Daarom. Beetje zuur dat het een aantrekkelijke wedstrijd is, maar goed het zij zo.....quote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, goede reden dan. Het is niet anders.
Ondanks dat ik voor AZ ben hoop ik dat Feyenoord ook weer "the spirit" heeft gevonden en AZ lekker mee doet, zodat het publiek op 2e Kerstdag een erg mooi uitje heeft. Er zullen vast een paar mensen blij zijn dat ze door het aanwezig zijn in de Kuip hun schoonmoeder kunnen omzeilen.quote:Op maandag 26 december 2005 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daarom. Beetje zuur dat het een aantrekkelijke wedstrijd is, maar goed het zij zo.....
quote:Speler uit Peru in verband gebracht met Feyenoord
[ Feyenoord-Netwerk ]
Volgens media in Peru is de jonge aanvaller Wilmer Aguirre dichtbij een transfer naar een Nederlandse club. Om welke club het gaat is niet duidelijk, NEC, AZ en Feyenoord worden genoemd als kandidaten. De 22-jarige aanvaller was ploeggenoot van Jefferson Farfan bij Alianza Lima. De speler zou 28 december a.s. naar Nederland afreizen.
Als scout. Heb je geen verkeerde aan. Toekomstig hoofdtrainer in de Kuip?quote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mario gaat met Don Cameleon mee naar het WK....
Laten we het hopen, schitterende kerel!quote:Op maandag 26 december 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Als scout. Heb je geen verkeerde aan. Toekomstig hoofdtrainer in de Kuip?
De mijne heb ik ook uitgeleend. Ben pas net thuisquote:Op maandag 26 december 2005 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Ondanks dat ik echt niks om Kerstmis geef, kan ik het gewoon niet maken om rond de klok van 6 vanavond pas aan te komen kakken bij mijn ouders voor de Kerst-vreet!
Dus gaat er iemand anders op mijn SCC.
Dat telt pas op het eind. Nu is het gewoon gedeeld tweede wat mij betreft.quote:Op maandag 26 december 2005 16:52 schreef snabbi het volgende:
Kijk maar eens naar wat thuis en wat uitwedstrijden waren, wII kloppen we dus ook. BTW we staan 3e op doelsaldo.
Dat jullie de beker en de UEFA Cup maar mogen winnenquote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef raptorix het volgende:
Gefelicteerd, maarjah het valt voor ons niet mee om op 3 fronten te strijden met het budget van 1/3 van feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |