij is daar verantwoordelijk voor, dus eigenlijk geeft ie met die uitspraak aan dat Feyenoord geen kampioen wordt omdat HIJ geen spelers kan motiveren.
Maar goed, misschien loopt ie maar te lullen omdat ie liever de underdog wil spelen om later nog toe te slaan.
De druk opvoeren doet het team zelf door te laten zien dat ze in staat zijn de beste teams van Nederland te verslaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef snabbi het volgende:
Niet zeuren. Dat Koeman niet alles kan is ook maar menselijk. Bovendien wanneer hij gaat roepen dat Feyenoord een titelkandidaat is heb je weer genoeg spelers die er niet tegen wII staan. Bovendien voert hij dan alleen maar de druk op, op zowel zichzelf als op de groep. Denk dat het gewoon verstandig is de luwte te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |