Oke, ik heb het verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:51 schreef Wup het volgende:
[..]
nee hoor, zo bedoelde ik het niet, vind het echt een toffe actie van je
Rot naar je nest man, ow, daar was je alquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morwen, als dit jouw definitie is van erotischgewijs is........![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat 99.99999% van nl ook![]()
![]()
![]()
is, sluit ik dit af, iets zegt me dat ik hier niet serieus op in moet gaan
![]()
Wat een bout programma kijk ik nu naar!!! Tikaaaahhhh!![]()
![]()
![]()
euhm zie talpa, telegraaf, nu.nl, bb.nl etcquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:47 schreef TerroRobbie het volgende:
flikker es op zeg effe wie er gewonne hbe dan kan ik grustig slapen
Ben blij dat hij niet gewonnen heeft maar het einde blijft een schande, a bloodie shamequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry maar Roel is wmb de LOSER, zon kwal niet normaal dat sommige mensen dat niet zien jammer![]()
Maargoed, dat maakt een forum leuk natuurlijk
Verschillende meningen
Tja, dat is idd een mysteriequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet gewonnen heeft maar het einde blijft een schande, a bloodie shame![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:48 schreef Muerte het volgende:
Voor die gaan slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht, dag allemaal het was me een genoegen.![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:51 schreef I_doubt het volgende:
Dag lieve mensen
Ik ga slapen![]()
![]()
Het was een heerlijke dag en ik heb volop genoten van de finale en van jullie!![]()
Tot morgen of een volgende keer.![]()
was geschreven,
* I_doubt
Vind ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet gewonnen heeft maar het einde blijft een schande, a bloodie shame![]()
ieder zijn mening...... maar ik vond het grof op het eindequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry maar Roel is wmb de LOSER, zon kwal niet normaal dat sommige mensen dat niet zien jammer![]()
Maargoed, dat maakt een forum leuk natuurlijk
Verschillende meningen
Dido!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Woer gheeft er gewonne?
Ben ik met je eens, ben benieuwd wat Talpa daarop zegt, ik denk dat het te maken heeft met zendtijd en reclameblokken (adverteerders die reclame hebben ingekocht ed)quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ieder zijn mening...... maar ik vond het grof op het einde
Nope want die verhuizers stonden er ook niet voor niets. was gewoon foute scriptquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat is idd een mysterie
Ik denk zelf gewoon zendtijd maar heb er een raar gevoel bij
Mss publiciteits toetje van Talpa?![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:48 schreef Muerte het volgende:
Voor die gaan slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht, dag allemaal het was me een genoegen.![]()
![]()
![]()
Ik reageer wat laat omdat ik een mail wou beantwoorden en een mop in de SC wou gooienquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Arliator is een van mijn meest favo BB users
Hij staat bij mij in het goud gekrijt
Ik zit me kapot te denken, maar ik kan me niet meer herinneren waaraanquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik heb het verkeerd gelezen.
Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik ken een mop, omdat de laatste keer er erg weinig mensen waren, durf ik het nu nog een keer voor te leggen aan de fokkers!
Wisten jullie dat Hans Kazan is overleden??????
ttssssss... wat dacht je vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
Ik reageer wat laat omdat ik een mail wou beantwoorden en een mop in de SC wou gooien![]()
Maar wow, ik ben er stil van......... waar heb ik dat aan verdiend? Volgens mij heb ik niks speciaals gedaan. Oh ja, ik vis niet naar complimentjes, ik ben oprecht verbaasd.
Maar dank, dit doet me wel heel goed.![]()
![]()
![]()
Onnodig om te zeggen dat ik jou ook heel tof vind!!
Je muziek!!! En je posts!!
Morwen,quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rot naar je nest man, ow, daar was je al![]()
Dizzy, ik zou hem dumpen...echt.....echt hoor, kan ie niet maaaaaaaaaaaaaken *wapperwapper![]()
Echt, dumpen die handelHeeft ie witte sokken, helemaal dumpen
Het juiste pleepapier, neuken en
![]()
Je bent gewoon wie je bent, en die persoon is tof, dat voel/zie/lees ik, just uit ervaringquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik reageer wat laat omdat ik een mail wou beantwoorden en een mop in de SC wou gooien![]()
Maar wow, ik ben er stil van......... waar heb ik dat aan verdiend? Volgens mij heb ik niks speciaals gedaan. Oh ja, ik vis niet naar complimentjes, ik ben oprecht verbaasd.
Maar dank, dit doet me wel heel goed.![]()
![]()
![]()
Onnodig om te zeggen dat ik jou ook heel tof vind!!
Je muziek!!! En je posts!!
De goochelgriepquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te denken, maar ik kan me niet meer herinneren waaraan![]()
Wat hoor je liever?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hoor ik liever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |