Die ligt voor hem klaar ja als Heerenveen akkoord gaat.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
"Er wordt al over Huntelaar gesproken"
Beste Bertje, hij heeft al een contract
Dus is het stadium "Over gesproken" al lang en breed gepaseerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die ligt voor hem klaar ja als Heerenveen akkoord gaat.
Ik doe de TV aan en 1 minuut later ligt-ie er al weer in.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Ik ga toch maar weer kijken hoor, ik snap niet dat het maar 0-4 blijft.![]()
Zo zie je maar weer, co commentator word je niet zomaar, daar moet je heel wat voor doenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef DeeBee het volgende:
die co-commentator!wat een koning
![]()
'Ja, ik denk dat ze Sneijder eraf gaan halen om hem gewoon te sparen...'
wat een inzicht en klasse, ik zit te genieten![]()
nou ja, het lijkt me DE gelegenheid om weer ff wat te experimenteren nu...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef DeeBee het volgende:
die co-commentator!wat een koning
![]()
'
@HeatWave: ach, dit is zo'n wedstrijd die je gewoon snel moet vergeten, winnen en wegwezen...en bij 5-0 ga ik echt niet lopen klagen hoor...
Lekker belangrijk. Alsof je normaal gaat voetballen als je tegenover zulke prutsers staat.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
Toch lopen de cpombinaties bij Ajax voor geen meter hoor..
Het niveau van de training ligt hoger.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, het lijkt me DE gelegenheid om weer ff wat te experimenteren nu...
Waarom niet? Dat oefenen ze op de training toch ook??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Alsof je normaal gaat voetballen als je tegenover zulke prutsers staat.
Of lekker je poten breken omdat je vol gas gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat oefenen ze op de training toch ook??
Lekker ritme opdoen enzo..
Met goed COMBINATIE voetbal komt er geen andere speler aan te pas hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Of lekker je poten breken omdat je vol gas gaatNeej daar hebben we veel aan
Hij zal maar vallen, kom je nooit meer vanaf in de kleedkamerquote:
Totdat ze bij Eindhoven het wel vinden en er ff flink ingaanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met goed COMBINATIE voetbal komt er geen andere speler aan te pas hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |