Even tussendoor, ik heb een vraag voor jouw....quote:
Ik durf voor de volle 100% te zeggen dat Dirk nooit voor Ajax gaat spelen. Dirk is een Feyenoord man in hart en nierenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even tussendoor, ik heb een vraag voor jouw....
Stel dat Dirk Kuyt ooit voor Ajax gaat spelen.......(niets is onmogelijk in voetbal)
Wat doe jij dan met je FOK-username? Maak je dan een nieuw account.......of ben je dan voor Ajax......
![]()
Gelul...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk is een Feyenoord man in hart en nieren![]()
Nee, oké, maar stel.........ik geef toe dat het voor 99% zeker is dat dat inderdaad nooit gebeurd, maar het is echt niet 100%.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik durf voor de volle 100% te zeggen dat Dirk nooit voor Ajax gaat spelen. Dirk is een Feyenoord man in hart en nieren![]()
Iedere speler wil toch ooit een keer voor de mooiste club uit Nederland spelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, oké, maar stel.........ik geef toe dat het voor 99% zeker is dat dat inderdaad nooit gebeurd, maar het is echt niet 100%.
Niemand had ooit verwacht dat Cruiff van Ajax naar Feyenoord zou gaan...
Nu spreek je jezelf tegen, je zei net dat je voor de volle 100% zeker wist dat Kuyt nooit voor Ajax zou gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedere speler wil toch ooit een keer voor de mooiste club uit Nederland spelen![]()
Niet vaak nee, maar wat doet dat er toe. Omdat veel mensen in Rotterdam het doen, betekent niet dat jij het ook moet doen? Beetje triest om je op die manier in te dekken.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Ben je waarschijnlijk nooit in R'dam geweest.......
Als jij het zegt......quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Alsjeblieft boertje,nou moet je me al helemaal niet vertellen hoe ik moet praten....Je word zelfs door de echte Amsterdammers niet serieus genomen...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Geen woorden, maar water
Kom maar eens met een reuze interessant onderwerp waarover we kunnen discussiëren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:31 schreef TC03 het volgende:
Interessante discussie weer...
Laten we het hebben over Wotte, Huntelaar en Meijer: Zij die zouden gaan, maar niet gingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom maar eens met een reuze interessant onderwerp waarover we kunnen discussiëren.
Gelukkig niet.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we het hebben over Wotte, Huntelaar en Meijer: Zij die zouden gaan, maar niet gingen
Wotte mag van mij weg, Huntelaar hoef ik niet voor 9 miljoen en Meijer kan me weinig schelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we het hebben over Wotte, Huntelaar en Meijer: Zij die zouden gaan, maar niet gingen
Juist, want Dirk is alleen een Quick Boy in hart en nieren. Zal nooit voor Katwijk spelen.quote:
Ik heb het gehaald uit de seizoensgids, by the way.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:49 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Hé,onze joodse moralist is weer terug.Wat je wel allemaal niet ken opzoeken met Google,knap hoor...Ga nou maar lekker met mammie en pappie kerstfilmpjes kijken
![]()
Hoezo betalen.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laat em, de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd, betaalde je je kaartje nog met guldens
Dat is zo een debiel excuus waar jullie joodjes altijd mee aankomen. Hoe ken jij in hemelsnaam weten hoeveel liefde iemand heeft voor zijn club, je kent hem en iedereen die zoiets in zijn onderschrift heeft staan helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:57 schreef Jajong het volgende:
Ach, iemand die " IK SCHIJT OP DE F-SIDE....." als ondertitel heeft kan je toch moeilijk serieus nemen. Zoals gezegd, jij hebt meer haat voor Ajax dan liefde voor je eigen sneue team
Bizar weer....quote:Trainer Erwin Koeman trainde vandaag met een select groepje spelers. Dirk Kuijt, Serginho Greene, André Bahia, Hossam Ghaly, Alexander Östlund, Pascal Bosschaart, Salomon Kalou, Ali Boussaboun, Jonathan de Guzman en Patrick Paauwe waren vandaag niet aanwezig op de training. Schijnbaar krijgen de basisspelers vlak voor de topper tegen Az een extra dag rust om kerstinkopen te doen.
Ja, het zijn altijd de Ajacieden die het gedaan hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:57 schreef Merkie het volgende:
Kunnen de Ajacieden dan ook tijdelijk wegblijven (laten we zeggen tot dit topic vol is?), of iig ervoor zorgen dat er ook geen reacties ontlokt worden? Ging natuurlijk nergens meer over wat ik zo las.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, het zijn altijd de Ajacieden die het gedaan hebben.![]()
Je weet zelf ook wel dat je er reacties mee probeert te ontlokken. En maak van dat eventjes gewoon voor altijd van. Heb in het Feijenoordtopic nog geen enkele post normale post van je kunnen vinden...quote:Wij hebben niemand gevraagd om dergelijke schockerende reacties te posten, hoor.![]()
En ik zie dat ook normale posts van mij verwijderd zijn. Het lijstje van de prijzen die Ajax en Feyenoord hebben gewonnen is toch heel normaal. Het zijn gewoon feitelijke gegevens, daar kan ik ook niets aan doen.
Maar goed, het zal allemaal wel.
Misschien is het inderdaad wel het beste als ik hier eventjes niet meer post. Gedurende de kerstdagen zullen jullie geen last meer van mij hebben in dit Feyenoord-topic.
Dus tot dinsdag dan maar en prettige kerstdagen toegewenst.![]()
Rot nou gewoon opquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijstje van de prijzen die Ajax en Feyenoord hebben gewonnen is toch heel normaal. Het zijn gewoon feitelijke gegevens, daar kan ik ook niets aan doen.
Als er nou 1 iemand in dezen z'n snufferd moet houden ...quote:
Dat zeg ik niet, maar je kunt moeilijk zeggen dat de Feyenoorders maar uit hun eigen topic moeten wegblijven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, het zijn altijd de Ajacieden die het gedaan hebben.![]()
Wij hebben niemand gevraagd om dergelijke schockerende reacties te posten, hoor.![]()
En ik zie dat ook normale posts van mij verwijderd zijn. Het lijstje van de prijzen die Ajax en Feyenoord hebben gewonnen is toch heel normaal. Het zijn gewoon feitelijke gegevens, daar kan ik ook niets aan doen.
Maar goed, het zal allemaal wel.
Misschien is het inderdaad wel het beste als ik hier eventjes niet meer post. Gedurende de kerstdagen zullen jullie geen last meer van mij hebben in dit Feyenoord-topic.
Dus tot dinsdag dan maar en prettige kerstdagen toegewenst.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot nou gewoon op![]()
Ik kan ook nog wel wat feiten op tafel leggen (UEFA cup 01/02)
Anders ga je nog ff lekker doorquote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]toen was je zeker net uit de luiers. Zo kom je helaas wel over iig.
ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Kaap het volgende:
"Ook al is Huntelaar nog zo snel, Ostlund breekt Klaasje zijn beentje wel"
Ajax dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedere speler wil toch ooit een keer voor de mooiste club uit Nederland spelen![]()
Dat is een feestje waard!quote:Shinji Ono eindelijk volledig fit verklaard
Shinji Ono is weer fit. De Japanner trainde zaterdagochtend voor het eerst sinds maanden weer voluit mee met de selectie van Feyenoord.
Ono mocht voluit gaan nadat een scan had uitgewezen dat zijn voet volkomen genezen was. De international kampte met een gebroken middenvoetsbeentje. Bovendien wilde de wond die het gevolg was van de operatie niet snel genoeg genezen en kreeg hij ook nog last van een teenblessure.
Dit seizoen kwam Ono slechts vier duels in actie, waarvan een voor de UEFA Cup. Voor het laatst stond de blessuregevoelige Aziaat op 2 oktober op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |