Precies Tom_Tom-quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Een van de weinige leuke dingen dit seizoen was hoe ze Roel te kakken hebben gezet.
Echt hequote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Een van de weinige leuke dingen dit seizoen was hoe ze Roel te kakken hebben gezet.
Hey Bob Rossquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de restquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Die liggen nu te janken in bed, haha!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Zhenar het volgende:
Alleen de genieters zijn nog over hier. De azijnpissers zijn afgedropen.Jammer wel, het was erg grappig.
![]()
Terwijl hij 2% minder stemmen heeft gehad? De nummer 2 verdiend JUIST respect. Joost heeft al het geld binnengehaald. Zelfs als Lieske (die ik echt niet mocht) 2e was geworden had ik dit heel erg gevonden...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Nou heeft het waarschijnlijk ook wel te maken met mijn gruwelijke afkeer voor Roel, maar toch.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de rest.
Wie had ooit gedacht dat SHO'ers over het meeste relativeringsvermogen beschikten?!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef riri het volgende:
Als Ingrid tweede was geworden en ze hadden deze aktie gedaan,hoe was er dan op gereageerd?
Blijf erbij dat dit gedrag van Talpa niet door de beugel kan,iemand waar je maandenlang via filmmateriaal gebruik van hebt gemaakt om aan te verdienen en ook de stemmende kijkers die er geld voor hebben uitgegeven met uitbrengen van hun stem en gewoon alle kijkers die naar de finale keken zet je hiermee compleet voor lul
Ik las net dat zich tegelijkertijd op diverse plaatsen mensen van hoge gebouwen hebben geworpen!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Die liggen nu te janken in bed, haha!
Ok Humsquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef noeki het volgende:
De afgelopen maanden ben ik regelmatig op dit forum geweest om de postings te lezen wat ik daar allemaal over mensen heb gelezen het was werkelijk soms bizar en te ranzig. Nu keek ik vanavond
naar de einduitzending en ik zag hoe Roel een beetje in de maling genomen werd op het einde van de aflevering en kon ik eindelijk keer hartelijk lachen op de manier waarop de uitzending ten einde kom kijk ik hier weer op het forum lees ik de meest bizare reacties van mensen die schijnbaar
compleet uit een dak gaan omdat Roel in hun ogen niet goed behandeld is, terwijl Roel notabene
diegene die riep "Fuck the Rules" en dat hij overal schijt aan heeft e.d. nu wordt hij met zijn
eigen gedrag en uitspraken geconfronteerd en dan is het weer niet goed.
ZUCHT !
En nog tip : bespraar je de moeite met schrijven van boze/kwade e-mails want deze worden nog
niet gelezen of tijdens een vergadering of pauze vooor gelezen waarna iedereen in lachten uitbarst. Kortom je zet jezelf alleen maar voor schut.
Sweet dreams
Heel somsquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik mis je zo in IDO, kijk je het nog wel?.
Het valt wel op he?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, triest voor de familie, maar laten we wel wezen: Roel-fans zijn doorgaans kansloze mensen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Maar ik (amateurpsycholoog, maar doe niet onder voor Roel) begrijp wel een beetje frustratie van de mensen die nu zo boos zijn. Je ziet namelijk niet hoe hij nu baalt. De afgelopen maanden zagen we dat wel. En al die mensen die het nu zo sneu voor hem vinden, zouden het een stuk minder sneu gevonden hebben als zo'n geintje in de serie was geweest. Dan hadden ze de afloop kunnen volgen. Helaas kan dat nu niet meer. Want ja, ook ik zou natuurlijk nu dolgraag zien hoe slecht het met Roel gaat. Natuurlijk, dat wil iedereen!
Waarom verdient hij respect?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Terwijl hij 2% minder stemmen heeft gehad? De nummer 2 verdiend JUIST respect. Joost heeft al het geld binnengehaald. Zelfs als Lieske (die ik echt niet mocht) 2e was geworden had ik dit heel erg gevonden...![]()
Dan had ik dat niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef riri het volgende:
Als Ingrid tweede was geworden en ze hadden deze aktie gedaan,hoe was er dan op gereageerd?
Het is gewoon projectie van de treurnis om het eindigen van BB5 idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Maar ik (amateurpsycholoog, maar doe niet onder voor Roel) begrijp wel een beetje frustratie van de mensen die nu zo boos zijn. Je ziet namelijk niet hoe hij nu baalt. De afgelopen maanden zagen we dat wel. En al die mensen die het nu zo sneu voor hem vinden, zouden het een stuk minder sneu gevonden hebben als zo'n geintje in de serie was geweest. Dan hadden ze de afloop kunnen volgen. Helaas kan dat nu niet meer. Want ja, ook ik zou natuurlijk nu dolgraag zien hoe slecht het met Roel gaat. Natuurlijk, dat wil iedereen!
Reageer je tegenwoordig op jezelf?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ach, triest voor de familie, maar laten we wel wezen: Roel-fans zijn doorgaans kansloze mensen.
Volgens mij weet je als je jezelf opgeeft voor zo iets dat je gebruikt wordt door Talpa om hiermeequote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef riri het volgende:
Blijf erbij dat dit gedrag van Talpa niet door de beugel kan,iemand waar je maandenlang via filmmateriaal gebruik van hebt gemaakt om aan te verdienen en ook de stemmende kijkers die er geld voor hebben uitgegeven met uitbrengen van hun stem en gewoon alle kijkers die naar de finale keken zet je hiermee compleet voor lul
He bah, wat een slechte eigenschapquote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is gewoon projectie van de treurnis om het eindigen van BB5 idd.
Maar niet minder vermakelijk!
Ik bedoel: dat mensen zich verlagen tot doodsverwensingen omdat iemand anders een ander gevoel voor humor blijkt te hebben... dat is gewoon té grappig!![]()
Of die reactie "Ik heb gewoon een zwak voor mensen" oid. Ik kwam niet meer bij!Alsof het nobel is om kwaad te zijn om een fokking realityshow!
![]()
![]()
![]()
Hij verdient toch minstens een gelijke behandeling? De rest kreeg toch een waardige exit. Of hadden die wel iets bijzonders gedaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom verdient hij respect?
Joost verdient imho ook geen respect, hij heeft heus niks bijzonders gedaan.
Idd. Mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He bah, wat een slechte eigenschap
Ik wilde wel meedoen ja, tot vanavond, ik neem niet het risico zó vernederd te wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
No offense, BVOI know you want to...
Weer een reactie van een toekomstig psycholoogpatient.... Heb je het hier gevolgd de afgelopen weken? Dat wíl je toch niet meer meedoen? Blijkbaar was dan zelfs de actie met Roel nog nodig om je tegen te houden.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wilde wel meedoen ja, tot vanavond, ik neem niet het risico zó vernederd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |