Dude.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef buzzer het volgende:
Talpa heb ik inmiddels van mijn tv afgetieft
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
I'm really pissed off
Dat ik dat nog ooit uit jouw mond mag horen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een beetje gelijk in.
Helemaal mee eens. Voor mij blijf jij de winnaar Roel!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Zo ga je niet met mensen om.Ok je wordt tweede en verliest de finale maar zo ga je niet met mensen om. Een tweede plaats had ook applaus verdiend. Niet laten zitten en in de waan laten dat ie de winnaar is. Wat een anti climax van de slechtste BB ooit.
Verder was het ontvangst van Joost ook bagger. Iemand die huilt bij momenten schrok zich nu dood en wist niet wat hem overkwam.
Maar hoe er met Roel is omgegaan de laatste aflevering is schandalig.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren viel er iemand bij 'Ter land, ter zee en in de lucht' vlak voor de finishlijn in de gracht. Woest werd ik, wóést!
Gisteren viel er iemand bij 'Ter land, ter zee en in de lucht' vlak voor de finishlijn in de gracht. Woest werd ik, wóést!
my two cents...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ondanks dat het een real-life soap is, ben ik de bewoners als mensen blijven zien.
Ik vond en vind dat dat op de fora nogal eens wordt vergeten.
Jaaa zeik die kutmod afquote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ga je even druk maken om een Big Brother-bewoner.
![]()
heel erg klein ja. trauma van 2 minuutjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja dat ie dacht 3 ton te hebben gewonnen wat niet zo bleek te zijn en voor een miljoen mensen voor schut is gezet dat is ie allang vergeten ja.
Hier kun je een klein trauma aan overhouden.
Dit is ongeveer hetzelfde als dat, wanneer ze er nog een kogel achteraan hadden gejaagd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ga je even druk maken om een Big Brother-bewoner.
![]()
Hoe de fuck is ManUquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan opeens om ManU de les te lezen? LOL![]()
Als je net naast 3 ton grijpt en het wordt je op zo'n botte manier duidelijk dan duurt dat langer dan 2 minuten neem dat van mij aan. Een winnend staatslot hebben en per ongeluk in de kachel laten vallen is minder erg.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
heel erg klein ja. trauma van 2 minuutjes.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef schatje het volgende:
Nou, ik vind er niets lulligs aan. Hou toch op zeg![]()
.
Ik heb genoten![]()
![]()
Geniaal bedacht door Hummie.
Hij kiest toch zelf om als vee te dienen voor de kijkcijfers?? Als je ziet wat die gasten zichzelf aandoen.. eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..
ik gunde hem de winst absoluut niet, maar dit slaat echt alles...
Kijkers willen steeds spraakmakender dingen, kijkers willen steeds beschamender dingen. Hoe triester je als programmamaker te werk gaat, hoe hoger je kijkcijfers en dus de opbrengst. Had Nederland niet massaal gekeken, was dit niet gebeurd. De geschokte kijkers weten dus wat ze in het vervolg te doen staatquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef gelly het volgende:
Gelukkig was het wel ethisch verantwoord een kind ter wereld te brengen in het huis. Of aandachtsgeile mensen te misbruiken voor kijkcijfers. Zo ga je in de Big Brother traditie met mensen om, snap de verontwaardiging niet zo.
Oeh harde actie!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Manu82 het volgende:
Heb inmiddels al een mailtje over deze actie gestuurd naar info@talpa.tv
Een kogel?? OMGquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde als dat, wanneer ze er nog een kogel achteraan hadden gejaagd.
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Manu82 het volgende:
Heb inmiddels al een mailtje over deze actie gestuurd naar info@talpa.tv
eindelijk zijn we het eens totaal met elkaar eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je net naast 3 ton grijpt en het wordt je op zo'n botte manier duidelijk dan duurt dat langer dan 2 minuten neem dat van mij aan. Een winnend staatslot hebben en per ongeluk in de kachel laten vallen is minder erg.
Inderdaad, en met 2% verschil heeft hij verloren. Dat kan je niet zeggen van Lieske, of Rikkert, die met heel veel meer procent hebben verloren. Die hebben wel een waardig afscheid gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef style het volgende:
Iedere bewoner heeft een exit gehad en "zijn/haar momentje van roem" alleen Roel heeft dat niet gehad en werd op een vreselijke manier afgedankt.
Nee, zo ga je niet met mensen om.![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve scheet, ik heb weken niet gekeken, maar nu wel even de finale bekeken, net zoiets als bij de WK alleen de finale bekijken
Maar wat een leuke tv-avond had moeten worden is een ridicuul einde geworden.
Ik weet meteen weer waarom ik al jaren geen tv meer kijk.
Dit is dus precies 100% mijn mening.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben vanaf het begin een Roel-fan geweest. Dido was mijn absolute favoriet.
Vindt het STUITEND dat Talpa zo'n spraakmakend figuur van deze BB op deze
manier afserveerd.
Wat een vreselijk slot van een verder prima te verteren programma.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..
ik gunde hem de winst absoluut niet, maar dit slaat echt alles...
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (quote:
Eindigt BB5 toch nog met een lichtpuntje.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eindelijk zijn we het eens totaal met elkaar eens
zo leef jij ook nogquote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Morwen het volgende:
![]()
Loop ik me helemaal de krampen te haasten om die eindshow te kunnen zien, krijgen we dit![]()
Dit beschrijft mijn gevoel wel:![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaien.
Daar gaat het niet om. Is het nou zo moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaien.
De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef -Elise- het volgende:
Inderdaad, en met 2% verschil heeft hij verloren. Dat kan je niet zeggen van Lieske, of Rikkert, die met heel veel meer procent hebben verloren. Die hebben wel een waardig afscheid gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |