Eens hoor, maar het is geen schopploeg verder... beetje je uit publiek vermaken is wel zo aardig.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden moet je er alleen voor zorgen dat je wint, geen blessures oploopt en geen kaarten krijgt.
die verdoofde gast is dus Konterman? ik val een beetje in de wedstrijd....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef sol1tair het volgende:
Die Konterman .... Ajax zat net ff in de problemen zegt ie
hehe,je hebt het eindelijk doorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef Jajong het volgende:
AH PRUTSER SARPONG SLECHT BALVERLIES VERKOPEN!
toch?
WERELD SPELER!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef Jajong het volgende:
GOEIE KAATS DIE SARPONG KOMT ER WEL
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hehe,je hebt het eindelijk door.
Ik wou er niet over beginnenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef sol1tair het volgende:
DIe Rosales ... dat gepruts doet gewoon pijn aan m'n ogen
spitsen?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Leuk dat de spitsen weer lekker spelen.
n00b, bij Ajax scoren spitsen niet, die staan er ter afleiding.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Leuk dat de spitsen weer lekker spelen.
Ach, dit is toch niet te vergelijken man... Jong Ajax krijgt ook 5-0 klop van het grote psv..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef sol1tair het volgende:
Lekker voor die psv-talentjes ... welcome to the real world
Sportiefquote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw HW ik neem m'n eerdere woorden terug
Tuurlijk niet ... maar ze hebben heus wel drie minuten gehoopt op een stuntjequote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dit is toch niet te vergelijken man... Jong Ajax krijgt ook 5-0 klop van het grote psv..
Had toen nog niet de "sfeer" van dit topic doorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sportief, ik bij deze ook een paar dan
.
Dat hoop je altijdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ... maar ze hebben heus wel drie minuten gehoopt op een stuntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |