Er is nog een andere wedstrijdquote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Messenga het volgende:
Mijn TT was leuker
Gatorade Cup 2005 # 6: 1+1=2, 4+4 =8?
Ja, en ?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog een andere wedstrijd.
Dat vraagt ie nietquote:
Ja, echt veel meer zal het niet worden vrees ik. gewoon jammer...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef Silenus het volgende:
Desondanks wordt er toch vrij matig gevoetbald he...dit moet minstens 0-10 kunnen worden, effe erop gaan in de tweede helft Ajax!
't zal wel 0-6 ofzo worden verwacht ik.
Is dat een Tsjechquote:FC Volendam
Opstelling
Jeroen Verhoeven
Gerry Koning
Peter Wijker (C)
Kees Kwakman
Alair Cruz Vicente (Bra)
Maarten Woudenberg
Abdelhali Chaiat
Charles Dissels
Jack Tuyp
Samir El Gaaouiri
Joris van Rooijen
Wissels
Paul Quasten (Tsj)
Niels van Duijn
Michiel Hemmen
Xavier Amanda
Frank van der Geest
Kelvin Jong-a-Pin
Ralph de Haan
Nog geen 0-5quote:
Nee, een japannerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef brighton het volgende:
Van Infostradasports:
[..]
Is dat een Tsjech![]()
Wat je als Eindhoven-trainer moet zeggen?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
men, wat MOET je als Eindhoven trainer zeggen?? : Komop jongens!! het kan nog!!!!
Triesteling, jij bent Ajacied onwaardig. Serieus.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg....... als ie er nu niet ff 4 inlegt mag ie meteen bijven daar.
tis goed hoor jochie, neem nog een pilletje, zet wat boem boem op en laat de volwassenen maar gewoon grapjes maken die je toch niet snapt..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Triesteling, jij bent Ajacied onwaardig. Serieus.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tis goed hoor jochie, neem nog een pilletje, zet wat boem boem op en laat de volwassenen maar gewoon grapjes maken die je toch niet snapt...
Het baskettbalteam dan zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
Boukhari is in deze wedstrijd al 1x zijn man voorbij gekomen. Ik voorzie een transfer naar Barca
Echt ook iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef sol1tair het volgende:
Mja, goed ... eindelijk Eindhoven weer eens in diepe rouw gedompeld![]()
Samen met Ronaldinho en Xavi als aanvallende middenveldersquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
Boukhari is in deze wedstrijd al 1x zijn man voorbij gekomen. Ik voorzie een transfer naar Barca
"Er wordt al over Huntelaar gesproken"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef VoreG het volgende:
We zien goed de rol van Galasek, heeeeel erg belangrijk in deze wedstrijd
Nou ja, ook in dit soort wedstrijden moet je gewoon geconcentreerd blijven spelen, en dat doet galasek wel..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef VoreG het volgende:
We zien goed de rol van Galasek, heeeeel erg belangrijk in deze wedstrijd
Xavi eruit Boukhari erin, kom op zeg. Xavi stelt toch niks voorquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Samen met Ronaldinho en Xavi als aanvallende middenvelders![]()
Ik sluit niet uit dat Boukhari het beter zou doen als Van Bommelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Samen met Ronaldinho en Xavi als aanvallende middenvelders![]()
Die ligt voor hem klaar ja als Heerenveen akkoord gaat.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
"Er wordt al over Huntelaar gesproken"
Beste Bertje, hij heeft al een contract
Dus is het stadium "Over gesproken" al lang en breed gepaseerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die ligt voor hem klaar ja als Heerenveen akkoord gaat.
Ik doe de TV aan en 1 minuut later ligt-ie er al weer in.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Ik ga toch maar weer kijken hoor, ik snap niet dat het maar 0-4 blijft.![]()
Zo zie je maar weer, co commentator word je niet zomaar, daar moet je heel wat voor doenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef DeeBee het volgende:
die co-commentator!wat een koning
![]()
'Ja, ik denk dat ze Sneijder eraf gaan halen om hem gewoon te sparen...'
wat een inzicht en klasse, ik zit te genieten![]()
nou ja, het lijkt me DE gelegenheid om weer ff wat te experimenteren nu...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef DeeBee het volgende:
die co-commentator!wat een koning
![]()
'
@HeatWave: ach, dit is zo'n wedstrijd die je gewoon snel moet vergeten, winnen en wegwezen...en bij 5-0 ga ik echt niet lopen klagen hoor...
Lekker belangrijk. Alsof je normaal gaat voetballen als je tegenover zulke prutsers staat.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
Toch lopen de cpombinaties bij Ajax voor geen meter hoor..
Het niveau van de training ligt hoger.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, het lijkt me DE gelegenheid om weer ff wat te experimenteren nu...
Waarom niet? Dat oefenen ze op de training toch ook??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Alsof je normaal gaat voetballen als je tegenover zulke prutsers staat.
Of lekker je poten breken omdat je vol gas gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat oefenen ze op de training toch ook??
Lekker ritme opdoen enzo..
Met goed COMBINATIE voetbal komt er geen andere speler aan te pas hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Of lekker je poten breken omdat je vol gas gaatNeej daar hebben we veel aan
Hij zal maar vallen, kom je nooit meer vanaf in de kleedkamerquote:
Totdat ze bij Eindhoven het wel vinden en er ff flink ingaanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met goed COMBINATIE voetbal komt er geen andere speler aan te pas hoor...
Kerel ze spelen op 60% en t stond 5-1.. Verslappen mijn ass het boeit gewoon geen drol meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Toch hebben ze gelijk, je moet gewoon de 0 houden bij dit soort wedstrijden..
Ze verslappen gewoon teveel..
ja dus? Ben je prof of niet??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kerel ze spelen op 60% en t stond 5-1.. Verslappen mijn ass het boeit gewoon geen drol meer.
Wat lul je nou ben je prof of niet. Welke klapmongool gaat nou voluit spelen in dit soort wedstrijden, onnodig risico nemen heet zoiets.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dus? Ben je prof of niet??
Denk je dat Steek het leuk vindt om een goal tegen te krijgen van dit team??
Voluit hoeft ook niet lijkt mequote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat lul je nou ben je prof of niet. Welke klapmongool gaat nou voluit spelen in dit soort wedstrijden, onnodig risico nemen heet zoiets.
In dit soort wedstrijden moet je er alleen voor zorgen dat je wint, geen blessures oploopt en geen kaarten krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,nee het boeit OPZICH niet, maarhet is gewoon niet nodig..
Neej, maar het gebeurd zo vaak in dit soort wedstrijden. En zo kan je altijd wel iets vinden om over te zeiken. 1-5 winnen en mss nog een goaltje meer erbij en weinig schade, mooi toch.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,nee het boeit OPZICH niet, maarhet is gewoon niet nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |