Kerel ze spelen op 60% en t stond 5-1.. Verslappen mijn ass het boeit gewoon geen drol meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Toch hebben ze gelijk, je moet gewoon de 0 houden bij dit soort wedstrijden..
Ze verslappen gewoon teveel..
ja dus? Ben je prof of niet??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kerel ze spelen op 60% en t stond 5-1.. Verslappen mijn ass het boeit gewoon geen drol meer.
Wat lul je nou ben je prof of niet. Welke klapmongool gaat nou voluit spelen in dit soort wedstrijden, onnodig risico nemen heet zoiets.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dus? Ben je prof of niet??
Denk je dat Steek het leuk vindt om een goal tegen te krijgen van dit team??
Voluit hoeft ook niet lijkt mequote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat lul je nou ben je prof of niet. Welke klapmongool gaat nou voluit spelen in dit soort wedstrijden, onnodig risico nemen heet zoiets.
In dit soort wedstrijden moet je er alleen voor zorgen dat je wint, geen blessures oploopt en geen kaarten krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,nee het boeit OPZICH niet, maarhet is gewoon niet nodig..
Neej, maar het gebeurd zo vaak in dit soort wedstrijden. En zo kan je altijd wel iets vinden om over te zeiken. 1-5 winnen en mss nog een goaltje meer erbij en weinig schade, mooi toch.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,nee het boeit OPZICH niet, maarhet is gewoon niet nodig..
Eens hoor, maar het is geen schopploeg verder... beetje je uit publiek vermaken is wel zo aardig.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden moet je er alleen voor zorgen dat je wint, geen blessures oploopt en geen kaarten krijgt.
die verdoofde gast is dus Konterman? ik val een beetje in de wedstrijd....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef sol1tair het volgende:
Die Konterman .... Ajax zat net ff in de problemen zegt ie
hehe,je hebt het eindelijk doorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef Jajong het volgende:
AH PRUTSER SARPONG SLECHT BALVERLIES VERKOPEN!
toch?
WERELD SPELER!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef Jajong het volgende:
GOEIE KAATS DIE SARPONG KOMT ER WEL
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hehe,je hebt het eindelijk door.
Ik wou er niet over beginnenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef sol1tair het volgende:
DIe Rosales ... dat gepruts doet gewoon pijn aan m'n ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |