abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33347784
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef S-Two het volgende:
Mijn vader heeft het erover dat een collega zei dat er een optie is bedongen dat Huntelaar niet uit mag komen tegen Heerenveen (in de gatorade cup dan). Weet niet waar die het vandaan haalt, maar ach, Harry en Rosenberg scoren anders wel .
Ja en Heerenveen scoort niet meer
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:42:09 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33347799
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef S-Two het volgende:
Mijn vader heeft het erover dat een collega zei dat er een optie is bedongen dat Huntelaar niet uit mag komen tegen Heerenveen (in de gatorade cup dan). Weet niet waar die het vandaan haalt, maar ach, Harry en Rosenberg scoren anders wel .
Lijkt me meer wishful thinking, ook al is dat geen groot probleem. Had Ajax net zo goed een clausule erin kunnen zetten dat hij niet meer voor Heerenveen uit mag komen.
pi_33347810
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef twi het volgende:

[..]

De kans dat Huntelaar bij Ajax faalt is een stuk groter dan de kans dat 'ie bij Feyenoord faalt. Dat heb je nu eenmaal als je op een hoger podium acteert.
Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons. En in de CL is het half januari ook afgelopen
pi_33347831
Volgens mij zitten wij nog in de CL, en jullie niet en geeneens in de UEFA
pi_33347865
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef bart83 het volgende:

[..]

Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons.
Nog wel, dus geniet ervan
quote:
En in de CL is het half januari ook afgelopen
Beter nu eruit, dan bij voorbaat al niet mee kunnen doen aan UEFA-cup voetbal
pi_33347903
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Nog wel, dus geniet ervan
[..]

Beter nu eruit, dan bij voorbaat al niet mee kunnen doen aan UEFA-cup voetbal
CL is half maart afgelopen op ze vroegst
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:46:07 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33347911
quote:

[..]

Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons. En in de CL is het half januari ook afgelopen
Ach, die paar puntjes, volgens mij zijn we er al 8 ingelopen. Bovendien spelen we nog 2 wedstrijden tegen Inter. En met Huntelaar erbij, wie weet nog een paar extra
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:46:58 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33347929
quote:
De transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax is afgerond. De 22-jarige spits van SC Heerenveen is vandaag medische gekeurd in het Amsterdamse VU-ziekenhuis en zal later op de dag een contract tekenen.

De aanvaller van Jong Oranje bereikte afgelopen maandag al een overeenstemming met de Amsterdamse club. De transfer liet echter nog even op zich wachten, omdat Ajax en Heerenveen nog tot aan akkoord moesten komen. Naar verluidt betaalt Ajax acht miljoen euro.

Opvallend is dat Huntelaar zijn laatste duel in het Abe Lenstra Stadion in het Friese shirt tegen Ajax speelt. Na de winterstop komt Huntelaar opnieuw uit in het Heerenveen-stadion, maar dan in het Ajax-shirt.

Huntelaar verkoos Ajax boven AZ en Feyenoord. Redenen voor deze keuze waren volgens Huntelaar de rijke historie, het volgens hem unieke shirt en de speelstijl van de hoofdstedelijke club.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:47:22 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33347939
kuyt is geen international meer
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:47:40 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33347948
quote:

Loekje toch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:48:33 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33347968
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:47 schreef Houniet het volgende:
kuyt is geen international meer
Kuyt was nooit geselecteerd voor de 9 in Oranje
pi_33347981
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef twi het volgende:

[..]

De kans dat Huntelaar bij Ajax faalt is een stuk groter dan de kans dat 'ie bij Feyenoord faalt. Dat heb je nu eenmaal als je op een hoger podium acteert.
True, maar ALS ie het goed doet speelt ie zich ook weer eerder in de picture, dus het werkt aan beide kanten.
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:41 schreef bart83 het volgende:

[..]

Feyenoord en spitsen is de afgelopen 9 jaar toch een iets betere combi geweest dan Ajax en spitsen.
En je moet gewoon een arrogante terinleijer zijn om bij Ajax te overleven, en dat is KJ niet.
Vandaar al die prijzen die jullie de laatste 9 jaar gewonnen hebben Heerenveen naar fnoord is (tegenwoordig) gewoon nauwelijks een stap omhoog. Natuurlijk wel iets qua salaris, stadion en fanbase, maar je speelt nog steeds uefa cup waar je weinig rol van betekenis speelt en eindigt altijd rond de derde plek. Is maar net wat je dan belangrijker vindt he...
pi_33348017
quote:

[..]

Wij hebben dan ook de slechtste seizoensstart in 45 jaar ofzo? En jullie gaan voor jullie doen ongewoon goed. En dan is het verschil nog acht punten en al aan het minderen.. Bovendien spelen wij Champions League en lagen jullie er in de eerste ronde UEFA cup uit. Wel realistisch blijven he
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:53:37 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33348106
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wij hebben dan ook de slechtste seizoensstart in 45 jaar ofzo? En jullie gaan voor jullie doen ongewoon goed. En dan is het verschil nog acht punten en al aan het minderen.. Bovendien spelen wij Champions League en lagen jullie er in de eerste ronde UEFA cup uit. Wel realistisch blijven he
laat staan de Gatorade cup
pi_33348424
Huntelaar dus naar Ajax. Wat denken jullie ervan? Jullie willen eigenlijk 4-3-3 spelen maar hebben daar de buitenspelers niet voor. Dus daarom spelen jullie 4-4-2 de laatste paar wedstrijden. Het lijkt me logisch dat na de winterstop er 4-4-2 gespeelt blijft worden met Rosenberg en Huntelaar in de spits. Alleen Huntelaar is echt een spits voor in een 4-3-3 opstelling. Maar zoals gezegt daar hebben jullie geen buitenspelers voor. En als je 4-3-3 zou gaan spelen zouden Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou buiten de boot vallen. Wat gaat er met die spitsen dan allemaal gebeuren? Anastasiou zal vetrekken aan het eind van het seizoen, maar Charisteas heeft aangegeven te willen blijven. En het dan nog niet te hebben over Babel, (door veel Ajax supporters hier op het forum beter bevonden dan Kalou) die begint nu al te zeuren dat hij geen basis plek heeft.
pi_33348444
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:41 schreef bart83 het volgende:

[..]

Feyenoord en spitsen is de afgelopen 9 jaar toch een iets betere combi geweest dan Ajax en spitsen.
En je moet gewoon een arrogante terinleijer zijn om bij Ajax te overleven, en dat is KJ niet.
Ja nu weer opdonderen loek. Kneus
pi_33348457
KLAAS JAN HUNTELAAR .

Ik ben blij. Hoeveel Ajax heeft betaald kan me geen zak schelen.
pi_33348509
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar dus naar Ajax. Wat denken jullie ervan? Jullie willen eigenlijk 4-3-3 spelen maar hebben daar de buitenspelers niet voor. Dus daarom spelen jullie 4-4-2 de laatste paar wedstrijden. Het lijkt me logisch dat na de winterstop er 4-4-2 gespeelt blijft worden met Rosenberg en Huntelaar in de spits. Alleen Huntelaar is echt een spits voor in een 4-3-3 opstelling. Maar zoals gezegt daar hebben jullie geen buitenspelers voor. En als je 4-3-3 zou gaan spelen zouden Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou buiten de boot vallen. Wat gaat er met die spitsen dan allemaal gebeuren? Anastasiou zal vetrekken aan het eind van het seizoen, maar Charisteas heeft aangegeven te willen blijven. En het dan nog niet te hebben over Babel, (door veel Ajax supporters hier op het forum beter bevonden dan Kalou) die begint nu al te zeuren dat hij geen basis plek heeft.
Zoals ik al zei; Huntelaar thuis, en Harry en Markus uit
pi_33348544
Babel is niet zo goed man, zijn aanname is soms echt prut en die straatacties van hem komen me keel uit
pi_33348675
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Jasza het volgende:
Babel is niet zo goed man, zijn aanname is soms echt prut en die straatacties van hem komen me keel uit
Straatacties? Dat heet snelheid. En die jongen is 18 jaar dus heeft nog genoeg tijd om aan z'n kwaliteiten te werken.
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:19:03 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33348694
Ik had liever gezien dat deze acht miljoen werd geïnvesteerd in twee fatsoenlijke buitenspelers en dat KJH pas zou worden gekocht, na verkoop van Angelos Harry Charisteas.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33348706
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:18 schreef Nashje het volgende:

[..]

Straatacties? Dat heet snelheid. En die jongen is 18 jaar dus heeft nog genoeg tijd om aan z'n kwaliteiten te werken.
Ja snelheid, maar soms wil hij tussen 3 man door dat noem ik straatacties. Een actie op snelheid is geen straatactie hoor
pi_33348758
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ik had liever gezien dat deze acht miljoen werd geïnvesteerd in twee fatsoenlijke buitenspelers en dat KJH pas zou worden gekocht, na verkoop van Angelos Harry Charisteas.
die buitenspelers komen echt nog wel....alleen met huntelaar moesten we snel handelen. Die buitenspelers zijn wat moeilijker te vinden maar komen nog wel...heb vertrouwen in v. Geel
Haleloeja
pi_33348770
Ik verwacht in ieder geval dat De Mul terughalen, na dit seizoen. Waardoor ze alleen nog op zoek gaan naar een linksbuiten. (Of ze vertrouwen gewoon op de terugkomst van Mitea)
pi_33348789
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef Gelderland het volgende:

[..]

die buitenspelers komen echt nog wel....alleen met huntelaar moesten we snel handelen. Die buitenspelers zijn wat moeilijker te vinden maar komen nog wel...heb vertrouwen in v. Geel
Waarom snel handelen? Feyenoord heeft nog geen geld en PSV heeft verlies gedraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')