abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 23:48:29 #101
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329450
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de rest .
Wie had ooit gedacht dat SHO'ers over het meeste relativeringsvermogen beschikten?!

Gevoel voor humor was al duidelijk natuurlijk.

Jammer dat spraakmakende types als APK en Scanman hier niet zijn om de discussie levend te houden. Ben wel benieuwd naar hun input...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_33329463
Als Ingrid tweede was geworden en ze hadden deze aktie gedaan,hoe was er dan op gereageerd?

Blijf erbij dat dit gedrag van Talpa niet door de beugel kan,iemand waar je maandenlang via filmmateriaal gebruik van hebt gemaakt om aan te verdienen en ook de stemmende kijkers die er geld voor hebben uitgegeven met uitbrengen van hun stem en gewoon alle kijkers die naar de finale keken zet je hiermee compleet voor lul
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 22 december 2005 @ 23:49:07 #103
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33329484
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef riri het volgende:
Als Ingrid tweede was geworden en ze hadden deze aktie gedaan,hoe was er dan op gereageerd?

Blijf erbij dat dit gedrag van Talpa niet door de beugel kan,iemand waar je maandenlang via filmmateriaal gebruik van hebt gemaakt om aan te verdienen en ook de stemmende kijkers die er geld voor hebben uitgegeven met uitbrengen van hun stem en gewoon alle kijkers die naar de finale keken zet je hiermee compleet voor lul
pi_33329495
Maar ik (amateurpsycholoog, maar doe niet onder voor Roel) begrijp wel een beetje frustratie van de mensen die nu zo boos zijn. Je ziet namelijk niet hoe hij nu baalt. De afgelopen maanden zagen we dat wel. En al die mensen die het nu zo sneu voor hem vinden, zouden het een stuk minder sneu gevonden hebben als zo'n geintje in de serie was geweest. Dan hadden ze de afloop kunnen volgen. Helaas kan dat nu niet meer. Want ja, ook ik zou natuurlijk nu dolgraag zien hoe slecht het met Roel gaat. Natuurlijk, dat wil iedereen!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:49:27 #105
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329503
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Die liggen nu te janken in bed, haha!
Ik las net dat zich tegelijkertijd op diverse plaatsen mensen van hoge gebouwen hebben geworpen!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:49:47 #106
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33329518
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef noeki het volgende:
De afgelopen maanden ben ik regelmatig op dit forum geweest om de postings te lezen wat ik daar allemaal over mensen heb gelezen het was werkelijk soms bizar en te ranzig. Nu keek ik vanavond
naar de einduitzending en ik zag hoe Roel een beetje in de maling genomen werd op het einde van de aflevering en kon ik eindelijk keer hartelijk lachen op de manier waarop de uitzending ten einde kom kijk ik hier weer op het forum lees ik de meest bizare reacties van mensen die schijnbaar
compleet uit een dak gaan omdat Roel in hun ogen niet goed behandeld is, terwijl Roel notabene
diegene die riep "Fuck the Rules" en dat hij overal schijt aan heeft e.d. nu wordt hij met zijn
eigen gedrag en uitspraken geconfronteerd en dan is het weer niet goed.

ZUCHT !

En nog tip : bespraar je de moeite met schrijven van boze/kwade e-mails want deze worden nog
niet gelezen of tijdens een vergadering of pauze vooor gelezen waarna iedereen in lachten uitbarst. Kortom je zet jezelf alleen maar voor schut.

Sweet dreams

Ok Hums
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33329568
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik mis je zo in IDO, kijk je het nog wel? .
Heel soms .
pi_33329571
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de rest .
Het valt wel op he?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33329607
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Maar ik (amateurpsycholoog, maar doe niet onder voor Roel) begrijp wel een beetje frustratie van de mensen die nu zo boos zijn. Je ziet namelijk niet hoe hij nu baalt. De afgelopen maanden zagen we dat wel. En al die mensen die het nu zo sneu voor hem vinden, zouden het een stuk minder sneu gevonden hebben als zo'n geintje in de serie was geweest. Dan hadden ze de afloop kunnen volgen. Helaas kan dat nu niet meer. Want ja, ook ik zou natuurlijk nu dolgraag zien hoe slecht het met Roel gaat. Natuurlijk, dat wil iedereen!
Ach, triest voor de familie, maar laten we wel wezen: Roel-fans zijn doorgaans kansloze mensen.
pi_33329609
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Terwijl hij 2% minder stemmen heeft gehad? De nummer 2 verdiend JUIST respect. Joost heeft al het geld binnengehaald. Zelfs als Lieske (die ik echt niet mocht) 2e was geworden had ik dit heel erg gevonden...
Waarom verdient hij respect?

Joost verdient imho ook geen respect, hij heeft heus niks bijzonders gedaan.
pi_33329610
quote:
Dan had ik dat niet leuk gevonden.

Bij Roel lekker wel .
pi_33329618
Zoals ik al in een ander topic heb gezegd: eigenlijk is dit niet veel anders dan de manier waarop meestal wordt afgeteld. Nummer x tot en met 3 en dan door naar nummer 1.

Met als enig verschil dat hier iedereen nummer 1 en 2 tegelijk wist, behalve de nummer 1 en 2 zelf.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:52:12 #113
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329623
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Het is gewoon projectie van de treurnis om het eindigen van BB5 idd.

Maar niet minder vermakelijk!

Ik bedoel: dat mensen zich verlagen tot doodsverwensingen omdat iemand anders een ander gevoel voor humor blijkt te hebben... dat is gewoon té grappig!

Of die reactie "Ik heb gewoon een zwak voor mensen" oid. Ik kwam niet meer bij! Alsof het nobel is om kwaad te zijn om een fokking realityshow!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:52:40 #114
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33329639
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Ach, triest voor de familie, maar laten we wel wezen: Roel-fans zijn doorgaans kansloze mensen.
Reageer je tegenwoordig op jezelf?
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33329664
quote:

Volgens mij weet je als je jezelf opgeeft voor zo iets dat je gebruikt wordt door Talpa om hiermee
geld te verdienen. Je bent een product niet meer of minder, welkom in de wereld die TV heet.
pi_33329704
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik bedoel: dat mensen zich verlagen tot doodsverwensingen omdat iemand anders een ander gevoel voor humor blijkt te hebben... dat is gewoon té grappig!

Of die reactie "Ik heb gewoon een zwak voor mensen" oid. Ik kwam niet meer bij! Alsof het nobel is om kwaad te zijn om een fokking realityshow!
He bah, wat een slechte eigenschap
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 22 december 2005 @ 23:54:25 #117
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33329719
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hij verdient toch minstens een gelijke behandeling? De rest kreeg toch een waardige exit. Of hadden die wel iets bijzonders gedaan?
  donderdag 22 december 2005 @ 23:55:11 #118
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329749
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:

[..]

He bah, wat een slechte eigenschap
Idd. Mensen ! Verwerpelijke wezens!

Helemaal mensen die aan realityshows meedoen! ! No offense, BVO I know you want to...
  donderdag 22 december 2005 @ 23:56:03 #119
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33329786
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
No offense, BVO I know you want to...
Ik wilde wel meedoen ja, tot vanavond, ik neem niet het risico zó vernederd te worden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33329821
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik wilde wel meedoen ja, tot vanavond, ik neem niet het risico zó vernederd te worden .
Weer een reactie van een toekomstig psycholoogpatient.... Heb je het hier gevolgd de afgelopen weken? Dat wíl je toch niet meer meedoen? Blijkbaar was dan zelfs de actie met Roel nog nodig om je tegen te houden.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:57:11 #121
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33329836
quote:

Het is niets meer dan een lullig geintje...vergelijk het met ER Carl....die man is voor het oog van 2 naties te kakken gezet en word nu op straat echt met de nek aangekeken door een hele hoop mensen.....denk dat dat toch nog wel een paar graadjes erger/wreder is....
pi_33329863
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef F4iTH het volgende:
Hij verdient toch minstens een gelijke behandeling? De rest kreeg toch een waardige exit. Of hadden die wel iets bijzonders gedaan?
Big Brother is een spel. Als jij je tegenstander bij Monopoly verslaat zeg je toch ook niet van "Ach, wil je de Kalverstraat misschien hebben? ." Dan ben je blij en lach je hem uit.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:59:24 #123
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33329927
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Big Brother is een spel. Als jij je tegenstander bij Monopoly verslaat zeg je toch ook niet van "Ach, wil je de Kalverstraat misschien hebben? ." Dan ben je blij en lach je hem uit.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33329941
tis ook zo dat we normaal gesproken na een rel fijn streams(verslagen) gaat lurken en zien hoe de gemoederen in het huis weer bedaren.
nu is BB dus afgelopen.
dus de BB kijker blijft deze keer verbouwereerd achter met de sippe kop van Roel in z'n hoofd en baalt er van dat ie dat afloop niet meteen kan zien.

morgen zien we in nse of weet ik veel wat voor krant / programma dat roel helemaal blij is weer.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_33329982
Eigenlijk is Lieske het zieligst, gevolgd door Nathalie. Zij hebben er niks aan overgehouden, de rest wel. Zelfs Dido ging niet met lege handen naar huis.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:01:09 #126
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33329991
quote:

[..]

"Ik vind het zo'n kutactie van Monopoly dat ze Roel direct naar de gevangenis hebben gestuurd!!!!1!!! rrrr!1!!! Hij mocht niet eens langs START!!11!!!! !11!1!!"
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:01:10 #127
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33329992
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef Caesu het volgende:
tis ook zo dat we normaal gesproken na een rel fijn streams(verslagen) gaat lurken en zien hoe de gemoederen in het huis weer bedaren.
nu is BB dus afgelopen.
dus de BB kijker blijft deze keer verbouwereerd achter met de sippe kop van Roel in z'n hoofd en baalt er van dat ie dat afloop niet meteen kan zien.

morgen zien we in nse of weet ik veel wat voor krant / programma dat roel helemaal blij is weer.
Alsjeblieft niet...ik mag toch hopen dat ie hier minimaal een week flink ziek van zal zijn....
pi_33330005
quote:

[..]

Nogal simplistische vergelijking... Het spel is in dit geval een programma waar men geld aan verdiend heeft en de winnaar staat het weliswaar vrij de verliezer uit te lachen, maar de scheidsrechter (of organisator, het ligt eraan hoe je het verhaal rondom de SMS-fraude opvat) niet.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:02:29 #129
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330038
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Nogal simplistische vergelijking... Het spel is in dit geval een programma waar mensen geld aan verdiend hebben en de winnaar staat het weiliswaar vrij de verliezer uit te lachen, maar de scheidsrechter niet.
WTF weet je wel hoe veel de Kalverstraat waard is!?
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:03:14 #130
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_33330066
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan had ik dat niet leuk gevonden.

Bij Roel lekker wel .
Het is altijd makkelijk praten als je er niets mee te maken hebt. Als we allen dezelfde smaak hadden waren zulke programma's er niet geweest. Dus neem je verlies stijlvol en geniet van de feestdagen = kerstman
I can resist everything except temptation.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:03:51 #131
137289 wilhelmina
wat een zooitje
pi_33330083
ik gunde het joost heel erg en ingrid . maar vond wel dat roel op een andere maniet dit te weten had kunnen krijgen . maar ja bb heeft hem terug gepakt voor al die rare en gekke dingen en luien dingen wat hij gedaan heeft . dus roel jij bent de zwakste schakel vanavond . even kijken of dido je nu nog wel leuk vind ????
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 december 2005 @ 00:04:17 #132
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33330100
Wat een aanstellerij dit hoort bij Big Brother , gewoon afgemaakt worden, kijken na de winnaar op een videoscherm en dan mag je oprotten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:06:28 #133
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330181
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een aanstellerij dit hoort bij Big Brother , gewoon afgemaakt worden, kijken na de winnaar op een videoscherm en dan mag je oprotten
Koningsactie idd. Dat videoscherm... en dan Roels pogingen zijn tranen in te houden in close-up! Heerlijk!!!
pi_33330192
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

je hebt gewoon respect voor iedereen, je hebt toch wel een opvoeding gehad?
pi_33330193
Een Roel onwaardig einde en ik als kijker zit met een kater! Keihard BB2005 op de laatste avond? Dan liever iets eerder zodat alle bewoners er last van hadden en niet alleen de nr 2 die zich een echte winnaar heeft getoond! GO ROEL!!!!
pi_33330227
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Fatalspeed het volgende:
Jeeeezus. .

Wat is er mis met jullie, echt?
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:21 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33330249
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Fatalspeed het volgende:

[..]

Ja, respect natuurlijk. Maar een onthaal alsof hij een marathon gelopen heeft lijkt me niet nodig. Voor Roel én Joost niet.
Ziggy played guitar
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:33 #138
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33330255
quote:

[..]

Dan hadden ze ook niet moeten zeuren om de kwetsende uitspraken van Menno en Nemo-actie van Nathalie. Het is een spel.

Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:35 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33330257
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Koningsactie idd. Dat videoscherm... en dan Roels pogingen zijn tranen in te houden in close-up! Heerlijk!!!
Eerst dacht 'ie nog dat Ruud zou zeggen "Gefopt, jij bent de winnaar ", totdat 'ie dat scherm zag, toen kwam die klap hard aan hoor .
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:08:57 #140
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330270
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef suusanne het volgende:
Een Roel onwaardig einde en ik als kijker zit met een kater! Keihard BB2005 op de laatste avond? Dan liever iets eerder zodat alle bewoners er last van hadden en niet alleen de nr 2 die zich een echte winnaar heeft getoond! GO ROEL!!!!
Come on, een kater van BB?

Neem er dan tenminste een goede fles whisky bij. Dan heb je tenminste een echte reden.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:09:47 #141
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330297
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Eerst dacht 'ie nog dat Ruud zou zeggen "Gefopt, jij bent de winnaar ", totdat 'ie dat scherm zag, toen kwam die klap hard aan hoor .
Idd Dat was het tofste moment!
pi_33330300
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Vraag me af of jij het verschil tuusen sarcasme en humor wel kent....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:10:52 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33330347
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook niet moeten zeuren om de kwetsende uitspraken van Menno en Nemo-actie van Nathalie. Het is een spel.

Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
Ik ben niet eens een Roel-basher... Ik verbaas me gewoon over alle verontwaardigde huillie-reacties hier
Ik kon wel lachen om die actie hoor, is BB eindelijk eens hard is het nog niet goed
Ziggy played guitar
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:11:38 #144
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33330372
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef riri het volgende:

[..]

Dat verschil is niet noodzakelijkerwijs aanwezig.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:11:59 #145
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330380
quote:

[..]

Hoezo Roel bashers? Roel liet me nogal koud; een "victorieloopje" over het podium had hij van mij ook best mogen hebben, maar dit was gewoon erg grappig.

Ik vind het gewoon een toffe actie van Talpa om BB zo'n "wrang" einde te geven. Dat de feelgood-kneusjes hier dat niet aankunnen is jammer, maar er zijn wel belangrijker dingen om je druk over te maken.
pi_33330385
quote:
Dat is iets heel anders. .
quote:
Oh ja, ik zou geen liefhebber (niet van dit seizoen, da's waar) zijn omdat ik het leuk vind dat BB weer een keer echt hard was?

Hou er maar over op, je begrijpt toch niet.
pi_33330407
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef suusanne het volgende:
Moet je dit zien zeg, iemand die denkt dat Roel nog kan winnen. Hoe kansloos kun je zijn met je 'GO ROEL'...
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:13:51 #148
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330435
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef riri het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat verschil is niet noodzakelijkerwijs aanwezig.
Wat hij zegt.
pi_33330443
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Daarom was het ook prachtige tv!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:15:33 #150
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33330486
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

spot (de ~ (m.), ~s, ~s)
1 uitdrukking of blijk van spotten, minachtende humor

Ergo: sarcasme = humor. Of in ieder geval een vorm van.

Q.E.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')