Wordt dit een nieuwe rage ofzo? Eerst de mevrouw en haar hondje, nu ditquote:Aangifte hakenkruis in arm blijkt vals
Een 16-jarige jongen die twee weken geleden beweerde in Zwolle door een groepje 'getinte jongens' een hakenkruis in de arm gekrast te hebben gekregen, blijkt het voorval te hebben verzonnen. De jongen, afkomstig uit het in de buurt gelegen Hattem, heeft de verwonding zelf aangebracht, zo meldt de politie.
De Hattemer verklaarde van de fiets te zijn getrapt, waarna hij door vijf of zes personen werd mishandeld. Hij zou daarbij zijn uitgemaakt voor nazi. Het incident zou plaats hebben gevonden in een tunnel onder de snelweg A28. "Uit nader onderzoek is gebleken dat het om een valse aangifte gaat. De jongen heeft bij zichzelf de verwondingen aangebracht", verklaarde een woordvoerder van de politie IJsselland vandaag.
Het is de tweede keer deze week dat een geruchtmakende mishandeling verzonnen blijkt door het 'slachtoffer'. Dinsdag kwam uit dat een 49-jarige gehandicapte vrouw uit het Zuid-Hollandse Spijkenisse een overval in scène had gezet, en zelf verantwoordelijk was voor de dood van haar hondje.
Ik ook, helaas. Die getikte gehandicapte met haar hanghondje kwam wat meer from the left field, in ieder geval.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat had ik al verwacht
die gehandicapte kwam voor mij out of the blue, maar dit had ik al verwacht, zodra ik het hoorde. waarom weet ik niet, klonk waarschijnlijk té vreemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook, helaas. Die getikte gehandicapte met haar hanghondje kwam wat meer from the left field, in ieder geval.
V.
Ik denk dat diegenen die zich het meest moeten schamen, degenen zijn die valse aangiften doen. Simpele generalisaties (als in 'bijna alle allochtonen tuig') zijn naar mijn mening altijd achterlijk, of zo'n verhaal nu wel of niet waargebeurd is.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Meki het volgende:
Schandalig .
en kijk eens naar de vorige reacties ze moeten zich diep schamen
Vergeet niet de expres in het gebrekkig Nederlands geschreven dreigbrieven naar Sail en naar dat Formule 1 gebeuren in Rotterdam die uiteindelijk toch van gewone autochtone medemensen te zijn. Niet dat het helemaal hetzelfde is, maar wel in die trant. Net zo triest.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wordt dit een nieuwe rage ofzo? Eerst de mevrouw en haar hondje, nu dit![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergeet niet de expres in het gebrekkig Nederlands geschreven dreigbrieven naar Sail en naar dat Formule 1 gebeuren in Rotterdam die uiteindelijk toch van gewone autochtone medemensen bleken te zijn. Niet dat het helemaal hetzelfde is, maar wel in die trant. Net zo triest.
Idd, walgelijk gewoon en vergeet overigens niet dreigfaxen door politici's en dreigbrieven die door een hindoestaanse extremist is verstuurd namens een islamitische groeperingquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergeet niet de expres in het gebrekkig Nederlands geschreven dreigbrieven naar Sail en naar dat Formule 1 gebeuren in Rotterdam die uiteindelijk toch van gewone autochtone medemensen te zijn. Niet dat het helemaal hetzelfde is, maar wel in die trant. Net zo triest.
daar was ik net nog naar opzoek, hoe toevalligquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:31 schreef HAL9000S het volgende:
Goh... wat een verassing zeg...
Leuk ook hoe mensen reageerden toen we dit gelijk al riepen.
Getinten krassen Hakenkruis in onderarm jongen
quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Priezt het volgende:
WAAROM KAN ER NIET GEWOON GEZEGD WORDEN DAT HET WEER BUITENLANDERS BETREFT!.....OF KUNNEN DE TERE ZIELTJES VAN LINKS DAT NIET VERWERKEN!!!!! ***
Het verhaal van de "undercover journalist" die zogenaamd was geïnfiltreerd in de dierenrechten beweging, daar bezwarend materiaal gefilmd en als wraak werd gebrandmerkt blijft ook de ronde doen op iternet. De lul heeft zelfs prijzen gekregen voor z'n werkquote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik heb ook het idee dat de beschuldiging bij veel meer mensen blijft hangen dan deze rectificatie. Er worden al veel ongenuanceerde reacties gegeven op Fok, nu laten velen het afweten. Het is ernstig wat die jongen heeft gedaan. Het is niet bepaald een vorm van mekaar gaan begrijpen.
Die link staat ook al in de openingspost hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:37 schreef Deadre het volgende:
[..]
daar was ik net nog naar opzoek, hoe toevallig![]()
...om het een en ander maar een positive draai te gevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:09 schreef SeLang het volgende:
Wel opmerkelijk dat rechts Nederland de laatste tijd ook dit soort methodes toepast.
Voorheen was dat een monopolie van de linksen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:09 schreef SeLang het volgende:
Wel opmerkelijk dat rechts Nederland de laatste tijd ook dit soort methodes toepast.
Voorheen was dat een monopolie van de linksen.
Vind jij trouwens als journalist zijnde dat de media even moet wachten met het publiceren van dit soort dingen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
een gevaar voor onze rechtstaat dit soort personen (die gehandicapte kut met d'r hond ook al) dit soort uitlokkingen zal verhoudingen tussen bevolkingsgroepen op scherp zetten.
De 'ontvoering' van Jules Croiset in 1987 vond ik nog een van de mooistequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef WAT het volgende:
[..]Ja links doet niks anders dan valse aangiftes.
quote:Jules Croiset - the man who kidnapped himself
A few years ago we had in the Netherlands a most curious and spectacular case of an extreme character in the theatre world. Jules Croiset; the Jewish leader of many famous theatre companies seemed to be kidnapped by neo-nazi's. He went into hiding in Belgium and send letters to people who knew him which appeared to them to be written by his kidnappers. For extra effect and attention he send some extra letters to other famous people who started fearing for their lives too. Of course the newspapers were filled with this story; neo-nazi terrorists! Jules Croiset is the victim! Jules framed himself to appear a victim and be pampered because people felt pity with him. He's an intelligent man who played the role of victim so convincingly (even putting scars on his skin with make-up used in the theatre) that people still believed his story even when there were so many clues that it was not true.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
een gevaar voor onze rechtstaat dit soort personen (die gehandicapte kut met d'r hond ook al) dit soort uitlokkingen zal verhoudingen tussen bevolkingsgroepen op scherp zetten.
In principe is dat strafbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Staat er eigenlijk ook nog een straf op, valse aangifte? En zoja, wat is die straf?
Dat is moeilijk. Bij media waar het slecht gaat (kranten) willen ze primeurs. Ik denk dat het voor velen redacties een gok is geworden. Dit geval vind ik minder gleooflijkwaardig dan die vrouw met dat hondje. Ik denk dat de afkomst van daders wil voor een tijdje beschermd moeten worden tot het honderd procent zeker is. Nu weet ik dat het bij dit verhaal wel essentieel is dus zou je je moeten afvragen of je dit had moeten plaatsen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:00 schreef WAT het volgende:
[..]
Vind jij trouwens als journalist zijnde dat de media even moet wachten met het publiceren van dit soort dingen?
Dit is een ziekte, meen ik, waar die vrouw met dat hondje ook aan lijdt. En Tara Singh Varma en die voorzitter van de LPF die dacht dat ie bedreigt werd. Dat hoorde ik althans op de radio naar aanleiding van dat geval met die verstandelijk gehandicapte vrouw.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
In principe is dat strafbaar.
Die Jules Croiset die z'n eigen ontvoering in scene zette is nooit bestraft omdat hij "in de war" was
Echt schandalig.
In tegenstelling tot die zuivere LPF-ersquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef WAT het volgende:
[..]Ja links doet niks anders dan valse aangiftes.
Was er niet binnen de LPF een politicus die een dreigbrief naar zichzelf had geschreven?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die zuivere LPF-ers
Ja.. die bedoelde ik in mn vorige postquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was er niet binnen de LPF een politicus die een dreigbrief naar zichzelf had geschreven?![]()
quote:Voorzitter LPF bedreigde eigen partij
LPF-voorzitter Sergej Moleveld heeft een nep-dreigbrief verstuurd naar zijn eigen partij. Moleveld is aangehouden door de politie en heeft bekend een fax te hebben gestuurd waarin hij zichzelf en Tweede-Kamerlid Mat Herben bedreigde. Als afzender vermeldde hij een islamitische groepering.
Moleveld deed zelf namens de partij aangifte van de bedreiging. De politie wil de kosten van de aangifte verhalen op de partijvoorzitter.
LPF-fractievoorzitter Van As is verbijsterd over de actie van zijn voorzitter. Hij verwijt Moleveld totaal gebrek aan verantwoordelijkheidsbesef door in deze gespannen periode olie op het vuur te gooien.
Moleveld is pas enkele maanden voorzitter van de LPF. Hij trad in de zomer aan, nadat zijn voorganger Jan Belder moest aftreden vanwege een strafblad.
Ja. Dat doet me denken aan die sketch van Mr. Bean die kerstkaarten aan zichzelf stuurt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was er niet binnen de LPF een politicus die een dreigbrief naar zichzelf had geschreven?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:27 schreef Calella het volgende:
"Getinten", nog net op de valreep 'het' woord van 2005.![]()
![]()
Feiten benoemen als het echt feiten zijn. Niet beweringen als feiten benoemenquote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Calella het volgende:
[..]
Bij dit misdrijf is het raciale verschil tussen daders en slachtoffer van betekenis. En daarom noemenswaardig.
Als ik het heb over het probleem van de geimporteerde bandieten is dit een feit die je in verschillende rapporten van Justitie kan nalezen.
Feiten benoemen is in mijn ogen niet racistisch.
Feiten benoemen sloeg op " het probleem van de geimporteerde bandieten ".quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
[..]
Feiten benoemen als het echt feiten zijn. Niet beweringen als feiten benoemen![]()
Ja, dat is een heel ander probleem. Je kan we praten wat je wilt, maar dit is niet alleen 1 topic wat over een suggestieve opmerking gaat. denk alleen al aan je topic titlel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef Calella het volgende:
[..]
Feiten benoemen sloeg op " het probleem van de geimporteerde bandieten ".
Ik heb in dat andere topic meerdere malen aangegeven dat het inderdaad een verzonnen verhaaltje kon zijn.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel ander probleem. Je kan we praten wat je wilt, maar dit is niet alleen 1 topic wat over een suggestieve opmerking gaat. denk alleen al aan je topic titlel.
Dreigbrief aan de LPF, groepsverkrachting door Turken, groepsverkrachting door Marokkanen, of andere voorbeelden...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Monidique het volgende:
Getinten....
Doet me denken aan die joodse vrouw in Frankrijk. Aan die kat op de Veluwe. Aan die gehandicapte.
Bij het politiebericht maakt het deel uit van soort signalement. In jouw TT druipt een verwrongen handenwrijven er vanafquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:42 schreef Calella het volgende:
Aangezien het aantal letters als topictitel op dit forum beperkt is heb ik "getinte jongens" verkort naar "getinten".
Ga de mensen achter www.politie.nl lastigvallen met je overtrokken politieke correctheid.![]()
De TT is een samenvatting van het bericht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij het politiebericht maakt het deel uit van soort signalement. In jouw TT druipt een verwrongen handenwrijven er vanaf
Maar goed, jouw soort is niet van de nuance.
V.
Integendeelquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef Calella het volgende:
Maar goed, jouw soort is niet van het gezonde eten, ranzige plofkop.![]()
Is het dan een bier-plofkop?quote:
Jij duikt gelijk op elke bericht als de waarheid. Je geloofd ook alles wat je leest he. Zelf niet bij nagedacht dat een topic met een dergelijke titel frustrerend voor mensen kan zijn? Nu de onschuld zelve spelen. en dan ben ik politiek correct?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:42 schreef Calella het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Het officiële bericht van www.politie.nl zei: "De jongen werd van zijn fiets getrapt door een groep van 5 á 6 getinte jongens in de leeftijd van 17 / 18 jaar."
Aangezien het aantal letters als topictitel op dit forum beperkt is heb ik "getinte jongens" verkort naar "getinten".
Ga de mensen achter www.politie.nl lastigvallen met je overtrokken politieke correctheid.![]()
Integendeel.quote:
waarom ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef Calella het volgende:
Het feit dat het slachtoffer zei dat het getinte jongens waren was hier van wezelijk belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |