Joost zijn lijn was niet overbezet, ik heb continu zitten bellen voor Joost, zonder probleem.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dan zal Roel nu wel gewonnen hebben, als Joost zijn lijn overbezet was![]()
![]()
Gaat weer goed daar!
Je bent in t verkeerde topic rond aan het springenquote:
Na afloop, als er eentje gewonnen heeft?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef melke het volgende:
Ze hebben het over het delen van de pot
Hoezo, denk je vreemde dingen te ontdekken?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
De finale is toch wel terug te bekijken morgen?
Maar BB IS niet correctquote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
BB zou alleen correct zijn als Joost wint.
verreweg de populairste
Het gaat er geeneens om of hij leuk is, hij is wel veelzijdiger dan die andere nietsnutten die alleen maar op banken en zitzakken hebben gelegen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad wat is er zo leuk aan Joost
Gelukkigquote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Joost zijn lijn was niet overbezet, ik heb continu zitten bellen voor Joost, zonder probleem.
Juistemquote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef versabommie het volgende:
Roel die kleinleuterige debiel die Linda kon neuken maar in slaap viel, Roel de schande voor mannelijk nederland. Die gast heeft met zijn uitspraak "mannenregels"zo'n mongole uitspraak gedaan dat van mij nog liever die kasthomo mag winnen!
Alles. Gewoon het totaal plaatje. Geweldig figuur is het.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Go Roel!!
leg eens uit wat er leuk is aan Joost dan?
wie zegt dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
BB zou alleen correct zijn als Joost wint.
verreweg de populairste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |