Hetzelfde als waarvoor ik vorig jaar ook een paar keer in het ziekenhuis heb gelegen. Mijn fistel, die is nog steeds niet genezen. Nu gaan ze een stuk uit mijn darm halen en het lek hiermee dichten. Een lapmiddel, maar als het goed is, ben ik er dan definitief vanaf!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef Xanthe het volgende:
Wat is er aan de hand dan Djeez?
Hier idd ook een maat groter gepakt en ik heb huspuppies die aan beide kanten open kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Githa het volgende:
yup, voor een voetje maar.... het andere is wel gewoon recht.
maat 20 kreeg ik niet aan, wreef, teenmaar hij ging er niet in!
Nu hield ik maat 21 er tegen aan en dat kwam aardig overeen met zijn voetje en die ging perfect
2e paar gratis en die ik moest betalen met 30% korting![]()
Het beste is pas schoenen te kopen als je kind 3 mnd alleen loopt, voel me nu net een betweter sorry hoor. Ben toendertijd bij een goede kinderschoenen winkel geweest en het eerste wat ik mee kreeg was dat hij mij geen schoenen wou verkopen omdat Zoë nog geen 3 mnd liep. Kun je met die schoenen de hak en de neus soepel tegen elkaar aan tikken? Zo niet dan zou ik ze Jordy niet aan doen want dan kan hij die rol beweging met zijn voet niet maken. Dan is het nl net of hij met plankjes onder zijn voet loopt en zelfs wij kunnen dan niet fatsoenlijk lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft vandaag zijn eerste echte schoenen gekregen zodat hij echt kan stappen, ook buiten!
Hij loopt geweldig aan de hand en 1 januari deed hij zelfs 3 losse stappen om vervolgens neer te storten![]()
Maar hij geeft niet opvolop aan het oefenen.
Wauwie.... we hebben toch blauwe schoenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Githa het volgende:
yup, voor een voetje maar.... het andere is wel gewoon recht.
maat 20 kreeg ik niet aan, wreef, teenmaar hij ging er niet in!
Nu hield ik maat 21 er tegen aan en dat kwam aardig overeen met zijn voetje en die ging perfect
2e paar gratis en die ik moest betalen met 30% korting![]()
en:quote:Hoe ziet het voedingsschema bij 7 maanden er ongeveer uit?
Ontbijt:
Borstvoeding / pap van opvolgmelk (200 ml) met bambix
Middageten:
1 snee lichtbruin of wit brood (niet te vers) met b.v. jonge kaas, smeerkaas, leverpastei, ongekruide kwark, fricandeau, kipfilet, fruit, tomaat, met mate zoet beleg + dun besmeren met (dieet)margarine + borstvoeding/beker opvolgmelk (100 ml)
Tussendoor:
Fruit
Warme maaltijd:
Groente + aardappelen/ witte rijst/ macaroni/ spaghetti/ bonenpuree + 2 à 3 keer per week 1 eetlepel gemalen mager vlees, kip, vis, ei + 1 theelepel (dieet)margarine/ olie
Toe:
Yoghurt
Voor het slapen:
Borstvoeding / fles opvolgmelk (200 ml)
N.B. Borstvoeding kan 'op verzoek' gegeven worden!
anna vindt tuitbekers juist erg leuk, maar wat ze er vooral leuk/lekker aan vindt tegenwoordig is een flinke slok water nemen en die dan weer uitspugen, ze is soms net een fonteintje. gevolg: zeiknatte kleertjes.quote:Hoeveel moet mijn kind tussendoor drinken?
Er zijn grote verschillen in drinkgewoonten van kinderen. Voldoende drinken is belangrijk, maar te veel drinken kan de eetlust verminderen en het evenwicht in de voeding verstoren. Let er op dat je niet te veel melk geeft; 500 ml per dag is voldoende. Dit geldt niet voor borstvoeding. Borstvoeding kan 'op verzoek' gegeven blijven worden.
Geef je kind niet te vaak suikerhoudende dranken, want dit is slecht voor de tanden. Geschikte dranken zijn: kraanwater, mineraal- en bronwater zonder prik, thee zonder suiker, verdund vruchtensap (niet te veel appelsap omdat kinderen hier diarree van kunnen krijgen), groentesap en limonade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |