Wow, dat duidt wel een beetje aan hoeveel werk het wel niet geweest moest zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef lizardtattoo het volgende:
90% van alle meer dan 300 prijzen is inmiddels voorzien van een adres en gaat zaterdag op de post. De overige 10% volgt zo snel mogelijk, waarschijnlijk het weekend erna.
En zojuist is de derde binnengeroldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef blackbird1986 het volgende:
Twee van de drie binnengekregen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Nintendogs is binnen. Liggen, kuthondHij wil niet luisteren
Leuk!Bedankt aan degene die 'm beschikbaar heeft gesteld. Sorry, maar ik heb Paulientje gewist
Als dat je tas niet was........quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef HekkeySE het volgende:
Loden tank (halftrack) is binnen!
En heb een envelop gehad waar niks in zat. Was opengescheurd en plakband overheen oftewel waarschijnlijk gejat door de postbode'
Nu nog de tas!
Zo zielig is dat. Ook ooit zo'n envelop binnen gehad die opengescheurd was en half dichtgeplakt door de brievenbus viel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef HekkeySE het volgende:
En heb een envelop gehad waar niks in zat. Was opengescheurd en plakband overheen oftewel waarschijnlijk gejat door de postbode'
Nu nog de tas!
Ja was inderdaad precies hetzelfde!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Zo zielig is dat. Ook ooit zo'n envelop binnen gehad die opengescheurd was en half dichtgeplakt door de brievenbus viel.
Damn wat klote!! Welke prijzen had je gewonnen en heb je uiteindelijk nog niet gekregen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef HekkeySE het volgende:
Nu nog de tas!
Helaas, ik moest onverwacht afgelopen week voor werk op reis. Heb dit weekend dus niet de laatste partij kunnen verzenden. Een extra weekje geduld dus...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef netto_m het volgende:
Heeft iedereen al alles binnen? Ik nog niet![]()
Is alles al verstuurd nu?
Jammerquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helaas, ik moest onverwacht afgelopen week voor werk op reis. Heb dit weekend dus niet de laatste partij kunnen verzenden. Een extra weekje geduld dus...
Dat verklaard, vroeg me al af waar mijn veldfles bleefquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helaas, ik moest onverwacht afgelopen week voor werk op reis. Heb dit weekend dus niet de laatste partij kunnen verzenden. Een extra weekje geduld dus...
A_N je kunt beter terecht in Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Na 2 mailtjes naar games@fok.nl waar ik geen antwoord op heb gekregen:
Waar blijft mijn spel Mercury voor de PSP dat ik gewonnen heb met de roddelwedstrijd??
Prijs van de kerstprijsvraag heb ik wel ontvangen overigens. Dank hiervoor.
Meen je niet, nog een week wachten !quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Subtle moest de afgelopen weken twee keer onverwachts naar het buitenland. Daardoor heeft hij niets op de post kunnen gooien. Hij komt op zaterdag terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |