Even tussendoor, ik heb een vraag voor jouw....quote:
Ik durf voor de volle 100% te zeggen dat Dirk nooit voor Ajax gaat spelen. Dirk is een Feyenoord man in hart en nierenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even tussendoor, ik heb een vraag voor jouw....
Stel dat Dirk Kuyt ooit voor Ajax gaat spelen.......(niets is onmogelijk in voetbal)
Wat doe jij dan met je FOK-username? Maak je dan een nieuw account.......of ben je dan voor Ajax......
![]()
Gelul...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk is een Feyenoord man in hart en nieren![]()
Nee, oké, maar stel.........ik geef toe dat het voor 99% zeker is dat dat inderdaad nooit gebeurd, maar het is echt niet 100%.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik durf voor de volle 100% te zeggen dat Dirk nooit voor Ajax gaat spelen. Dirk is een Feyenoord man in hart en nieren![]()
Iedere speler wil toch ooit een keer voor de mooiste club uit Nederland spelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, oké, maar stel.........ik geef toe dat het voor 99% zeker is dat dat inderdaad nooit gebeurd, maar het is echt niet 100%.
Niemand had ooit verwacht dat Cruiff van Ajax naar Feyenoord zou gaan...
Nu spreek je jezelf tegen, je zei net dat je voor de volle 100% zeker wist dat Kuyt nooit voor Ajax zou gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedere speler wil toch ooit een keer voor de mooiste club uit Nederland spelen![]()
Niet vaak nee, maar wat doet dat er toe. Omdat veel mensen in Rotterdam het doen, betekent niet dat jij het ook moet doen? Beetje triest om je op die manier in te dekken.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Ben je waarschijnlijk nooit in R'dam geweest.......
Als jij het zegt......quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Alsjeblieft boertje,nou moet je me al helemaal niet vertellen hoe ik moet praten....Je word zelfs door de echte Amsterdammers niet serieus genomen...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Geen woorden, maar water
Kom maar eens met een reuze interessant onderwerp waarover we kunnen discussiëren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:31 schreef TC03 het volgende:
Interessante discussie weer...
Laten we het hebben over Wotte, Huntelaar en Meijer: Zij die zouden gaan, maar niet gingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom maar eens met een reuze interessant onderwerp waarover we kunnen discussiëren.
Gelukkig niet.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we het hebben over Wotte, Huntelaar en Meijer: Zij die zouden gaan, maar niet gingen
Wotte mag van mij weg, Huntelaar hoef ik niet voor 9 miljoen en Meijer kan me weinig schelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we het hebben over Wotte, Huntelaar en Meijer: Zij die zouden gaan, maar niet gingen
Juist, want Dirk is alleen een Quick Boy in hart en nieren. Zal nooit voor Katwijk spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |