my two cents...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ondanks dat het een real-life soap is, ben ik de bewoners als mensen blijven zien.
Ik vond en vind dat dat op de fora nogal eens wordt vergeten.
Jaaa zeik die kutmod afquote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ga je even druk maken om een Big Brother-bewoner.
![]()
heel erg klein ja. trauma van 2 minuutjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja dat ie dacht 3 ton te hebben gewonnen wat niet zo bleek te zijn en voor een miljoen mensen voor schut is gezet dat is ie allang vergeten ja.
Hier kun je een klein trauma aan overhouden.
Dit is ongeveer hetzelfde als dat, wanneer ze er nog een kogel achteraan hadden gejaagd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren viel er iemand bij 'Ter land, ter zee en in de lucht' vlak voor de finishlijn in de gracht. Woest werd ik, wóést!
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ga je even druk maken om een Big Brother-bewoner.
![]()
Hoe de fuck is ManUquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan opeens om ManU de les te lezen? LOL![]()
Als je net naast 3 ton grijpt en het wordt je op zo'n botte manier duidelijk dan duurt dat langer dan 2 minuten neem dat van mij aan. Een winnend staatslot hebben en per ongeluk in de kachel laten vallen is minder erg.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
heel erg klein ja. trauma van 2 minuutjes.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef schatje het volgende:
Nou, ik vind er niets lulligs aan. Hou toch op zeg![]()
.
Ik heb genoten![]()
![]()
Geniaal bedacht door Hummie.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren viel er iemand bij 'Ter land, ter zee en in de lucht' vlak voor de finishlijn in de gracht. Woest werd ik, wóést!
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
Hij kiest toch zelf om als vee te dienen voor de kijkcijfers?? Als je ziet wat die gasten zichzelf aandoen.. eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..
ik gunde hem de winst absoluut niet, maar dit slaat echt alles...
Kijkers willen steeds spraakmakender dingen, kijkers willen steeds beschamender dingen. Hoe triester je als programmamaker te werk gaat, hoe hoger je kijkcijfers en dus de opbrengst. Had Nederland niet massaal gekeken, was dit niet gebeurd. De geschokte kijkers weten dus wat ze in het vervolg te doen staatquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef gelly het volgende:
Gelukkig was het wel ethisch verantwoord een kind ter wereld te brengen in het huis. Of aandachtsgeile mensen te misbruiken voor kijkcijfers. Zo ga je in de Big Brother traditie met mensen om, snap de verontwaardiging niet zo.
Oeh harde actie!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Manu82 het volgende:
Heb inmiddels al een mailtje over deze actie gestuurd naar info@talpa.tv
Een kogel?? OMGquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde als dat, wanneer ze er nog een kogel achteraan hadden gejaagd.
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Manu82 het volgende:
Heb inmiddels al een mailtje over deze actie gestuurd naar info@talpa.tv
eindelijk zijn we het eens totaal met elkaar eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je net naast 3 ton grijpt en het wordt je op zo'n botte manier duidelijk dan duurt dat langer dan 2 minuten neem dat van mij aan. Een winnend staatslot hebben en per ongeluk in de kachel laten vallen is minder erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |