Ach man, klaag niet, vorig jaar was een deel van de prijzen pas verzonden eind maart.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
[..]
Meen je niet, nog een week wachten !
Waar hoor je mij klagen. Ik heb op FOK! nog nooit geklaagd. Als ik ga klagen dat moet er toch wel iets ergs aan de hand zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ach man, klaag niet, vorig jaar was een deel van de prijzen pas verzonden eind maart.Wat maakt dat ene weekje nou uit?
'quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Subtle moest de afgelopen weken twee keer onverwachts naar het buitenland. Daardoor heeft hij niets op de post kunnen gooien. Hij komt op zaterdag terug.
Dat was de enige die niet mee ging qua grootte. Volgt snelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef netto_m het volgende:
Nog geen stuurwiel, maar wel de sims 2 van een andere prijsvraag binnen.
agh, we overleven het echt wel, ik ben zelf nooit thuis, dus moet toch weer langs postkantoor. (Niet als met mijn spullen die met UPS kwamen waar ik thuis moest zijn omdat het anders terug ging naar de States)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
Ja het is jammer dat ik onverwacht twee keer achter elkaar weg moest voor werk, anders was alles in twee weken rond geweest, nu duurde de laatste 10% net effe langer.
Oh da's balen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Thomper het volgende:
Een klein splintertje van de mok dat was afgebroken, maar ach, verder was alles goed te doen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef N1ck het volgende:
Alle spullen zijn binnengister was mijn pet binnen
![]()
Thx Fok! Volgend jaar weer![]()
Stuurwiel ook vandaag verstuurdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef netto_m het volgende:
Nog geen stuurwiel, maar wel de sims 2 van een andere prijsvraag binnen.
Ach, maakt niet uit, dat gebeurt toch altijd wel uiteindelijk. En zolang ik er maar uit kan drinken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh da's balen!ik had ze redelijk dik ingepakt allemaal maar mokken versturen blijft een risicootje...
Great (wacht voor de deur), bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stuurwiel ook vandaag verstuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |