Is erg stoer. als ik hem die laat zien....quote:
Hilarisch is het feit dat veel mensen dit geloven omdat ze de documentaire "Opération Lune" gezien hebben over de maanlanding die gefilmd zou zijn door Stanley Kubrick, en nog steeds niet in de gaten hebben dat het een fake-documentaire is. Dat is een heel eigen leven gaan leiden.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef johnplayer het volgende:
Nou, ik heb na een uur dan toch maar opgehangen, deze man is uit 1942, en heeft een bloedhekel aan Amerikanen.
Maar hij is er echt heilig van overtuigd dat ze nooit op de maan zijn geweest, hij claimt dat die astronauten die op de maan gelopen hebben nooit intervieuws mogen geven en met niemand mogen praten ed. dus eigenlijk is mijn vraag, zijn er hier mensen die dat ook geloven.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Fonkmeistah het volgende:
sterker nog , hoe zijn ze ooit van die maan afgekomen , eerst heb 100 duizenden liter brandstof in een gigantisch imposante raket nodig om naar de maan te kunnen komen, en terug kan het blijkbaar in een koekblik met drie scheten.![]()
als de zwaarte kracht van de maan 1/6e is dan lijkt het me dat je toch op zijn minst 1/6 van de hoeveelheid stuwkracht nodig hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef soulsurvivor het volgende:![]()
geen idee hoor, maar zal dat niet met de zwaartekracht te maken hebben?
lolquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
als de zwaarte kracht van de maan 1/6e is dan lijkt het me dat je toch op zijn minst 1/6 van de hoeveelheid stuwkracht nodig hebt.
maar misschien stonden ze aan de onderkant van de maan en lieten ze zich er gewoon af vallen
hij staat in de downloadquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Fonkmeistah het volgende:
mwoah als je een miljarden budget aan belastinggeld achterover kan drukken door mensen blij te maken met een filmpie van 100.000 dollar.
er zijn mensen die voor minder de boel oplichten.
er is een docu genaamd "did we land on the moon" te vinden op de p2p netwerken die het kijken wel waard is..
Dat is niet zo, volgens mij ging het hier niet om een recht evenredig verband (in dat geval zou je dus maar 1/36e van de brandstof nodig hebben)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
als de zwaarte kracht van de maan 1/6e is dan lijkt het me dat je toch op zijn minst 1/6 van de hoeveelheid stuwkracht nodig hebt.
maar misschien stonden ze aan de onderkant van de maan en lieten ze zich er gewoon af vallen
Het is nogal duur en aangezien het de mensen niet meer boeit (lanceringen halen te lage kijkcijfersquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Ticker het volgende:
Aan de andere kant... Als we er daadwerkelijk geweest zijn.. waarom gaan we er dan niet vaker heen. Het kan er echt niet zo oninteressant zijn dat je er niet wil komen. En die paar levens die het gekost heeft, zou amerika toch ook niet moeten laten schrikken.. Of Rusland natuurlijk.
En een geld kwestie? No way mr. Bush!
Als het fake was op de manier zoals ik er juist bekend mee ben... is het juist opnieuw opgenomen omdat er op de orginele film, structuren op de maan te zien zouden zijn. En licht bollen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is nogal duur en aangezien het de mensen niet meer boeit (lanceringen halen te lage kijkcijfers), is het dus commercieel gezien niet erg interessant.
Als het fake, dan is 't wel jammer dat ze niet wat langer hebben gewacht. Dan hadden ze misschien de hulp van George Lucas en Ridley Scott kunnen inroepen en hadden er mogelijk aliens rondgelopen.
quote:According to the NASA Astronaut Neil Armstrong the Aliens have a base on the Moon and told us in no uncertain terms to get off and stay off the Moon.
According to hitherto un-confirmed reports, both Neil Armstrong and Edwin "Buzz" Aldrin saw UFOs shortly after that historic landing on the Moon in Apollo 11 on 21 July 1969. I remember hearing one of the astronauts refer to a "light" in or on a crater during the television transmission, followed by a request from mission control for further information. Nothing more was heard.
According to a former NASA employee Otto Binder, unnamed radio hams with their own VHF receiving facilities that bypassed NASA's broadcasting outlets picked up the following exchange:
NASA: Whats there?
Mission Control calling Apollo 11...
Apollo11: These "Babies" are huge, Sir! Enormous! OH MY GOD! You wouldn't believe it! I'm telling you there are other spacecraft out there, Lined up on the far side of the crater edge! They're on the Moon watching us!
A certain professor, who wished to remain anonymous, was engaged in a discussion with Neil Armstrong during a NASA symposium.
Professor: What REALLY happened out there with Apollo 11?
Armstrong: It was incredible, of course we had always known there was a possibility, the fact is, we were warned off!(by the Aliens). There was never any question then of a space station or a moon city.
Professor: How do you mean "warned off"?
Armstrong: I can't go into details, except to say that their ships were far superior to ours both in size and technology - Boy, were they big!...and menacing! No, there is no question of a space station.
Professor: But NASA had other missions after Apollo 11?
Armstrong: Naturally - NASA was committed at that time, and couldn't risk panic on Earth. But it really was a quick scoop and back again.
According to a Dr. Vladimir Azhazha:
"Neil Armstrong relayed the message to Mission Control that two large, mysterious objects were watching them after having landed near the moon module. But this message was never heard by the public -- because NASA censored it."
According to a Dr. Aleksandr Kasantsev, Buzz Aldrin took color movie film of the UFOs from inside the module, and continued filming them after he and Armstrong went outside.
Armstrong confirmed that the story was true but refused to go into further detail, beyond admitting that the CIA was behind the
cover-up.
De mensen van deze site geloven ook niet in een fake landing, maar wel dat er een alien-base is daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als het fake was op de manier zoals ik er juist bekend mee ben... is het juist opnieuw opgenomen omdat er op de orginele film, structuren op de maan te zien zouden zijn. En licht bollen.
[..]
Ik kan alleen zelf nergens de orginele film zien of de gesprekken die toen gevoerd werden. Want ik kom overal op internet dezelfde bewering tegen. Of 1 iemand die dus een goeie roddel heeft verspreid.. of er is inderdaad meer op de (donkere) kan van de maan. De kant welke wij dus vanaf aarde nooit zien.
Na wat google en lees werk krijg ik de indruk dat het geen hoax was. Toch ben ik erg onder de indruk van deze sitequote:Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef Haushofer het volgende:
Hier was al eerder een topic over: was de maanlanding echt?
Grote flauwekul dusOf de buitenaardse wezens hebben de spiegels op de maan gezet die men al meer dan 30 jaar gebruikt voor metingen
Je weet dat bij de lancering van een raket iets van 80% van de stuwkracht gebruikt wordt om de benodigde brandstof voor die stuwkracht "op te tillen"?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |