abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33329463
Als Ingrid tweede was geworden en ze hadden deze aktie gedaan,hoe was er dan op gereageerd?

Blijf erbij dat dit gedrag van Talpa niet door de beugel kan,iemand waar je maandenlang via filmmateriaal gebruik van hebt gemaakt om aan te verdienen en ook de stemmende kijkers die er geld voor hebben uitgegeven met uitbrengen van hun stem en gewoon alle kijkers die naar de finale keken zet je hiermee compleet voor lul
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 22 december 2005 @ 23:49:07 #103
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33329484
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef riri het volgende:
Als Ingrid tweede was geworden en ze hadden deze aktie gedaan,hoe was er dan op gereageerd?

Blijf erbij dat dit gedrag van Talpa niet door de beugel kan,iemand waar je maandenlang via filmmateriaal gebruik van hebt gemaakt om aan te verdienen en ook de stemmende kijkers die er geld voor hebben uitgegeven met uitbrengen van hun stem en gewoon alle kijkers die naar de finale keken zet je hiermee compleet voor lul
pi_33329495
Maar ik (amateurpsycholoog, maar doe niet onder voor Roel) begrijp wel een beetje frustratie van de mensen die nu zo boos zijn. Je ziet namelijk niet hoe hij nu baalt. De afgelopen maanden zagen we dat wel. En al die mensen die het nu zo sneu voor hem vinden, zouden het een stuk minder sneu gevonden hebben als zo'n geintje in de serie was geweest. Dan hadden ze de afloop kunnen volgen. Helaas kan dat nu niet meer. Want ja, ook ik zou natuurlijk nu dolgraag zien hoe slecht het met Roel gaat. Natuurlijk, dat wil iedereen!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:49:27 #105
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329503
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Die liggen nu te janken in bed, haha!
Ik las net dat zich tegelijkertijd op diverse plaatsen mensen van hoge gebouwen hebben geworpen!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 22 december 2005 @ 23:49:47 #106
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33329518
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef noeki het volgende:
De afgelopen maanden ben ik regelmatig op dit forum geweest om de postings te lezen wat ik daar allemaal over mensen heb gelezen het was werkelijk soms bizar en te ranzig. Nu keek ik vanavond
naar de einduitzending en ik zag hoe Roel een beetje in de maling genomen werd op het einde van de aflevering en kon ik eindelijk keer hartelijk lachen op de manier waarop de uitzending ten einde kom kijk ik hier weer op het forum lees ik de meest bizare reacties van mensen die schijnbaar
compleet uit een dak gaan omdat Roel in hun ogen niet goed behandeld is, terwijl Roel notabene
diegene die riep "Fuck the Rules" en dat hij overal schijt aan heeft e.d. nu wordt hij met zijn
eigen gedrag en uitspraken geconfronteerd en dan is het weer niet goed.

ZUCHT !

En nog tip : bespraar je de moeite met schrijven van boze/kwade e-mails want deze worden nog
niet gelezen of tijdens een vergadering of pauze vooor gelezen waarna iedereen in lachten uitbarst. Kortom je zet jezelf alleen maar voor schut.

Sweet dreams

Ok Hums
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33329568
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik mis je zo in IDO, kijk je het nog wel? .
Heel soms .
pi_33329571
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de rest .
Het valt wel op he?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33329607
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Maar ik (amateurpsycholoog, maar doe niet onder voor Roel) begrijp wel een beetje frustratie van de mensen die nu zo boos zijn. Je ziet namelijk niet hoe hij nu baalt. De afgelopen maanden zagen we dat wel. En al die mensen die het nu zo sneu voor hem vinden, zouden het een stuk minder sneu gevonden hebben als zo'n geintje in de serie was geweest. Dan hadden ze de afloop kunnen volgen. Helaas kan dat nu niet meer. Want ja, ook ik zou natuurlijk nu dolgraag zien hoe slecht het met Roel gaat. Natuurlijk, dat wil iedereen!
Ach, triest voor de familie, maar laten we wel wezen: Roel-fans zijn doorgaans kansloze mensen.
pi_33329609
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Terwijl hij 2% minder stemmen heeft gehad? De nummer 2 verdiend JUIST respect. Joost heeft al het geld binnengehaald. Zelfs als Lieske (die ik echt niet mocht) 2e was geworden had ik dit heel erg gevonden...
Waarom verdient hij respect?

Joost verdient imho ook geen respect, hij heeft heus niks bijzonders gedaan.
pi_33329610
quote:
Dan had ik dat niet leuk gevonden.

Bij Roel lekker wel .
pi_33329618
Zoals ik al in een ander topic heb gezegd: eigenlijk is dit niet veel anders dan de manier waarop meestal wordt afgeteld. Nummer x tot en met 3 en dan door naar nummer 1.

Met als enig verschil dat hier iedereen nummer 1 en 2 tegelijk wist, behalve de nummer 1 en 2 zelf.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:52:12 #113
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329623
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Het is gewoon projectie van de treurnis om het eindigen van BB5 idd.

Maar niet minder vermakelijk!

Ik bedoel: dat mensen zich verlagen tot doodsverwensingen omdat iemand anders een ander gevoel voor humor blijkt te hebben... dat is gewoon té grappig!

Of die reactie "Ik heb gewoon een zwak voor mensen" oid. Ik kwam niet meer bij! Alsof het nobel is om kwaad te zijn om een fokking realityshow!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:52:40 #114
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33329639
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Ach, triest voor de familie, maar laten we wel wezen: Roel-fans zijn doorgaans kansloze mensen.
Reageer je tegenwoordig op jezelf?
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33329664
quote:

Volgens mij weet je als je jezelf opgeeft voor zo iets dat je gebruikt wordt door Talpa om hiermee
geld te verdienen. Je bent een product niet meer of minder, welkom in de wereld die TV heet.
pi_33329704
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik bedoel: dat mensen zich verlagen tot doodsverwensingen omdat iemand anders een ander gevoel voor humor blijkt te hebben... dat is gewoon té grappig!

Of die reactie "Ik heb gewoon een zwak voor mensen" oid. Ik kwam niet meer bij! Alsof het nobel is om kwaad te zijn om een fokking realityshow!
He bah, wat een slechte eigenschap
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 22 december 2005 @ 23:54:25 #117
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33329719
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hij verdient toch minstens een gelijke behandeling? De rest kreeg toch een waardige exit. Of hadden die wel iets bijzonders gedaan?
  donderdag 22 december 2005 @ 23:55:11 #118
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329749
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:

[..]

He bah, wat een slechte eigenschap
Idd. Mensen ! Verwerpelijke wezens!

Helemaal mensen die aan realityshows meedoen! ! No offense, BVO I know you want to...
  donderdag 22 december 2005 @ 23:56:03 #119
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33329786
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
No offense, BVO I know you want to...
Ik wilde wel meedoen ja, tot vanavond, ik neem niet het risico zó vernederd te worden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33329821
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik wilde wel meedoen ja, tot vanavond, ik neem niet het risico zó vernederd te worden .
Weer een reactie van een toekomstig psycholoogpatient.... Heb je het hier gevolgd de afgelopen weken? Dat wíl je toch niet meer meedoen? Blijkbaar was dan zelfs de actie met Roel nog nodig om je tegen te houden.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:57:11 #121
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33329836
quote:

Het is niets meer dan een lullig geintje...vergelijk het met ER Carl....die man is voor het oog van 2 naties te kakken gezet en word nu op straat echt met de nek aangekeken door een hele hoop mensen.....denk dat dat toch nog wel een paar graadjes erger/wreder is....
pi_33329863
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef F4iTH het volgende:
Hij verdient toch minstens een gelijke behandeling? De rest kreeg toch een waardige exit. Of hadden die wel iets bijzonders gedaan?
Big Brother is een spel. Als jij je tegenstander bij Monopoly verslaat zeg je toch ook niet van "Ach, wil je de Kalverstraat misschien hebben? ." Dan ben je blij en lach je hem uit.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:59:24 #123
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33329927
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Big Brother is een spel. Als jij je tegenstander bij Monopoly verslaat zeg je toch ook niet van "Ach, wil je de Kalverstraat misschien hebben? ." Dan ben je blij en lach je hem uit.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33329941
tis ook zo dat we normaal gesproken na een rel fijn streams(verslagen) gaat lurken en zien hoe de gemoederen in het huis weer bedaren.
nu is BB dus afgelopen.
dus de BB kijker blijft deze keer verbouwereerd achter met de sippe kop van Roel in z'n hoofd en baalt er van dat ie dat afloop niet meteen kan zien.

morgen zien we in nse of weet ik veel wat voor krant / programma dat roel helemaal blij is weer.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_33329982
Eigenlijk is Lieske het zieligst, gevolgd door Nathalie. Zij hebben er niks aan overgehouden, de rest wel. Zelfs Dido ging niet met lege handen naar huis.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:01:09 #126
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329991
quote:

[..]

"Ik vind het zo'n kutactie van Monopoly dat ze Roel direct naar de gevangenis hebben gestuurd!!!!1!!! rrrr!1!!! Hij mocht niet eens langs START!!11!!!! !11!1!!"
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:01:10 #127
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33329992
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef Caesu het volgende:
tis ook zo dat we normaal gesproken na een rel fijn streams(verslagen) gaat lurken en zien hoe de gemoederen in het huis weer bedaren.
nu is BB dus afgelopen.
dus de BB kijker blijft deze keer verbouwereerd achter met de sippe kop van Roel in z'n hoofd en baalt er van dat ie dat afloop niet meteen kan zien.

morgen zien we in nse of weet ik veel wat voor krant / programma dat roel helemaal blij is weer.
Alsjeblieft niet...ik mag toch hopen dat ie hier minimaal een week flink ziek van zal zijn....
pi_33330005
quote:

[..]

Nogal simplistische vergelijking... Het spel is in dit geval een programma waar men geld aan verdiend heeft en de winnaar staat het weliswaar vrij de verliezer uit te lachen, maar de scheidsrechter (of organisator, het ligt eraan hoe je het verhaal rondom de SMS-fraude opvat) niet.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:02:29 #129
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330038
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Nogal simplistische vergelijking... Het spel is in dit geval een programma waar mensen geld aan verdiend hebben en de winnaar staat het weiliswaar vrij de verliezer uit te lachen, maar de scheidsrechter niet.
WTF weet je wel hoe veel de Kalverstraat waard is!?
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:03:14 #130
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_33330066
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan had ik dat niet leuk gevonden.

Bij Roel lekker wel .
Het is altijd makkelijk praten als je er niets mee te maken hebt. Als we allen dezelfde smaak hadden waren zulke programma's er niet geweest. Dus neem je verlies stijlvol en geniet van de feestdagen = kerstman
I can resist everything except temptation.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:03:51 #131
137289 wilhelmina
wat een zooitje
pi_33330083
ik gunde het joost heel erg en ingrid . maar vond wel dat roel op een andere maniet dit te weten had kunnen krijgen . maar ja bb heeft hem terug gepakt voor al die rare en gekke dingen en luien dingen wat hij gedaan heeft . dus roel jij bent de zwakste schakel vanavond . even kijken of dido je nu nog wel leuk vind ????
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 december 2005 @ 00:04:17 #132
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33330100
Wat een aanstellerij dit hoort bij Big Brother , gewoon afgemaakt worden, kijken na de winnaar op een videoscherm en dan mag je oprotten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:06:28 #133
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330181
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een aanstellerij dit hoort bij Big Brother , gewoon afgemaakt worden, kijken na de winnaar op een videoscherm en dan mag je oprotten
Koningsactie idd. Dat videoscherm... en dan Roels pogingen zijn tranen in te houden in close-up! Heerlijk!!!
pi_33330192
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

je hebt gewoon respect voor iedereen, je hebt toch wel een opvoeding gehad?
pi_33330193
Een Roel onwaardig einde en ik als kijker zit met een kater! Keihard BB2005 op de laatste avond? Dan liever iets eerder zodat alle bewoners er last van hadden en niet alleen de nr 2 die zich een echte winnaar heeft getoond! GO ROEL!!!!
pi_33330227
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Fatalspeed het volgende:
Jeeeezus. .

Wat is er mis met jullie, echt?
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:21 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33330249
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Fatalspeed het volgende:

[..]

Ja, respect natuurlijk. Maar een onthaal alsof hij een marathon gelopen heeft lijkt me niet nodig. Voor Roel én Joost niet.
Ziggy played guitar
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:33 #138
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33330255
quote:

[..]

Dan hadden ze ook niet moeten zeuren om de kwetsende uitspraken van Menno en Nemo-actie van Nathalie. Het is een spel.

Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:35 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33330257
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Koningsactie idd. Dat videoscherm... en dan Roels pogingen zijn tranen in te houden in close-up! Heerlijk!!!
Eerst dacht 'ie nog dat Ruud zou zeggen "Gefopt, jij bent de winnaar ", totdat 'ie dat scherm zag, toen kwam die klap hard aan hoor .
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:57 #140
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330270
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef suusanne het volgende:
Een Roel onwaardig einde en ik als kijker zit met een kater! Keihard BB2005 op de laatste avond? Dan liever iets eerder zodat alle bewoners er last van hadden en niet alleen de nr 2 die zich een echte winnaar heeft getoond! GO ROEL!!!!
Come on, een kater van BB?

Neem er dan tenminste een goede fles whisky bij. Dan heb je tenminste een echte reden.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:09:47 #141
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330297
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Eerst dacht 'ie nog dat Ruud zou zeggen "Gefopt, jij bent de winnaar ", totdat 'ie dat scherm zag, toen kwam die klap hard aan hoor .
Idd Dat was het tofste moment!
pi_33330300
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Vraag me af of jij het verschil tuusen sarcasme en humor wel kent....
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:10:52 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33330347
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook niet moeten zeuren om de kwetsende uitspraken van Menno en Nemo-actie van Nathalie. Het is een spel.

Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
Ik ben niet eens een Roel-basher... Ik verbaas me gewoon over alle verontwaardigde huillie-reacties hier
Ik kon wel lachen om die actie hoor, is BB eindelijk eens hard is het nog niet goed
Ziggy played guitar
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:11:38 #144
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33330372
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef riri het volgende:

[..]

Dat verschil is niet noodzakelijkerwijs aanwezig.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:11:59 #145
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330380
quote:

[..]

Hoezo Roel bashers? Roel liet me nogal koud; een "victorieloopje" over het podium had hij van mij ook best mogen hebben, maar dit was gewoon erg grappig.

Ik vind het gewoon een toffe actie van Talpa om BB zo'n "wrang" einde te geven. Dat de feelgood-kneusjes hier dat niet aankunnen is jammer, maar er zijn wel belangrijker dingen om je druk over te maken.
pi_33330385
quote:
Dat is iets heel anders. .
quote:
Oh ja, ik zou geen liefhebber (niet van dit seizoen, da's waar) zijn omdat ik het leuk vind dat BB weer een keer echt hard was?

Hou er maar over op, je begrijpt toch niet.
pi_33330407
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef suusanne het volgende:
Moet je dit zien zeg, iemand die denkt dat Roel nog kan winnen. Hoe kansloos kun je zijn met je 'GO ROEL'...
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:13:51 #148
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330435
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef riri het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat verschil is niet noodzakelijkerwijs aanwezig.
Wat hij zegt.
pi_33330443
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Daarom was het ook prachtige tv!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:15:33 #150
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330486
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

spot (de ~ (m.), ~s, ~s)
1 uitdrukking of blijk van spotten, minachtende humor

Ergo: sarcasme = humor. Of in ieder geval een vorm van.

Q.E.D.
pi_33330817
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Zhenar het volgende:
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

spot (de ~ (m.), ~s, ~s)
1 uitdrukking of blijk van spotten, minachtende humor

Ergo: sarcasme = humor. Of in ieder geval een vorm van.

Q.E.D.
Hier ook maar weer eens het bewijs van de simpelheid ten top....
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:29:16 #152
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330932
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef riri het volgende:

[..]

Hier ook maar weer eens het bewijs van de simpelheid ten top....
Als je ergens niet inhoudelijk op in wilt gaan, kun je ook gewoon "Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft" zingen hoor.

Overigens: simpelheid wordt zwaar onderschat. Waarom ingewikkelde argumenten aanhalen, als je met een simpel woordenboek quote je punt bewijst?
pi_33331231
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 december 2005 @ 00:42:09 #154
80791 crew  Paul
pi_33331249
quote:
te dom
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:42:44 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_33331267
Gezellig hier Wel waardeloze finale van BB, Roel heeft beter verdiend...
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 december 2005 @ 00:44:35 #156
80791 crew  Paul
pi_33331317
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
Gezellig hier Wel waardeloze finale van BB, Roel heeft beter verdiend...
nanananaaaaaaaa
pi_33331362
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

te dom
pi_33331432
quote:
Kansloos, net als alle Roel-fans.
pi_33331511
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Kansloos, net als alle Roel-fans.
Daar hoor ik niet bij hoor.. Ingrid was mijn nr 1.. en Joost nr 2.. Dus ik ben redelijk tevreden..
Ik vond het gewoon een klote streek... Had die site gevonden en dacht dat er wel een paar mensen hier de site zouden waarderen..
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:54:37 #160
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33331605
Roel 10.000 euro. Ingrid 37.500 euro. Joost 262.500 euro. Lieske: niks.
Met wie moet ik nu medelijden hebben?
  vrijdag 23 december 2005 @ 01:02:26 #161
124789 superhero87
Playin my game
pi_33331835
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef superhero87 het volgende:
Tja BigBrother zal wel gedacht hebben: Fuck the Roel
pi_33332516
Het was ook gewoon een naaistreek! Walgelijk.
Back in business.
pi_33333450
Joost mag blij wezen dat de telefoonlijnen niet nog 5 minuten langer open waren anders was hij op dezelfde manier als Roel het huis gebonjourd.
Ook voor hem had ik dat een misselijke streek gevonden,zo ga je met iemand die de tweede plaats haalt niet om

Geen ontvangst live op de televisie
Geen praatje met de presentatoren,geen begroeting van familie....nothing at all
en dat alles voor het behalen van de 2e plaats
Ook voor Joost was het een klungelige binnenkomst in de studio,weet bijna zeker dat hij en ook de andere bewoners het raar zullen vinden.
Roel heeft nog eventjes een kwartiertje voor het einde de pot met ¤50.000 gespekt het minste wat hij mocht verwachten was wel een normale exit zoals ook Ingrid en Lieske ten deel mocht vallen.
Rare aktie
Daarbij heeft hijzelf niet één moment gedacht dat hij zou winnen dus snap deze hele gang van zaken niet en vindt het getuigen van weinig respekt zeker naar het kijkerpubliek toe.
  vrijdag 23 december 2005 @ 02:08:40 #164
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33333844
Ik heb nog nooit zoveel over-reacting gezien als bij BB5. Roel gaat lekker naar huis met 10.000 euro op zak en een nieuw vriendinnetje. Wat had je dan willen zien? Roel knuffelend met Dido? Tijdje geleden werd-ie nog door veel mensen voor rotte vis uitgemaakt omdat-ie niet anders deed dan knuffelen met Dido. Hereniging met familie en vrienden hadden we al gezien bij Ingrid, Lieske en Joost, dus het was ook niet nodig om dat ook nog eens bij Roel te laten zien. Zijn familie hebben we zowiezo al erg veel gezien dacht ik. Wat mij betreft was het einde briljant en very entertaining .
quote:
Ook voor Joost was het een klungelige binnenkomst in de studio
Mja. Misschien dat Roel wat minder klungelig was binnengekomen met een blinddoek en hoofdtelefoon... maar ik denk het niet.
  vrijdag 23 december 2005 @ 02:10:15 #165
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33333857
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
Het was ook gewoon een naaistreek! Walgelijk.
Hoi Dido
pi_33333941
* meewoest.
Roel was juist de spil van de serie.
Alles draaide om hem en toch lieten ze hem in de steek en wordt hij niet gewaardeerd.
pi_33334012
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef FuTilE het volgende:

[..]

[quote]Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Oscar-Wilde het volgende:
BB5 is voorbij
Tuurlijk niet, Joost heeft genoeg voor zijn transgenderoperatie en staat waarschijnlijk al met een been in de Kalverstraat te kwijlen over een stel geile galajurken...
[/quote]
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een hilarisch einde.

Kan me best indenken dat mensen het minder leuk vonden, maar daar houdt het op. Je gaat je toch niet druk maken als andere mensen het niet zo erg vinden als jij wanneer iemand op een (inderdaad) best harde manier een spel verliest.
Wie zijn jullie??? Ik ken jullie niet en heb toch echt wel de laatste 3 maanden BB intensief gevolgd? Wie zijn jullie dan die al die meningen klaar hebben staan? Ook die hard streamers of gelegenheids kijkers?????

pi_33334601
Talpa heeft niet veel goeds gemaakt van BB05 maar deze actie was geweldig en ik ben blij dat Joost heeft gewonnen en ingrid het geld heeft gepakt en niet Lieske. Helemaal was geweldig dat Roel dacht dat die gewonnen had toen Ruud er aan kwam en daarna nog even dacht dit is een geintje tot dat hij de beelden zag. SUPER
Veder was BB05 zeer slecht vooral de mensen die er in zaten het enige waarvoor ze er zitten is bekend worden, in de playboy willen komen en voor het geld. Dat kon je bij sommige zeer duidelijk zien en horen. Daarom vond ik BB01 de beste.
Verder is het natuurlijk allemaal door gestoken kaart, ze hebben er dik aan verdiend bij talpa met het SMSen en bellen. Eerst staan ze zo ver uit elkaar en op het laatst zit er 1 of 2% tussen dat geloof ik dus niet maar ik heb er gelukkig niet aan mee gedaan.
pi_33334924
Het was wel zeer lullig voor Roel ja. Toen Joost naar de dagboekkamer ging rekende hij zich (denk ik) al rijk, maar toen hij ook nog eens die cameramensen zag binnenkomen zag je hem al lachen en denken: dit is binnen.
Dan komt Ruud binnen en staat ie op om hem te omhelzen of te gaan juichen ofzo, dan moet ie gaan zitten en begint Roel toch te denken... wat is dit?
En dan zegt ie het... denkt Roel eerst dat het een grapje is.... en even later dringt het tot hem door. Volgens mij had ie Ruud een flinke knal verkocht als er geen camera's bijwaren
  vrijdag 23 december 2005 @ 03:53:21 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33334951
Als er eentje tegen kon was het Roel wel.
Hij zat er zelf ook niet mee hoe het geëindigd is.

Mama Roel vond het wat minder....
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 23 december 2005 @ 07:11:59 #171
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_33335610
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:

Wie zijn jullie??? Ik ken jullie niet en heb toch echt wel de laatste 3 maanden BB intensief gevolgd? Wie zijn jullie dan die al die meningen klaar hebben staan? Ook die hard streamers of gelegenheids kijkers?????

Dus als ik niet gemiddeld 34 keer per dag in het BB forum heb gepost mag ik nu mijn mening niet geven?
pi_33335626
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 07:11 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Dus als ik niet gemiddeld 34 keer per dag in het BB forum heb gepost mag ik nu mijn mening niet geven?
En als je wel 34 keer per dag in het BB forum post, mag je dan niks meer vragen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 23 december 2005 @ 07:37:23 #173
3542 Gia
User under construction
pi_33335679
Ach, misschien ging het circus nadien nog wel even door en is Roel gewoon in de studio herenigd met zijn familie en Dido. Alleen niet voor de camera's. Vond het op deze manier eigenlijk wel vermakelijk, maar ergens ook een beetje sneu en hard.
pi_33335732
nou ja ik neema an dat hij het victorie loopje wel gehad heeft, alleen heeft de kijker thuis dat niet gezien.
pi_33335817
Roel heeft echt zijn entree in de studio nog wel gehad, alleen de kijkers thuis niet.
Het is alleen jammer dat Joost zijn moment dan al heeft gehad.

Maar de regie was gewoon klote! Had Dido het huis in gestuurd om te vertellen dat zij zijn hoofdprijs was. Ze lieten gewoon van alle leuke confrontaties met elkaar niets zien.
Geen Ingrid en Menno, geen Lieske die Menno onder ogen kwam na al haar gelul over hem, geen Joost die Tanja begroette.

Echt verreweg de slechtste regie ooit in de BB reeks!
pi_33335833
Ik vond het zielig voor Roel, maar wel leuke tv.
Ik moest helaas naar het werk maar hebben ze ook nog uitgezonden toen Ruud Roel opzocht in het huis?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Admin vrijdag 23 december 2005 @ 08:04:49 #177
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_33335853
Roel is direct naar de studio gegaan en kwam door de zijdeur binnen. Hij was (natuurlijk) blij iedereen te zien, etcetera, maar de uitzending was al afgelopen en de lichten in de studio werden al gedempt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 23 december 2005 @ 08:08:11 #178
798 voyeur
bemoeit zich
pi_33335864
Het is een schande dat ze bij Talpa mensen als objecten beschouwen. Geluk dat we Fok hebben:
Scanman!!! Tietuh! Deel 1 165673
Scanman!!!! Tietuh!!!!! Deel 3 190589
Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2 195096
Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4 419928
TIETUH!!! #5 183259
Totaal meer dan een miljoen pageviews om te loeren naar een vage blote tiet. Respect!
Here we are now, entertain us.
pi_33335875
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 08:08 schreef voyeur het volgende:
Het is een schande dat ze bij Talpa mensen als objecten beschouwen. Geluk dat we Fok hebben:
Scanman!!! Tietuh! Deel 1 165673
Scanman!!!! Tietuh!!!!! Deel 3 190589
Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2 195096
Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4 419928
TIETUH!!! #5 183259
Totaal meer dan een miljoen pageviews om te loeren naar een vage blote tiet. Respect!
Vergeet die beavershot niet waar ze het zelfs in NSE over hadden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:59:47 #180
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33337189
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel een streampje gekeken op z'n tijd. En daar zelfs nog enthousiast over meegepost (in het "begin"). Maar ik snap het doel van je vraag niet helemaal. Ben je benieuwd naar de mens achter de mening :’) , of probeert je “ons” impliciet te verwijten dat wij geen recht hebben op een mening, of het verkondigen daarvan, omdat we niet voldoende tijd geïnvesteerd hebben in BB? Ik hoop natuurlijk het eerste, maar verwacht het tweede. Of heb ik het mis? Is er een optie drie? :’)
pi_33337268
BAH BAH weg met TALPA
pi_33337513
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 08:04 schreef Breuls het volgende:
Roel is direct naar de studio gegaan en kwam door de zijdeur binnen. Hij was (natuurlijk) blij iedereen te zien, etcetera, maar de uitzending was al afgelopen en de lichten in de studio werden al gedempt.
tsss..
Maar wel een leuk onvangst? Of ook niet?
En Dido?
pi_33337565
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 07:37 schreef Gia het volgende:
Ach, misschien ging het circus nadien nog wel even door en is Roel gewoon in de studio herenigd met zijn familie en Dido. Alleen niet voor de camera's. Vond het op deze manier eigenlijk wel vermakelijk, maar ergens ook een beetje sneu en hard.
Het was de kei-harde BB waar ik zo'n 4 maanden op heb gewacht. Een schitterend einde wat mij betreft, al had BB veel eerder met dit soort acties mogen beginnen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33337676
Het is live he, en volgens mij is er echt een dikke fout gemaakt. Ik was dan ook oprecht verbaasd dat ze Roel serieus gewoon lieten zitten daar, dat DOE je toch niet? iedereen is vol onthaal de studio in gehaald, klappen, vrienden, familie, je zoveel minutes of fame, en Roel mocht lekker minuten lang uit zijn neus eten, terwijl Joost er zomaar met de pot vandoor ging. En dan komt zo'n Ruud binnen, na afloop, logisch dat je denkt: Nu gaat het gebeuren, dit is mijn moment, maar nee, niets van dat alles, je mag oprotten, het programma is afgelopen, volledig aan je neus voorbij gegaan. Je mag lekker even op de tv nakijken hoe iedereen in de studio feest zit te vieren.....Ik was echt pissig zeg gisteravond. En ja, ik was idd dus voor Roel. Ik hou wel van dat soort types. Lekker recalcitrant. Echt zo'n enfant terrible met een klein hartje. Ik vond hem symphatiek. En dan geen herreniging met Dido voor de camera's, geen onthaal, geen nix niet, terwijl ie toch maar mooi 2-de is geworden. Achterlijk. Ik vind dat ie op zijn minst iets had moeten krijgen, al was het maar zo'n debiele mini die ze daar aan de bellers stonden te verloten. Dom Dom Dom....

En idd, weg feestelijk gevoel. Ipv blij te zijn voor Joost, zat ik telkens maar te denken: En die arme Roel die maar van niets weet, wanneer halen ze HEM erbij? Ik kon dus echt niet meegaan in het feestgedruis, ik zat echt te wachten op Roel. Super dom van Talpa, hier gaan ze meer over horen. Dit is zo'n mislukte aktie!

Ik kan er NOG pissed over worden. De verhuizers stonden al klaar. Zo van: Wegwezen jij, plaats maken voor het volgende programma. En die Ruud die zo debiel zit te doen, je ziet Roel wachten tot er iets komt, hij vindt het zelf ook vaag. Alsof ie toch nog denkt gewonnen te hebben, en logisch ook, je zit daar tijden alleen, weet nix en ineens staat Ruud voor je, wat zou je zelf denken??

Volgens mij waren ze Roel echt vergeten, want Bridget wilde echt serieus afsluiten toen het publiek begon te roepen: Roel! Roel! Voor mijn gevoel klopt er gewoon echt iets niet.

Ipv een feestelijk gevoel, ben ik teleurgesteld en boos! Goeie axie Talpa ( NOT!)

Vond trouwens sowieso de live uitzendingen ontiegelijk amateuristisch, deze laatste uitzending brak wel alle records wat dat betreft, wat een saaie, slechte, belabberde aflevering zeg....bah!
  Admin vrijdag 23 december 2005 @ 10:31:51 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_33337765
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:19 schreef cpcpb het volgende:

[..]

tsss..
Maar wel een leuk onvangst? Of ook niet?
En Dido?
Beetje tam. Heb Roel de hele avond niet of nauwelijks samen met Dido gezien, maar dat zegt niks want ik heb ze niet gevolgd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:33:59 #186
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33337801
Natuurlijk waren ze hem niet vergeten! Denk je dat die bouwmannen daar echt kwamen binnenlopen met dat hotelbigbrother bord omdat het daar persé meteen moest staan? Omdat het huis persé meteen ontruimd moest worden? Natuurlijk niet! Het was precies zo gepland door Talpa. Bridget wilde afsluiten met de boodschap "maar we moeten Roel nog ophalen", maar het publiek was haar simpelweg voor.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:34:08 #187
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33337803
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef riri het volgende:
Joost mag blij wezen dat de telefoonlijnen niet nog 5 minuten langer open waren anders was hij op dezelfde manier als Roel het huis gebonjourd.
Ook voor hem had ik dat een misselijke streek gevonden,zo ga je met iemand die de tweede plaats haalt niet om

Geen ontvangst live op de televisie
Geen praatje met de presentatoren,geen begroeting van familie....nothing at all
en dat alles voor het behalen van de 2e plaats
Ook voor Joost was het een klungelige binnenkomst in de studio,weet bijna zeker dat hij en ook de andere bewoners het raar zullen vinden.
Roel heeft nog eventjes een kwartiertje voor het einde de pot met ¤50.000 gespekt het minste wat hij mocht verwachten was wel een normale exit zoals ook Ingrid en Lieske ten deel mocht vallen.
Rare aktie
Daarbij heeft hijzelf niet één moment gedacht dat hij zou winnen dus snap deze hele gang van zaken niet en vindt het getuigen van weinig respekt zeker naar het kijkerpubliek toe.
Gemaakt spannend zeg ik je... Geloof me, Roel had nog niet gewonnen al hadden de lijnen nog een half uur open gestaan! Prachtig toch, mensen laten denken dat het nog zin heeft omdat ze Roel steeds zien inlopen? Zege van Joost is volgens mij geen enkel moment in gevaar geweest.

Over de exit van Roel..tjsa..netjes was het niet, maar wel keihard. En daar hebben we toch met zijn allen de laatste drie maanden om geroepen? Ik vond het wel schitterende tv. Ik hoefde echt niet te zien hoe hij Dido in de armen zou vliegen of die vreselijke pa en ma met hun enorme voorkeursbehandeling de gehele serie lang! Want ze zaten weer keurig netjes centraal op de voorgrond, met de familie van Joost lekker weggemoffeld in een hoekje.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:40:00 #188
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33337895
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef riri het volgende:
Rare aktie
Nee, Roel verwachtte echt niet dat hij zou winnen. Dáárom zat hij tijdens de onderhandelingen over de vrijwillige exit herhaaldelijk te roepen dat hij een bedreiging was en of ze hém niet wilden uitkopen! Roel rekende zichzelf zeker wel een grote kans toe, maar was er natuurlijk niet volledig zeker van te winnen, dus leek het hem wel lekker om voor een dik bedrag uitgekocht te worden. Ik vond het ronduit sneu hoe hij bleef roepen “Willen jullie mij niet weghebben?” vol verbazing enzo.
pi_33337916
Ik persoonlijk vind de mensen die hevig meeleven en het erg zielig vinden, en de mensen die gaan voor plat vermaak, en "hoe harder hoe beter", en "wat is dit toch prachtig amusement" even triest.
pi_33337942
Het was zeker zo gepland, dat was aan alles te zien.
Mooier was geweest als Roel ( terwijl Joost in de DBK zat) door Ruud gehaald werd, even zijn momentje had en vervolgens Joost "gehuldigd" werd.

Het hele koptelefoon/blinddoek gebeuren vond ik maar niks..
zoals de vorige afleveringen, de winnaar alleen in het huis, vond ik veel symbolischer.

Kortom, een flater. Slechte filmpjes, rare muziek, nietszeggende vragen aan de oud-bewoners...
jammer, jammer, jammer. En dat nadat ik net nog even het filmpje van PC-eend had bekeken.. Het had veel mooier kunnen zijn...
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:47:36 #191
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33338020
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:41 schreef thaleia het volgende:
Ik persoonlijk vind de mensen die hevig meeleven en het erg zielig vinden, en de mensen die gaan voor plat vermaak, en "hoe harder hoe beter", en "wat is dit toch prachtig amusement" even triest.
Gewoon alle partijen verachten!

Eigenlijk gewoon heel saai en passie-loos van je.
pi_33338067
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:41 schreef thaleia het volgende:
Jij meningloze trut.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:51:15 #193
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33338089
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
. Big Brother. .

Een van de weinige leuke dingen dit seizoen was hoe ze Roel te kakken hebben gezet.
Zelfs na 'n nacht zit ik nog steeds te grijnzen.
Geweldig!!
eurobilltracker.com
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:53:32 #194
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33338129
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij meningloze trut.
Zo kun je het ook verwoorden.

Wat de user feitelijk schreef, was dat ze iedereen die welke emotie dan ook voelt bij BB zielig is.
pi_33338133
Jep...

*doet dick advocaat dansje*

Eindelijk gerechtigheid voor Roelsmoel
pi_33338141
TALPA

vrijdag 23 december 2005 @ 11:00:17 #197
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33338261
BB5 zoog al vanaf de aankondiging dat er een zwangere muts in zou gaan zitten....waarom zou de finale beter moeten zijn geweest ?

Kom op folks...face it....we hebben 3 maanden naar absoluut niets zitten kijken.......ziet iemand hier topics volgeschreven met discussies over de bewoners ? Ik niet....dat was andere jaren wel anders..........het was vermakelijk vanwege het hoge "old times" gevoel, maar daar hield het ook wel mee op.

Next time gadget...next time.....
pi_33338342
Niks gehoord thuis van de Roel-fans die dingen schreeuwden als: "kankerlijers!!!" en aanverwante kreten?
De stemming in de studio van het publiek was toch wel minder na de ontknoping...anticlimax, teleurstelling. Ik was 'voor' Joost maar vond toch wel dat Roel ontzettend is genaaid.
De publieksopnaaier had dan ook de grootste moeite om ons enthousiast te doen joelen.
pi_33338485
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:14 schreef SlimShady het volgende:
* meewoest.
Roel was juist de spil van de serie.
Alles draaide om hem en toch lieten ze hem in de steek en wordt hij niet gewaardeerd.
Dit is wel de domste reactie die ik in tijden heb gelezen. Kort, bondig, intens dom. De spil, hahahahaha, we hebben hier blijkbaar te maken met iemand die in de greep van Roel is...
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:11:41 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33338493
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:04 schreef cinnamongirl het volgende:

De publieksopnaaier had dan ook de grootste moeite om ons enthousiast te doen joelen.
Hoe was de entree van Roel in de studio?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33338540
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe was de entree van Roel in de studio?
Niet via de catwalk zoals de rest, maar via een zij-ingangetje.
Ik vroeg nog aan mijn zus, 'waar is Roel nou dan?'
Bleek ie al binnen te zijn.
Naar Dido keek ie trouwens helemaal niet om. Pas later. Maar het spatte er neit vanaf.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:16:44 #202
65846 Bocaj
47th President.
pi_33338602
Roel schijnt wel een exit-opkomst te hebben gehad....

http://bigbrother.fok.nl/blog/1301/

Bronnen melden ons overigens dat Roel wel degelijk een exit heeft gehad plus zijn intro in de studio, alleen had Talpa daar - zoals altijd - geen tijd voor in de programmering. Maar wij blijven met een kater zitten. Wij hadden ons verheugd op een weerzien van Dido en Roel, hoe Roel zijn ouders omhelsde, en het verdere ontvangst. Niks van dit alles. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')