Als er nou 1 iemand in dezen z'n snufferd moet houden ...quote:
Dat zeg ik niet, maar je kunt moeilijk zeggen dat de Feyenoorders maar uit hun eigen topic moeten wegblijven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, het zijn altijd de Ajacieden die het gedaan hebben.![]()
Wij hebben niemand gevraagd om dergelijke schockerende reacties te posten, hoor.![]()
En ik zie dat ook normale posts van mij verwijderd zijn. Het lijstje van de prijzen die Ajax en Feyenoord hebben gewonnen is toch heel normaal. Het zijn gewoon feitelijke gegevens, daar kan ik ook niets aan doen.
Maar goed, het zal allemaal wel.
Misschien is het inderdaad wel het beste als ik hier eventjes niet meer post. Gedurende de kerstdagen zullen jullie geen last meer van mij hebben in dit Feyenoord-topic.
Dus tot dinsdag dan maar en prettige kerstdagen toegewenst.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot nou gewoon op![]()
Ik kan ook nog wel wat feiten op tafel leggen (UEFA cup 01/02)
Anders ga je nog ff lekker doorquote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]toen was je zeker net uit de luiers. Zo kom je helaas wel over iig.
ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Kaap het volgende:
"Ook al is Huntelaar nog zo snel, Ostlund breekt Klaasje zijn beentje wel"
Ajax dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedere speler wil toch ooit een keer voor de mooiste club uit Nederland spelen![]()
Dat is een feestje waard!quote:Shinji Ono eindelijk volledig fit verklaard
Shinji Ono is weer fit. De Japanner trainde zaterdagochtend voor het eerst sinds maanden weer voluit mee met de selectie van Feyenoord.
Ono mocht voluit gaan nadat een scan had uitgewezen dat zijn voet volkomen genezen was. De international kampte met een gebroken middenvoetsbeentje. Bovendien wilde de wond die het gevolg was van de operatie niet snel genoeg genezen en kreeg hij ook nog last van een teenblessure.
Dit seizoen kwam Ono slechts vier duels in actie, waarvan een voor de UEFA Cup. Voor het laatst stond de blessuregevoelige Aziaat op 2 oktober op het veld.
je mopje was al een keer gemaaktquote:
En dan speelt ie 1 wedstrijd en wordt ie verkocht, hehe.quote:
Mario gaat met Don Cameleon mee naar het WK....quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Erasmusch het volgende:
Mario is trouwens goed bezig daar op Woudestein. Maar wmb hoeft Excelsior niet in de HCE
Ah, de NSB-knop. Om joden aan te geven.quote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een algemene dienstmededeling:
Is er iets aan de hand in dit of andere topics, graag aangeven via een topicreport. Dan worden de mods erop geattendeerd en kan er sneller ingegrepen worden.
Hoe doe je dat? klik op dit icoontje bovenaan een topic en vul in wat er speelt: [afbeelding]
Shit, ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah, de NSB-knop. Om joden aan te geven.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah, de NSB-knop. Om joden aan te geven.
wat moet hij anders zeggen, ik trek hem wel aan Jackquote:Op zondag 25 december 2005 19:41 schreef bart83 het volgende:
Die reactie van Kuijt bij SpijkermanHij kreeg een Ajax-shirt en wou het de open haard in gooien
![]()
![]()
Zielig inderdaad, cultheld en Sheyras die de hele tijd komen trollen gaan vrijuit.quote:Op zondag 25 december 2005 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Toch raar dat er alleen Feyenoorders zijn geband![]()
Wat had je anders verwacht met al die Joden modsquote:Op zondag 25 december 2005 21:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zielig inderdaad, cultheld en Sheyras die de hele tijd komen trollen gaan vrijuit.![]()
Inderdaad, laten we morgen verder praten over Feyenoord. Zal wel weer genoeg gespreksstof opleveren.quote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie FB en zint je verder iets niet dan moet je me maar mailen.
Laten we het hier maar gewoon over Feyenoord hebben, zoals het hoort.
Het is dat het moet.quote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie FB en zint je verder iets niet dan moet je me maar mailen.
Laten we het hier maar gewoon over Feyenoord hebben, zoals het hoort.
Dankje. Zit hier nu te balen dak op 2e kerstdag zo vroeg op moet, zal over paar uurtjes hopenlijk anders zijnquote:Op maandag 26 december 2005 03:10 schreef PLAE@ het volgende:
Veel plezier straks allen in die koude kuip. Ik moet er niet aan denken zo vroeg op 2e kerstdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |