Oke, ik heb het verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:51 schreef Wup het volgende:
[..]
nee hoor, zo bedoelde ik het niet, vind het echt een toffe actie van je
Rot naar je nest man, ow, daar was je alquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morwen, als dit jouw definitie is van erotischgewijs is........![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat 99.99999% van nl ook![]()
![]()
![]()
is, sluit ik dit af, iets zegt me dat ik hier niet serieus op in moet gaan
![]()
Wat een bout programma kijk ik nu naar!!! Tikaaaahhhh!![]()
![]()
![]()
euhm zie talpa, telegraaf, nu.nl, bb.nl etcquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:47 schreef TerroRobbie het volgende:
flikker es op zeg effe wie er gewonne hbe dan kan ik grustig slapen
Ben blij dat hij niet gewonnen heeft maar het einde blijft een schande, a bloodie shamequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry maar Roel is wmb de LOSER, zon kwal niet normaal dat sommige mensen dat niet zien jammer![]()
Maargoed, dat maakt een forum leuk natuurlijk
Verschillende meningen
Tja, dat is idd een mysteriequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet gewonnen heeft maar het einde blijft een schande, a bloodie shame![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:48 schreef Muerte het volgende:
Voor die gaan slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht, dag allemaal het was me een genoegen.![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:51 schreef I_doubt het volgende:
Dag lieve mensen
Ik ga slapen![]()
![]()
Het was een heerlijke dag en ik heb volop genoten van de finale en van jullie!![]()
Tot morgen of een volgende keer.![]()
was geschreven,
* I_doubt
Vind ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet gewonnen heeft maar het einde blijft een schande, a bloodie shame![]()
ieder zijn mening...... maar ik vond het grof op het eindequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry maar Roel is wmb de LOSER, zon kwal niet normaal dat sommige mensen dat niet zien jammer![]()
Maargoed, dat maakt een forum leuk natuurlijk
Verschillende meningen
Dido!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Woer gheeft er gewonne?
Ben ik met je eens, ben benieuwd wat Talpa daarop zegt, ik denk dat het te maken heeft met zendtijd en reclameblokken (adverteerders die reclame hebben ingekocht ed)quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ieder zijn mening...... maar ik vond het grof op het einde
Nope want die verhuizers stonden er ook niet voor niets. was gewoon foute scriptquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat is idd een mysterie
Ik denk zelf gewoon zendtijd maar heb er een raar gevoel bij
Mss publiciteits toetje van Talpa?![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:48 schreef Muerte het volgende:
Voor die gaan slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht, dag allemaal het was me een genoegen.![]()
![]()
![]()
Ik reageer wat laat omdat ik een mail wou beantwoorden en een mop in de SC wou gooienquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Arliator is een van mijn meest favo BB users
Hij staat bij mij in het goud gekrijt
Ik zit me kapot te denken, maar ik kan me niet meer herinneren waaraanquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik heb het verkeerd gelezen.
Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik ken een mop, omdat de laatste keer er erg weinig mensen waren, durf ik het nu nog een keer voor te leggen aan de fokkers!
Wisten jullie dat Hans Kazan is overleden??????
ttssssss... wat dacht je vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
Ik reageer wat laat omdat ik een mail wou beantwoorden en een mop in de SC wou gooien![]()
Maar wow, ik ben er stil van......... waar heb ik dat aan verdiend? Volgens mij heb ik niks speciaals gedaan. Oh ja, ik vis niet naar complimentjes, ik ben oprecht verbaasd.
Maar dank, dit doet me wel heel goed.![]()
![]()
![]()
Onnodig om te zeggen dat ik jou ook heel tof vind!!
Je muziek!!! En je posts!!
Morwen,quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rot naar je nest man, ow, daar was je al![]()
Dizzy, ik zou hem dumpen...echt.....echt hoor, kan ie niet maaaaaaaaaaaaaken *wapperwapper![]()
Echt, dumpen die handelHeeft ie witte sokken, helemaal dumpen
Het juiste pleepapier, neuken en
![]()
Je bent gewoon wie je bent, en die persoon is tof, dat voel/zie/lees ik, just uit ervaringquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik reageer wat laat omdat ik een mail wou beantwoorden en een mop in de SC wou gooien![]()
Maar wow, ik ben er stil van......... waar heb ik dat aan verdiend? Volgens mij heb ik niks speciaals gedaan. Oh ja, ik vis niet naar complimentjes, ik ben oprecht verbaasd.
Maar dank, dit doet me wel heel goed.![]()
![]()
![]()
Onnodig om te zeggen dat ik jou ook heel tof vind!!
Je muziek!!! En je posts!!
De goochelgriepquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te denken, maar ik kan me niet meer herinneren waaraan![]()
Wat hoor je liever?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hoor ik liever
Ehm Bong hij zit vrij ongemakkelijk nu op die veer in ze reet. bah doe es kappeh ik voel me zwaar ondergewaardeerd hierquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent gewoon wie je bent, en die persoon is tof, dat voel/zie/lees ik, just uit ervaring
Je mag er zijn en je bent zeker van harte welkom bij de volgende BB (ook de VIPS) en dan kom ik weer wederom met muziek![]()
![]()
Joost is de enige echt spekgladde kameleon, en Roel "`hoewel ik het Ingrid gunde" toen zij eruit ging dan maar Roel de WINNAAR BB 2005 gun want die nep acteur met zijn tranen eruit persen over "zijn Bren"quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik tikte dat het dus echt de joost gladde kameleon enz. was de laatste die ik het gunde... is echt kort een samenvatting, maar ik heb er zo een rotgevoel bij zoals roel daar zat. alleen in het huis.komen camera,s voor hem, ik schiet er gewoon weer vol van...... het was gewoon KUT
dat zou inderdaad kunnen..... en de tv kijkers zien niet wat we op de streams zien... maar ik vond het super grof..... roel moet nog van het toneel en ze gooien ff voor de pret een opruim team er in..... kijk ff dagboek van talpa.... alle banken staan op de plaats... de laatste momenten zagen wij anders. daarom ben ik ook boos........ niet op de fokkers echt niet maar in een streamverslag mag je geen mening hebben en dat heb ik nu....quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ben benieuwd wat Talpa daarop zegt, ik denk dat het te maken heeft met zendtijd en reclameblokken (adverteerders die reclame hebben ingekocht ed)
Helemaal niet treurig, Roel is een dikke asshole en mag van mij branden, ja zo ben ik maar ik gun het hem echt niet, besides that heeft hij stinkend rijke ouders dus no wayquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:08 schreef melke het volgende:
Weet je wat ik ook zo zielig vond!? Toen ze Roel de beelden lieten zien van een winnende Joost. Hij zag Joost de catwalk over rennen richting podium. Heel ff kwam de vader van Roel in beeld. Toen zei Roel zo heel teleurgesteld, hee daar zit m'n pa.. Echt treurig
Ja, nee, maar vind je dat echt? Als je het er niet mee eens bent moet je het zeggen, want ik wil niet dat je denkt dat ik anders denk. ik hoop dat je denkt dat wat ik denk, hetzelfde is wat jij denkt, als jij anders denkt, moeten we misschien eens praten waarom we uitelkaar zijn gegroeid (of haal ik nu de laatste exitdiscussie met mij ex door de warquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:04 schreef Wup het volgende:
[..]
ttssssss... wat dacht je van
ooohhh? echt? vind je dat echt?? wat leuk om te horen. dank je wel:)
Tja maar zo werkt commerciële tv, ik denk niet dat het zo gepland was maar dat horen/lezen we morgen wel in de krantquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
dat zou inderdaad kunnen..... en de tv kijkers zien niet wat we op de streams zien... maar ik vond het super grof..... roel moet nog van het toneel en ze gooien ff voor de pret een opruim team er in..... kijk ff dagboek van talpa.... alle bakken staan op de plaats... de laatste momenten zagen wij anders. daarom ben ik ook boos........ niet op de fokkers echt niet maat in een streamverslag mag je geen mening hebben en dat heb ik nu....
En stevig ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is afgelopen hè?
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morwen,
Je kan dit alleen maar zeggen omdat je mij nooit ontmoet hebt.
Elke vrouw/man met kritiek op mij, is van gedachte verandert toen ze mij ontmoeten.
Daarom, jou commentaar neem ik met een ton zout![]()
Leer mij kennen, en er gaat een wereld voor je open!!![]()
![]()
![]()
Het is dus echt afgelopen, dat is ergquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En stevig ook
Up to tha real world
The Matrix has been Shutdown![]()
gegroet Morwen, tot wederziensquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:12 schreef Morwen het volgende:
Lieverdjes, ik gaIedereen bedankt voor de mooie uren, streamverslagen, caps, commentaren
![]()
Ik hoop jullie binnenkort weer te treffen bij BB-vips of elders![]()
fijn zitten we ook weer op een lijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Joost is de enige echt spekgladde kameleon, en Roel "`hoewel ik het Ingrid gunde" toen zij eruit ging dan maar Roel de WINNAAR BB 2005 gun want die nep acteur met zijn tranen eruit persen over "zijn Bren"en dat is net 21 jaar????
Jammer jammer maar zu kotsen
![]()
Kijk het filmpje eens op de talpa site! Ik krijg er spontaan tranen van in de ogen. Ik was geen Roel fan. Maar hallo, wat zal hij zich klote gevoeld hebben als er 2 camera's voor je neus staan om je reactie te filmen als ze je een winnende Joost laten zien. Je zag gewoon de emotie en teleurstelling bij hem. Dat vind ik echt heel triest. En dan nog hee, mijn ouders zijn ook rijk, dat betekent niet dat ik dat ook ben!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal niet treurig, Roel is een dikke asshole en mag van mij branden, ja zo ben ik maar ik gun het hem echt niet, besides that heeft hij stinkend rijke ouders dus no way![]()
Je wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
Lieverdjes, ik gaIedereen bedankt voor de mooie uren, streamverslagen, caps, commentaren
![]()
Neuh, morgen worden we allemaal wakker en dan blijkt het een nare droom te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is afgelopen hè?
Ik zag net nog beweging op stream 4quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is afgelopen hè?
OOk voor jou eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
![]()
helaas exitdicussie gemist maar klinkt als:. ach ja, god, nou ja, god, ja, snap je....quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:11 schreef Arliator het volgende:
Ja, nee, maar vind je dat echt? Als je het er niet mee eens bent moet je het zeggen, want ik wil niet dat je denkt dat ik anders denk. ik hoop dat je denkt dat wat ik denk, hetzelfde is wat jij denkt, als jij anders denkt, moeten we misschien eens praten waarom we uitelkaar zijn gegroeid (of haal ik nu de laatste exitdiscussie met mij ex door de war)
Dat heb ik ook wel eens gedacht. Maar we kunnen dat niet met zekerheid zeggen. Ik gunde het alle 4 de finalisten. Joost vind ik een prima winnaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Joost is de enige echt spekgladde kameleon
Klote ok, maar hoe hard het ook is, hij verdiend het imho, hij wees al minder dan 50.000 af terwijl ie er al 10.000 had nou dan ben je echt afgeknapt bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens op de talpa site! Ik krijg er spontaan tranen van in de ogen. Ik was geen Roel fan. Maar hallo, wat zal hij zich klote gevoeld hebben als er 2 camera's voor je neus staan om je reactie te filmen als ze je een winnende Joost laten zien. Je zag gewoon de emotie en teleurstelling bij hem. Dat vind ik echt heel triest. En dan nog hee, mijn ouders zijn ook rijk, dat betekent niet dat ik dat ook ben!
Nananaananaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ehm Bong hij zit vrij ongemakkelijk nu op die veer in ze reet. bah doe es kappeh ik voel me zwaar ondergewaardeerd hier![]()
He daar's me pa , echt treurig einde............ we zagen niet hoe hij met zijn familie herenigd werd en met dido nee de hele show ging om die jostiquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:08 schreef melke het volgende:
Weet je wat ik ook zo zielig vond!? Toen ze Roel de beelden lieten zien van een winnende Joost. Hij zag Joost de catwalk over rennen richting podium. Heel ff kwam de vader van Roel in beeld. Toen zei Roel zo heel teleurgesteld, hee daar zit m'n pa.. Echt treurig
Was die niet gediskwalificeerd omdat hij de bocht afsneedquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een belg heeft het wereldrecord op de 100 meter verbroken, wist je dat? Echt 4:15 uur moppen
Ik hoor de tweede regel lieverquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat hoor je liever?
Je man is iig keitof![]()
Leuk om jullie te leren kennen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan slapen, dat schijn je nodig te hebben om de volgende dag weer normaal te kunnen functioneren
En iedereen die dit leest en ook zin heeft om te gaan slapen moet dat ook gewoon doen!
Slaap lekker allemaal, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker allemaal...
Melke kussss dat bedoel ik, die jongen zit ook al ruim 120 dagen daarquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens op de talpa site! Ik krijg er spontaan tranen van in de ogen. Ik was geen Roel fan. Maar hallo, wat zal hij zich klote gevoeld hebben als er 2 camera's voor je neus staan om je reactie te filmen als ze je een winnende Joost laten zien. Je zag gewoon de emotie en teleurstelling bij hem. Dat vind ik echt heel triest. En dan nog hee, mijn ouders zijn ook rijk, dat betekent niet dat ik dat ook ben!
nee!! hij wist een kortere weg!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was die niet gediskwalificeerd omdat hij de bocht afsneed![]()
Scherp en hilarischquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
nee!! hij wist een kortere weg!![]()
echt 4:21 uur moppen
![]()
Niet de leukste bewoner maar de finale ging te ver, stond vast erg leuk in het "draaiboek" maar irl kwam het niet zo overquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:24 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, Roel is de loser en hij zoekt het maar lekker uit de sukkel![]()
Van mij mag ie het wel vergeten, heb een hekel aan hem
Gaat u Melke kussen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:21 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Melke kussss dat bedoel ik, die jongen zit ook al ruim 120 dagen daar
Nou de boel gaat nu hard down dus het is zo gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:25 schreef Arliator het volgende:
Ik neem nog een.........
[afbeelding]
Proost!!!
Tot hoever gaan we hier met de topics?
Ik eis beelden! Jammer dat dat niet helpt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
He daar's me pa , echt treurig einde............ we zagen niet hoe hij met zijn familie herenigd werd en met dido nee de hele show ging om die josti![]()
Dat is dus niet duidelijk, het einde was vreemd en erg abrupt, dus mss horen we dat nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet de leukste bewoner maar de finale ging te ver, stond vast erg leuk in het "draaiboek" maar irl kwam het niet zo over![]()
Proost!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:25 schreef Arliator het volgende:
Ik neem nog een.........
[afbeelding]
Proost!!!
Tot hoever gaan we hier met de topics?
Je heb gelijk!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
dat zou inderdaad kunnen..... en de tv kijkers zien niet wat we op de streams zien... maar ik vond het super grof..... roel moet nog van het toneel en ze gooien ff voor de pret een opruim team er in..... kijk ff dagboek van talpa.... alle banken staan op de plaats... de laatste momenten zagen wij anders. daarom ben ik ook boos........ niet op de fokkers echt niet maar in een streamverslag mag je geen mening hebben en dat heb ik nu....
T klinkt hard en zo ben ik niet normaal maar die Roel kan echt wmb opzouten, wat een sukkel (insert kotssmiley) de loser van deze BB, echt de meest walgelijke persoon deze BB wmbquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je heb gelijk!Die beelden heb ik ook met verbrijstering zitten te bekijken???
Echt zo van What The Fuck???!!!! Roel is amper het huis uit, word hem geen 10 minuten on air gegund maar via de achbterdeur heel lullig verteld sorry je heb verloren en ondertissen heel leuk haha ruimen we het huis op
![]()
Oh ja, dizzy zit onder de kalmeringsmiddelen. sssssttt, ik heb een geheime opdracht, ze mag er niks van wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dus niet duidelijk, het einde was vreemd en erg abrupt, dus mss horen we dat nog wel
Sukkel of niet. Zo'n exit gun je niemandquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:30 schreef A-en-M het volgende:
Roel is voor mij geen sukkel, er zijn er voor mij twee die zich zelf hebbemn laten gaan, en dat is Roel en Dido, dat waren mijn toppertjes..... we hebben het nooit gezegd maar ze hadden wel gevoel....wreed toch
me2quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:32 schreef Sanne het volgende:
En o wat ben ik blij dat Joost gewonnen heeft.![]()
![]()
Even een vraag voor de blonde fokkers, kunnen we nog stemmen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:32 schreef Sanne het volgende:
Het was geweldig in de studio, en daarna op het feest.
Ik heb een hoop bewoners gesproken, sommige (al dan niet per ongeluk) aangeraakt.
Het einde was alleen heel raar omdat wij niet wisten dat Joost naar de dbk was gelokt. Ook dat Roel er nog in zat kwamen we veel later achter.
Ach, Roel zat er zelf niet zo mee, en ik geloof dat ik het toch wel een stunt van BB vindt zo'n einde. Ben wel benieuwd hoe het er op video uitziet.
![]()
JIj wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even een vraag voor de blonde fokkers, kunnen we nog stemmen?![]()
Op de steams zag het er niet uit! Echt zo van de winnaar is Joost!!! Ow ja, Roel is 2de. Prettig leven verder, einde.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:32 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een hoop bewoners gesproken, sommige (al dan niet per ongeluk) aangeraakt.
Het einde was alleen heel raar omdat wij niet wisten dat Joost naar de dbk was gelokt. Ook dat Roel er nog in zat kwamen we veel later achter.
Ach, Roel zat er zelf niet zo mee, en ik geloof dat ik het toch wel een stunt van BB vindt zo'n einde. Ben wel benieuwd hoe het er op video uitziet.
![]()
kan ik ook via giro storten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
JIj wel.
via 0909-0302.
komt helemaal goed.
Nou en Joost is de winner, hij verdiend het, Roel nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Op de steams zag het er niet uit! Echt zo van de winnaar is Joost!!! Ow ja, Roel is 2de. Prettig leven verder, einde.
Helaas werken ze niet, ik snap het niet he, er is een veel besproken draaiboek, meerdere, ze werken volgens draaiboeken, dit stond in het draaiboek, vast hylarisch toen het bedacht werd, in de uitzending kwam het ietwat anders over. Draaiboek is draaiboek, had leuk uit kunnen pakken of niet en Nee het pakte Niet leuk uit! Heeft niets te maken met uitlopen of met reclame zendtijd, het was gewoon het draaiboek wat niet werkte!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, dizzy zit onder de kalmeringsmiddelen. sssssttt, ik heb een geheime opdracht, ze mag er niks van weten
Roel kwam ook via de zij-ingang de studio in. Dido stond wel op hem te wachten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Op de steams zag het er niet uit! Echt zo van de winnaar is Joost!!! Ow ja, Roel is 2de. Prettig leven verder, einde.
Hoi Sanne, leuk dat je nog even online komt om te vertellen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:32 schreef Sanne het volgende:
![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:33 schreef melke het volgende:
[..]
Sukkel of niet. Zo'n exit gun je niemand
Je hoeft je ghb niet meer in te nemen, ik heb net die andere ingenomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Helaas werken ze niet, ik snap het niet he, er is een veel besproken draaiboek, meerdere, ze werken volgens draaiboeken, dit stond in het draaiboek, vast hylarisch toen het bedacht werd, in de uitzending kwam het ietwat anders over. Draaiboek is draaiboek, had leuk uit kunnen pakken of niet en Nee het pakte Niet leuk uit! Heeft niets te maken met uitlopen of met reclame zendtijd, het was gewoon het draaiboek wat niet werkte!
en ga nu weer braaf een pilletje innemen, toch geen ghb he???
Jezus! Dat is toch STOM! Hoe reageerde het publiek? Hoe kwam hijzelf over?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Roel kwam ook via de zij-ingang de studio in. Dido stond wel op hem te wachten.
Maar er was verder geen omkijken meer naar.
Ik nietquote:
Maar gun je hem dan zo'n "exit" euhmm geen exit dus? via de achterdeur zonder publiek verdwijnen? Vond het echt een blamage!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T klinkt hard en zo ben ik niet normaal maar die Roel kan echt wmb opzouten, wat een sukkel (insert kotssmiley) de loser van deze BB, echt de meest walgelijke persoon deze BB wmb
quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Roel was de LOSER klaar uit
Weg ermee hopsakee![]()
Het klinkt heel hard maar ja, ik gun het hem jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar gun je hem dan zo'n "exit" euhmm geen exit dus? via de achterdeur zonder publiek verdwijnen? Vond het echt een blamage!!!!![]()
Die bouwvakkers die het huis leeg kwamen halen terwijl hij er nog in zat kregen wij ook te zien. We hebben alleen nooit meegekregen dat hij daar al een tijd alleen zat, laat staan dat die cameramensen voor zijn snufferd zaten te filmen (zag net streamshot). Weirde actie. Maar BB zou dit jaar gemeen zijn, en dat waren ze ook wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi Sanne, leuk dat je nog even online komt om te vertellen.
Het einde op tv was dus echt dramatisch in elkaar gezet. Joost was naar de DBK, Roel zat in zijn eentje op de bank te wachten. Toen kwamen er cameramensen en die gingen voor hem staan en hem maar filmen, maar niks zeggen. Minutenlang heeft hij in onzekerheid zitten wachten en toen kwam Ruud hem vertellen dat hij geen winnaar was en liet op het scherm in de huiskamer zien hoe Joost enthousiast in de studio binnengehaald werd. Wat Roel het meest opviel was dat hij zijn vader zag. Maar wat veel triester was. Nog voor Roel het huis verlaten mocht kwamen er bouwvakkers in overall binnen die de bank in de huiskamer om kwamen keren. Dat was een onmenselijke actie. Dit hebben we nog wel op de streams kunnen zien, maar niet op de tv. Ook hebben wij niet kunnen zien of Roel nog onder gejuich in de studio is gekomen.
Dat ben ik met je eens maar deze exit was ook geen knip voor de neus waard, vind je mij nou ook weer lief? Arliator loopt maar te pronken met zn veerquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is tha LOSER en he must live with it, wat een sukkel, hij is mij geen knip voor de neus waar iig
Maar hij gaat mooi wel in de kraakbeweging snoephappen en hoelahoepen introduceren!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is tha LOSER en he must live with it, wat een sukkel, hij is mij geen knip voor de neus waar iig
JA BB harder dan ooit!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die bouwvakkers die het huis leeg kwamen halen terwijl hij er nog in zat kregen wij ook te zien. We hebben alleen nooit meegekregen dat hij daar al een tijd alleen zat, laat staan dat die cameramensen voor zijn snufferd zaten te filmen (zag net streamshot). Weirde actie. Maar BB zou dit jaar gemeen zijn, en dat waren ze ook wel.
Weet eerlijk gezegd niet meer of Roel nu ook applaus heeft gekregen. Er was iig geen aandacht meer voor van de BBcrew.
Nu weten we het wel he Bong... Wees eens lief!quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |