abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2006 @ 12:48:03 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33599109
sudocreme doet pijn dus dat doe ik maar niet meer.

Ik doe er talkpoeder op zodat de zalf niet in de luier trekt, dat werkt wel goed maar zodra ze weer een dunne poepluier hebt niet meer helaas.
Maar idd, heb dus eigenlijk alles al geprobeerd, laat haar ook elke middag even met de bilen bloot kruipen en dat werkt ook wel een beetje.
Maar we moeten er dus even doorheen.

thnx voor de tips en ik zal eens bepanthen gaan proberen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 1 januari 2006 @ 12:59:19 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_33599305
Cardiflor van VSM heeft hier altijd wonderen verricht snakelady ik gebruik het zelf tegen eczeem en liam krijgt het bij rode billen en dan is het altijd zo weg.
stormy waters...
sailin'
pi_33599469
Ingrid, ik heb goede ervaringen met Frisolac Comfort. Dat is voeding tegen het spugen en het schijnt ook krampjes tegen te gaan. Het is dikker dan normale melkvoeding waardoor het beter in het maagje blijft. Probeer het wisselen van voeding wel zoveel mogelijk te beperken en overleg wel eerst met het CB of je huisarts.
  zondag 1 januari 2006 @ 13:15:03 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33599579
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:59 schreef Belana het volgende:
Cardiflor van VSM heeft hier altijd wonderen verricht snakelady ik gebruik het zelf tegen eczeem en liam krijgt het bij rode billen en dan is het altijd zo weg.
thnx, zal ik morgen eens gaan halen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 1 januari 2006 @ 13:19:26 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_33599674
ow, je hebt trouwens 2 versies, 1 creme en 1 zalf. de zalf blijft vet en de creme trekt in. net wat je prettiger vind dus. ik weet zeker dat het gaat helpen
stormy waters...
sailin'
pi_33599716
Cardiflor is superspul
  zondag 1 januari 2006 @ 13:23:32 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_33599758
kijkt, nog een "believer" LOL ik ben gewoon echt lyrisch over dat spul, kan er niks aan doen. ik gebruik het bij koortslip, als ik verkouden ben voor mijn stukke neus door het snuiten, elke vorm van huidirritatie zeg maar
stormy waters...
sailin'
pi_33599881
oh ja Cardiflor smeer ik ook regelmatig. Alleen vraag ik me nu af waarom het nog niet in me op is gekomen om het ook op Tomas z'n billetjes te smeren
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_33600243
Ja ja, I believe in the power of Cardiflor Ik ben nog steeds blij dat ik het ontdekt heb destijds. Ik heb het gebruikt voor Jillian die als baby onder het eczeem zat. Op gegeven moment was ik het zo zat en heb de hormonenzalf en andere troep de deur uit gegooid en alleen nog maar Cardiflor gebruikt. De jeuk werd merkbaar minder en haar huid ging van ruw, rauw en verdikt naar een zacht en perfect huidje. Gelukkig heeft ze al sinds tijden geen eczeem meer. Ik ben ervan overtuigd dat Cardiflor hier in mee heeft geholpen. Maar zoals Belana al zegt, het is eigenlijk bij ieder huidkwaaltje te gebruiken.
pi_33604033
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Sara werd wel wakker van het vuurwerk, dus gezellig saampjes voor het raam vuurwerk gekeken. Tegen 1:30 gingen we naar huis en na een fles tukte ze lekker verder
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33604966
Lucas werd ook zo rond half een wakker, eerst lekker doorgeslapen, en net toen ik het 'veilig' achtte om hem even binnen te laten en zelf buiten voor de deur te gaan staan werd ie wakker... Effe knuffelen en hij sliep weer.
Vanaf wanneer kunnen we ongeveer verwachten dat ie in een bepaald ritme komt? Op het moment (6 weken 2 dagen) is er nog helemaal niets van een slaap of eetpatroon te herkennen. Is het reeel om nu zelf een beetje te beginnen met een vaste bad/eten/bedtijd? We doen het wel altijd hetzelfde maar de tijden geeft hij zelf nog erg aan. En hoeveel voedingen zou hij nu ongeveer moeten krijgen? Hij krijgt borstvoeding, maar drinkt soms maar 5 minuutjes, andere keren weer 25...
pi_33604996
En iedereen een gelukkig 2006 gewenst natuurlijk!
pi_33605546
Fon, voor een week of 8 à 10 is het echt lastig om er regelmaat in te krijgen, is mijn ervaring. bij anna heeft 't hier zelfs nog wel wat langer geduurd. gewoon maar een beetje volgen waar mogelijk (tot op zekere hoogte natuurlijk, je moet je eigen plan soms ook gewoon trekken, en je grenzen wel een beetje in de gaten houden). op den duur komt er toch echt 'vanzelf' een patroon in waar je wat meer houvast aan hebt. de duur van het drinken is hier ook nog steeds heel variabel. als ze echt heel kort of onrustig gedronken heeft probeer ik 't later soms nog eens.
pi_33605588
beterschap voor de zieke Isis en Kim. Maxim inmiddels beter hoop ik?

ik ga ook maar eens dat cardiflor proberen. anna heeft toch wel een erg gevoelig huidje, heel snel rode plekjes (bijna eczeem-achtig soms) in plooien enzo; ik heb 't ultieme zalfje voor haar nog niet gevonden. dus wie weet!
pi_33609332
Koorts is weg , alleen na elke voeding is het nog raak met spuitpoep luiers en daardoor (ondanks direct verschonen) rode billen... Maar het einde is denk ik in zicht.
  zondag 1 januari 2006 @ 20:46:33 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_33609392
succes bix met cardiflor, zoals ik al eerder zei, ik weet bijna zeker dat het gaat helpen. bij iedere schone luier ff lekker smeren (beter de creme denk ik toch, trekt lekker in) en dan moet het snel over zijn
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 januari 2006 @ 21:02:14 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33609728
Snake, het ziet er vreselijk naar uit he? Ik ben (wanhopig) met Luuke naar de dokter geweest en heb echt vanalles geprobeerd. Uiteindelijk ging het van de ene op de andere dag helemaal over. Echt raar. Hou moed dus!

En aan iedereen hier: Een heel, heel mooi nieuwjaar! Veel geluk en gezondheid, en dat alle dromen uit mogen komen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 1 januari 2006 @ 21:23:56 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33610274
het ziet er idd ech vreselijk uit, helemaal kapot en vuurrood.

Als ik voel in haar mondje voel ik een randje van een tandjes zitten, dat is tenminste positief nieuws, er zit vooruitgang in.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:21:57 #219
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33611724
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:50 schreef Djeez het volgende:

[..]

He Magneet, ook al een schijtluier verschoond ? Leuk is het niet, maar het valt wel erg mee als het van je eigen kindje is. -knip-
dat had ik de eerste avond al gedaan toen ze thuis waren. Had er ook al wat ervaring met mee neefjes ook al waren die al een maand oud oid toen ik het bij hun deed
pi_33612424
vanavond bij 't badderen ontdekte ik een paar vlekjes met blaasjes op anna's buik.... dus toch ook de waterpokken te pakken denk ik.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:48:17 #221
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33612493
Ach gut, ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen bij d'r.
Lekker douchen!
pi_33613090
dé zalf die hier perfect werkt (ook een eczeem-kindje) is eentje die mijn zus altijd opstuurt vanuit Duitsland. Kindercreme van kauffman, ik weet eigenlijk niet of het hier ook te krijgen is. Als er interesse is kan ik wel weer wat uit Duitsland laten komen, mijn ouders gaan er binnenkort heen.
mooi he, alles
pi_33613231
Waar kun je dat kopen in Duitsland? (Bedoel wat voor soort winkel).
Woon zelf vrij dicht bij de grens en doe er soms mijn boodschappen dus zou het zelf ook eens kunnen halen...
pi_33613870
ik zal eerst een kijken of 't hier ook verkrijgbaar is phileine. bedankt voor de tip in ieder geval!
  maandag 2 januari 2006 @ 01:21:06 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33616139
ah balen bix, beterschap voorAnna
  maandag 2 januari 2006 @ 07:16:44 #226
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33618423
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat alle beebjes maar lekker mogen groeien

Een leuk begin hier.. Robin is nog steeds erg verkouden en hij krijgt vandaag z'n eerste prikjes Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is.. hij heeft al behoorlijke spekkies
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 2 januari 2006 @ 08:06:10 #227
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33618526
Gelukkig nieuwjaar !
Emma heeft als een blok geslapen oudjaarsnacht, dwars door al het vuurwerk heen. Toen we om half vier thuis waren nog geprobeerd of ze wilde drinken maar nee.Om 7 uur meldde ze zich weer.
Dat was een voorbode voor vanacht want ze heeft doorgeslapen! van 23.00 tot 6.30!!!!
De verkoudheid wordt met de dag minder, af en toe hoest ze nog wat maar ze stikt iig niet meer in het slijm. Verder heeft ze gisteren ook een uurtje in het bedje van haar vader geslapen maar meer daarover in het fototopic.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33619884
Heerlijke nacht gehad hier... NOT!
Isis heeft bijna de hele nacht verschrikkelijk lopen huilen met af en toe een hazeslaapje tussendoor.
Eten (fles melk) kwam er van onder net zo hard weer uit en ze had dus gewoon buikpijn na een voeding en honger als ze geen voeding kreeg. Met mijn handen in het haar heb ik weer de doktersdienst gebeld om aan te geven dat ik me toch echt grote zorgen maakte.
Wat krijg je dan te horen? Dat ze ORS moet hebben voor de diaree (goh wat raar dat ze dat zondag ochtend niet konden vertellen toen Jeroen belde vanwege de diaree en de zorgen die we ons erom maakte ivm. eventueel uitdrogen). Dat konden we hier natuurlijk nergens meer krijgen , of ik dan even richting Groningen kon rijden want daar was de apotheek 24 uur open. En ze mocht geen eten meer , behalve water... Kind heeft al honger en dan mag ze ook niets meer eten? Het leek mij geen goede oplossing.
Of ik moest maar kindercola geven (dat heb je ook echt in huis voor een bijna1 maanden oude baby ) . De dienstdoende huisarts belde terug en maakte zich toch ook wel zorgen om Isis omdat de diaree al vanaf donderdag aanwezig was en dus vanaf zaterdag in zeer heftige vorm. Na overleg met de kinderarts in het ziekenhuis werd besloten dat zij Isis meteen wilde zien.
Isis is bijna een halve kg afgevallen sinds donderdag en is een klein beetje aan het uitdrogen , maar nog niet zo erg dat ze haar wilden opnemen. We kregen ORS mee van de dokter en we moeten haar melk 50%verdunnen met ORS of water. Morgen moet ze terug naar de kinderarts en als ze dan nog niet is opgeknapt nemen ze haar op.
Vanmorgen heeft ze in elk geval haar fles met slechts 150ml vloeistof (75ml melk en 75ml ORS) helemaal leeg gedronken en volgens mij is er nog niets uit gekomen aan de andere kant...
Zielig hoor zo'n verdrietig hoopje kind....
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 11:22:58 #229
81992 Githa
pi_33620137
Jemig Xanthe! Te zot voor woorden dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Hopelijk geeft de ORS het gewenste resultaat en knapt Isis er wat van op, want een ziekenhuis opname is alles behalve leuk....Heel veel sterkte en beterschap
pi_33620740
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:22 schreef Githa het volgende:
Jemig Xanthe! Te zot voor woorden dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Hopelijk geeft de ORS het gewenste resultaat en knapt Isis er wat van op, want een ziekenhuis opname is alles behalve leuk....Heel veel sterkte en beterschap
Vooral dat mens dat ik vannacht aan de telefoon had met dr ORS , kindercola en alleen maar water... Was allang blij dat de huisarts terug belde. En dat Isis nu onder controle staat. Ze heeft trouwens van zich zelf waarschijnlijk al grote amandelen en als die dan ook nog een beetje opzetten...
  maandag 2 januari 2006 @ 12:09:31 #231
45621 Suzanna
Mama van...
pi_33621185
Ah, arme Isis (en arme jullie!)... wat een rotnacht hebben jullie gehad. Ik hoop zó voor jullie dat het nu goedkomt!! Heel veel sterkte.

Wij hebben ook niet zo'n leuke nacht achter de rug, in ieder geval ik...Emma wilde bijna niet slapen en was erg onrustig áls ze eenmaal sliep en schrok elke keer wakker van haar eigen snurkjes (tja, verkouden...) Nu ligt ze eindelijk lekker te slapen maar werd Noa natuurlijk precies wakker...
pi_33621493
Xanthe, beterschap met je meisje hoor!

Suzanna, hopelijk kun je vannacht een beetje bijslapen

Sara met even weer wat ritme krijgen zo na de kerstdagen enzo. Ze heeft haar dagritme helemaal verandert en slaapt op de (voor ons) meest rare tijden Maar vandaag gaat het weer de goede kant op. Ze hoest helaas nog steeds onwijs, hoe lang mag dat eigenlijk duren?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 januari 2006 @ 12:32:44 #233
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33621728
Merlijn is vandaag door de gehoortest heengekomen hielprik vond meneer ook geen probleem
  maandag 2 januari 2006 @ 13:06:58 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33622689
enorm veel beterschap voor isis.

Dat is mooi nieuws magneet.
pi_33625810
Goed nieuws Magneet.

Suzanna hopenlijk krijg je ook weer wat nachtrust vannacht.

Nou madammeke ligt nu weer even te slapen , sinds de ORS gaat het eigenlijk best goed , geen diaree meer gehad en ze houd alles nog steeds binnen. Als krijgt ze dus maar erg weinig voeding binnen , alle kleine beetjes helpen. Straks weer een flesje , nog even geen vast voedsel want dat voelt niet lekker bij de amandeltjes.
Ze weet wel hoe ze ons om de vinger moet winden na een aantal dagen 100% aandacht te hebben gehad , hier zal ze toch weer een beetje vanaf moeten kicken.
pi_33631999
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:32 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is vandaag door de gehoortest heengekomen hielprik vond meneer ook geen probleem
Merlijn is ook nog erg makkelijk nu. Hij slaapt goed en drinkt ook beter nu. Vandaag had hij zijn eerste overstroomde luier en dus een nat bed. Wel fijn nadat hij een paar dagen waarschijnlijk te weinig voeding heeft gehad. Hij begint nu zelfs een beetje verkouden te worden.

Wat dat betreft ben ik blij dat het lekker gaat met hem.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:02:39 #237
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33633869
en nu heeft Merlijn 2 keer zijn kleertje nat gepiest, grappig hoe het op en neer kan gaan met zo'n kleintje
  maandag 2 januari 2006 @ 19:14:35 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33634256
Ingrid en Djeez? Hoe is het nu met Kim?
pi_33635268
Amber heeft vandaag een antidag.. ze is echt de hele dag al aan het mekkeren en piepen en jengelen en janken, om gek van te worden.... Ze heeft vandaag 3x 45 minuten geslapen geloof ik. Gelukkig slaapt ze 's nachts nog steeds supergoed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage maandag 2 januari 2006 @ 22:54:07 #240
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_33642192
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid en Djeez? Hoe is het nu met Kim?
Met Kim is het nu al een stuk beter! Bij het CB was alles goed, ze hebben helemaal nergens over gezeurd. Ze is wel klein, maar alles is in proportie. En vadnaag heeft ze maar liefst drie keer gepoept! Verder drinkt ze goed, ze reageert veel beter op nutrilon. Met mij agat het een stuk minder, ik mag binnekort weer onder het mes en een paar dagen in het ziekenhuis blijven.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_33642531
Wat is er aan de hand dan Djeez?
  maandag 2 januari 2006 @ 23:37:51 #242
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33643845
Isis ik hoop dat je snel weer opknapt en niet opgenomen hoeft te worden, das maar niks hoor

ow iedeeen trouwens nog gelukkig nieuwjaar had ff geen zin om online te zijn afgelopen 2 dagen
Maxim is nog beetje ziek, gisterenmiddag had hij weer daarbij moesten we ook nog eens op nieuwjaarsvisite, 2 x kunnen slapen in de auto (fftjes dan) manneke helemaal van slag af, doorkomende tandjes (3 stuks maar liefst) papa die ziek is. gevolg maxim helemaal uit zn ritme en slaapt nu net een half uur pheiuwwww dit is mijn ontspanning eindelijk voor vandaag
  dinsdag 3 januari 2006 @ 08:55:05 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33650847
Martineke... Nog 1 nachtje... spannend hoor! Dan heb je en een grote broer van 1 en een frummeltje in je buik!!! Wat is het leven soms toch mooi, niet? Geniet van een heerlijke dag morgen!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:17:40 #244
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33651114
Whaaaa, wat gebeurt er toch altijd veel als je een paar dagen weg bent!

Kleine Arwen geboren!

Maxim morgen jarig: spannund!!!!!

Luuke over 4 dagen ook al baby-af.

Boehoe..... ik zal jullie missen hier. Jordy is over een maandje ook al weg. Grmbl!

Wel bijna babymeet is het! Hoezee.

Fon: bij Juultje kwam er na een maand of drie wat meer ritme in. Hij begon volgens mij met 8 of 9 voedingen op een dag. dat werden er 7 na een maand ofzo en na 2,5 of 3 ging het langzaam naar 6. Ondanks het feit dat het ritme van een kindje zichzelf steeds meer ontwikkeld, heb ik het ook wel een beetje afgedwongen hoor. Natuurlijk reageerde ik vooral op de signalen die hij zelf aangaf, maar los daarvan probeerde ik hem bijvoorbeeld toch op min of meer vaste tijden te voeden en naar bed te doen. Daar zat dus wel altijd heel veel speling in (en nog steeds), maar het gaf mij een gerust gevoel op den duur een beetje op dat ritme te kunnen gaan vertrouwen. Dat betekende bijvoorbeeld dat hij s' ochtends altijd nog even naar bed ging na de voeding en ook nog een keer 's middags en aan het begin van de avond. Na een slaapje was de vaste prik voeden en spelen en die volgorde werkte heel goed. Juultje wist op een gegeven moment goed wat ie kon verwachten en werd daar zelf ook rustig van. Slapen liet ik hem overigens alleen in zijn bedje, nooit in de box dus. (maar wel weer soms in de kinderwagen). Dit om een duidelijk onderscheid te maken tussen het slapen en het wakker zijn. Ik heb het idee dat zijn slaap en waakritme zich hierdoor vrij snel ontwikkeld heeft tot redelijk stabiel. En verder..... sja, verder moet je je er soms gewoon maar aan over geven dat je het niet kunt afdwingen. Net als je denkt dat ie in een bepaald ritme zit, verandert het weer. Dat blijft hoor. Succes!

Julius heeft het trouwens heeeeeel goed gedaan op Terschelling!!! Uiteraard was ie de held van het weekendje. Hij heeft van alle vrienden (we waren met 7 man) echt schandalig veel aandacht gehad. Meer nieuws volgt. Nu roept de plicht.
pi_33651830
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:37 schreef Martineke het volgende:
Isis ik hoop dat je snel weer opknapt en niet opgenomen hoeft te worden, das maar niks hoor

ow iedeeen trouwens nog gelukkig nieuwjaar had ff geen zin om online te zijn afgelopen 2 dagen
Maxim is nog beetje ziek, gisterenmiddag had hij weer daarbij moesten we ook nog eens op nieuwjaarsvisite, 2 x kunnen slapen in de auto (fftjes dan) manneke helemaal van slag af, doorkomende tandjes (3 stuks maar liefst) papa die ziek is. gevolg maxim helemaal uit zn ritme en slaapt nu net een half uur pheiuwwww dit is mijn ontspanning eindelijk voor vandaag
Het lijkt er op dat ze redelijk is opgeknapt en ik ga er dan ook vanuit dat ze niet hoeft te blijven.
De kinderarts gaat iig. ook nog even kijken naar de amandeltjes en er zit een kleine kans in dat ze door gestuurd word naar de KNO-arts. (Als haar vermoeden klopt dat haar amandeltjes niet echt opgezet cq. ontstoken zijn en alleen van zichzelf al groot zijn.

Maxim wat vervelend mannetje dat je zo ziek bent dat jezelfs moet
Martineke had je niet gewoon lekker thuis kunnen blijven met Maxim? Vind het persoonlijk nogal sneu om met zo'n kleintje te zeulen als ze al ziek zijn. Dan zijn ze al zo uit hun doen. Wij zijn zelf ook lekker thuis gebleven omdat Isis zo ziek was.
pi_33651954
Magneet, fijn dat Merlijn door de gehoortest is gekomen! En dat bedje natplassen, sjah

Xanthe, fijn dat het wat beter gaat met Isis!

Beterschap voor Maxim!

Renzell, ben je een beetje bijgekomen op Terschelling?
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:06:57 #247
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33654440
Magneet, Robin heeft zich in 1 nacht 3x ondergepiest, dus bereid je maar voor

Robin heeft sinds zondag enorme huilbuien en wel 2 uur achter elkaar en dat een paar keer per dag. ZIjn verkoudheid komt los en ik denk dat hij daar ontzettend last van heeft.
Gister naar het CB geweest. Het begon goed: luier af, piest meneer de omslagdoek onder (kon gelukkig m'n hand er nog voor houden, anders had de weegschaal ook ondergezeten )
Hij is nu 58 cm en weegt 5810 gram. Hij is wel zwaarder dan gemiddeld, maar geen gemekker daarover. Hij kreeg ook zijn eerste prikjes. Op zich ff huilen en daarna was het over, maar hij heeft gisteravond weer flink gehuild. Hij had ook 38,0, dus ff een zetpilletje gegeven en naar bed gedaan. En nu zit ie lekker in de wipstoel tv te kijken
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:22:02 #248
105888 renzell
pi_33654921
Och kleine man Robin....

Fuente; ik voel me gelukkig wel weer een beetje bijgetankt, al zie ik een beetje op tegen de loeiende drukte die me ook de komende tijd weer te wachten staat. 3 dagen vakantie was eigenlijk te kort, maar goed. Leuk was het wel!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:23:12 #249
105888 renzell
pi_33654961
En jee, ik lees het nu pas Snake. Kus voor Demi! Wat zielig zeg.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:43:06 #250
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33655627
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:12 schreef Xanthe het volgende:

[..]
Martineke had je niet gewoon lekker thuis kunnen blijven met Maxim? Vind het persoonlijk nogal sneu om met zo'n kleintje te zeulen als ze al ziek zijn. Dan zijn ze al zo uit hun doen. Wij zijn zelf ook lekker thuis gebleven omdat Isis zo ziek was.
neuh zo ziek was hij nu ook weer niet anders was ik echt wel thuis gebleven.
vandaag is hij gewoon weer helemaal de oude. slapen was even een crime de laatse 2 dagen, hij kon niet lekker duimen met zn verstopte neusje, en daar word hij juist rustig van. manneke schreeuwen en huilen en zeuren enzo, zielig. hij viel dus alleen maar in slaap als ik met hem in de stioel ging zitten op zn kamertje en dan lekker vasthouden erg schattig. maar owee als ik hem weer neerlegde, Maxim

1 jaar geleden lag ik al in het ziekenhuis te zenuwen brrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')