doe het dan zelfquote:
wat hij zegtquote:
Nee..?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
Clauwtje, heb je nou al dat filmpje gezien van PC Eend in BB?
Echt super gemaakt. Elke zin van de tekst klopt bij het beeld:quote:
De naam is klote, maar het stadion geweldigquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef popolon het volgende:
Euroborg?
Is dat een nieuwe Europese Star Trek film
Nou, zeer netjes inderdaad!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt super gemaakt. Elke zin van de tekst klopt bij het beeld:
Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
Daar hebben we niets van mogen zien inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, zeer netjes inderdaad!
Ik heb er niks van mee gekregen vanavond, maar ik begrijp dat Roel geruisloos naar Dido mocht?
Stomquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben we niets van mogen zien inderdaad.
Uitzending werd al afgekondigd terwijl Roel nog eenzaam in het huis zat te wachten en de winnaar (Joost), die stiekem via de dagboekkamer uit het huis werd ontvoert terwijl Roel van niets wist, uitbundig werd toegejuicht in de studio. Roel wist nog steeds van niets en toen werd Ruud nog even na de aftiteling op hem afgestuurd in het huis om hem te vertellen dat hij de verliezer was en liepen ze samen naar buiten. Geen entree in de studio voor hem dus meer in de uitzending en geen onthaal door familie of Dido meer te zien.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef clauwheee het volgende:
Stom
Anti climax als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt super gemaakt. Elke zin van de tekst klopt bij het beeld:
Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
leuke docu over Rintjequote:
Ik zou zeggen: stuur er een klaagmail over.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:3e keer,MM spamt zn columns nog minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |