abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:09:01 #226
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33335033
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Je bent gewoon wie je bent, en die persoon is tof, dat voel/zie/lees ik, just uit ervaring

Je mag er zijn en je bent zeker van harte welkom bij de volgende BB (ook de VIPS) en dan kom ik weer wederom met muziek
Ehm Bong hij zit vrij ongemakkelijk nu op die veer in ze reet. bah doe es kappeh ik voel me zwaar ondergewaardeerd hier
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33335037
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 03:54 schreef A-en-M het volgende:

[..]

ik tikte dat het dus echt de joost gladde kameleon enz. was de laatste die ik het gunde... is echt kort een samenvatting, maar ik heb er zo een rotgevoel bij zoals roel daar zat. alleen in het huis.komen camera,s voor hem, ik schiet er gewoon weer vol van...... het was gewoon KUT
Joost is de enige echt spekgladde kameleon, en Roel "`hoewel ik het Ingrid gunde" toen zij eruit ging dan maar Roel de WINNAAR BB 2005 gun want die nep acteur met zijn tranen eruit persen over "zijn Bren" en dat is net 21 jaar???? Jammer jammer maar zu kotsen
pi_33335040
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, ben benieuwd wat Talpa daarop zegt, ik denk dat het te maken heeft met zendtijd en reclameblokken (adverteerders die reclame hebben ingekocht ed)
dat zou inderdaad kunnen..... en de tv kijkers zien niet wat we op de streams zien... maar ik vond het super grof..... roel moet nog van het toneel en ze gooien ff voor de pret een opruim team er in..... kijk ff dagboek van talpa.... alle banken staan op de plaats... de laatste momenten zagen wij anders. daarom ben ik ook boos........ niet op de fokkers echt niet maar in een streamverslag mag je geen mening hebben en dat heb ik nu....
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:09:57 #229
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33335042
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:08 schreef melke het volgende:
Weet je wat ik ook zo zielig vond!? Toen ze Roel de beelden lieten zien van een winnende Joost. Hij zag Joost de catwalk over rennen richting podium. Heel ff kwam de vader van Roel in beeld. Toen zei Roel zo heel teleurgesteld, hee daar zit m'n pa.. Echt treurig
Helemaal niet treurig, Roel is een dikke asshole en mag van mij branden, ja zo ben ik maar ik gun het hem echt niet, besides that heeft hij stinkend rijke ouders dus no way
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_33335046
Het is afgelopen hè?
pi_33335047
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:04 schreef Wup het volgende:

[..]

ttssssss... wat dacht je van
ooohhh? echt? vind je dat echt?? wat leuk om te horen. dank je wel:)
Ja, nee, maar vind je dat echt? Als je het er niet mee eens bent moet je het zeggen, want ik wil niet dat je denkt dat ik anders denk. ik hoop dat je denkt dat wat ik denk, hetzelfde is wat jij denkt, als jij anders denkt, moeten we misschien eens praten waarom we uitelkaar zijn gegroeid (of haal ik nu de laatste exitdiscussie met mij ex door de war )
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:11:43 #232
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33335049
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef A-en-M het volgende:

[..]

dat zou inderdaad kunnen..... en de tv kijkers zien niet wat we op de streams zien... maar ik vond het super grof..... roel moet nog van het toneel en ze gooien ff voor de pret een opruim team er in..... kijk ff dagboek van talpa.... alle bakken staan op de plaats... de laatste momenten zagen wij anders. daarom ben ik ook boos........ niet op de fokkers echt niet maat in een streamverslag mag je geen mening hebben en dat heb ik nu....
Tja maar zo werkt commerciële tv, ik denk niet dat het zo gepland was maar dat horen/lezen we morgen wel in de krant
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:12:19 #233
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33335054
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is afgelopen hè?
En stevig ook

Up to tha real world

The Matrix has been Shutdown
pi_33335058
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef Arliator het volgende:

[..]

Morwen,

Je kan dit alleen maar zeggen omdat je mij nooit ontmoet hebt.
Elke vrouw/man met kritiek op mij, is van gedachte verandert toen ze mij ontmoeten.
Daarom, jou commentaar neem ik met een ton zout
Leer mij kennen, en er gaat een wereld voor je open!!
Ik geloof er niks van

Lieverdjes, ik ga Iedereen bedankt voor de mooie uren, streamverslagen, caps, commentaren

Ik hoop jullie binnenkort weer te treffen bij BB-vips of elders
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_33335064
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:12 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

En stevig ook

Up to tha real world

The Matrix has been Shutdown
Het is dus echt afgelopen, dat is erg
Nu moeten we weer een jaar wachten op betaalde streams...
pi_33335068
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:12 schreef Morwen het volgende:
Lieverdjes, ik ga Iedereen bedankt voor de mooie uren, streamverslagen, caps, commentaren
gegroet Morwen, tot wederziens
pi_33335069
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Joost is de enige echt spekgladde kameleon, en Roel "`hoewel ik het Ingrid gunde" toen zij eruit ging dan maar Roel de WINNAAR BB 2005 gun want die nep acteur met zijn tranen eruit persen over "zijn Bren" en dat is net 21 jaar???? Jammer jammer maar zu kotsen
fijn zitten we ook weer op een lijn...
joost is echt nie de winnaar, maar helaas zijn camera momenten hebben het gehaald???
pi_33335070
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Helemaal niet treurig, Roel is een dikke asshole en mag van mij branden, ja zo ben ik maar ik gun het hem echt niet, besides that heeft hij stinkend rijke ouders dus no way
Kijk het filmpje eens op de talpa site! Ik krijg er spontaan tranen van in de ogen. Ik was geen Roel fan. Maar hallo, wat zal hij zich klote gevoeld hebben als er 2 camera's voor je neus staan om je reactie te filmen als ze je een winnende Joost laten zien. Je zag gewoon de emotie en teleurstelling bij hem. Dat vind ik echt heel triest. En dan nog hee, mijn ouders zijn ook rijk, dat betekent niet dat ik dat ook ben!
Onderschriftloos
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:15:40 #239
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33335072
quote:

[..]

Ik geloof er niks van

Je was

Het was leuk en een hele fijne tijd

Je zal me nog zeker zien op FOK!

And BONG will never die
pi_33335074
quote:
Het is afgelopen hè?
Neuh, morgen worden we allemaal wakker en dan blijkt het een nare droom te zijn
pi_33335078
quote:
Het is afgelopen hè?
Ik zag net nog beweging op stream 4

Een wakend oog, het knipoogde
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:17:00 #242
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33335083
quote:

[..]

Ik geloof er niks van

OOk voor jou een en tot de volgende BB vond het leuk met je om Nick te volgen
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33335084
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:08 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Een belg heeft het wereldrecord op de 100 meter verbroken, wist je dat? Echt 4:15 uur moppen
pi_33335085
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:11 schreef Arliator het volgende:
Ja, nee, maar vind je dat echt? Als je het er niet mee eens bent moet je het zeggen, want ik wil niet dat je denkt dat ik anders denk. ik hoop dat je denkt dat wat ik denk, hetzelfde is wat jij denkt, als jij anders denkt, moeten we misschien eens praten waarom we uitelkaar zijn gegroeid (of haal ik nu de laatste exitdiscussie met mij ex door de war )
helaas exitdicussie gemist maar klinkt als:. ach ja, god, nou ja, god, ja, snap je....
pi_33335087
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Joost is de enige echt spekgladde kameleon
Dat heb ik ook wel eens gedacht. Maar we kunnen dat niet met zekerheid zeggen. Ik gunde het alle 4 de finalisten. Joost vind ik een prima winnaar
Onderschriftloos
pi_33335089
Laat ik ook maar eens gaan slapen, dat schijn je nodig te hebben om de volgende dag weer normaal te kunnen functioneren
En iedereen die dit leest en ook zin heeft om te gaan slapen moet dat ook gewoon doen!
Slaap lekker allemaal, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker allemaal...
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:18:30 #247
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33335093
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:15 schreef melke het volgende:

[..]

Kijk het filmpje eens op de talpa site! Ik krijg er spontaan tranen van in de ogen. Ik was geen Roel fan. Maar hallo, wat zal hij zich klote gevoeld hebben als er 2 camera's voor je neus staan om je reactie te filmen als ze je een winnende Joost laten zien. Je zag gewoon de emotie en teleurstelling bij hem. Dat vind ik echt heel triest. En dan nog hee, mijn ouders zijn ook rijk, dat betekent niet dat ik dat ook ben!
Klote ok, maar hoe hard het ook is, hij verdiend het imho, hij wees al minder dan 50.000 af terwijl ie er al 10.000 had nou dan ben je echt afgeknapt bij mij

En nee, als je ouders rijk zijn wil dat niet zeggen dat jij dat ook ben (heb zelf ook rijke ouders) maar toch die Roel wekte geen symphatieke gevoelens op, het was gewoon een LUL KLAAR
pi_33335094
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Ehm Bong hij zit vrij ongemakkelijk nu op die veer in ze reet. bah doe es kappeh ik voel me zwaar ondergewaardeerd hier
Nananaananaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33335097
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:08 schreef melke het volgende:
Weet je wat ik ook zo zielig vond!? Toen ze Roel de beelden lieten zien van een winnende Joost. Hij zag Joost de catwalk over rennen richting podium. Heel ff kwam de vader van Roel in beeld. Toen zei Roel zo heel teleurgesteld, hee daar zit m'n pa.. Echt treurig
He daar's me pa , echt treurig einde............ we zagen niet hoe hij met zijn familie herenigd werd en met dido nee de hele show ging om die josti
pi_33335098
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:17 schreef Arliator het volgende:

[..]

Een belg heeft het wereldrecord op de 100 meter verbroken, wist je dat? Echt 4:15 uur moppen
Was die niet gediskwalificeerd omdat hij de bocht afsneed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')