Zou het dan toch door de notaris komen?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef demins het volgende:
Eigenlijk was het spannender toen de percentages in de tussenstanden zich krankjorem gedroegen!![]()
maar hier is het heerlijk rustig... allemaal ouwe die hards die op hun gemakkie te boel op de laatste avond nog eens beschouwen...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Arliator het volgende:
Ben blij dat ik tv aan het kijken ben, als ik in SC lees hoe het in het andere topic aan toegaat.
Zo, en nu weer snelterug naar de tv!!!
Oh nee, reclame!
Dat vertelde ik net al. Daar was het de vorige BB ook al een gekkenhuis.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
maar hier is het heerlijk rustig... allemaal ouwe die hards die op hun gemakkie te boel op de laatste avond nog eens beschouwen...
Ik zit in twee topics en moet af en toe naar de tv sprintenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
maar hier is het heerlijk rustig... allemaal ouwe die hards die op hun gemakkie te boel op de laatste avond nog eens beschouwen...
Ik ben heel erg blij voor Ingrid dat ze dit gedaan heeft!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Bocaj het volgende:
Eingenlijk wel verstandig dat Ing weg is... heeft ze tenminste nog wat...
Lies gaat naar huis zo met nix....
tv-kaart.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zit in twee topics en moet af en toe naar de tv sprinten![]()
Oldbie.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Maurisico het volgende:
Super lief van Roel dat hij zei....... Ing je hoeft niet weg tegaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef bunnyma het volgende:
Het wordt waarschijnlijk wel wrang voor Roel, hoewel hij al wel 10.000 euro heeft.
Toch ook wel jammer. Haar gunde ik het wel om te winnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Sjet het volgende:
Jeetje.... Ing weg![]()
Gelukkig heeft ze wat geld mee![]()
Ze had toch niet gewonnen, dus dit is beter.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Sjet het volgende:
Jeetje.... Ing weg![]()
Gelukkig heeft ze wat geld mee![]()
Precies, ik ben al aardig ingeburgerd, ook al ken je me niet (tenminste een paar dagen geleden nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehe.. ik ben snel van begrip... Heu Arlie ouwe rukker!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, ik ben al aardig ingeburgerd, ook al ken je me niet (tenminste een paar dagen geleden niet)
Maar ik pas ervoor om te posten in zo'n stormlooptopic
Ze gaan weer verder, ik ben weg!
nee, das redelijk bizar inderdaad... kun je net zo goed een word-document openen en tegen jezelf gaan lopen chatten...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef demins het volgende:
Je snapt domweg niet wat die mensen in het Live-topic bezielt! Ze kennen mekaar niet en praten langs elkaar heen!!?? En straks is het weer van "Leuk gechat, komen jullie volgende keer weer gezellig langs elkaar heen praten?".
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
ik ga hier ook wel verder gaat een stuk rustiger waarschijnlijk met de vaste mensen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
Ik hou echt van Anouk, maar ze haalt het even niet bij Ramses.
Zo vast ben ik niet meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
ik ga hier ook wel verder gaat een stuk rustiger waarschijnlijk met de vaste mensen
Gnaquote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef Pinball het volgende:
Chantal: "Ik kan ook heel leuk lachen."![]()
En dat is... goed!quote:
ik vond al dat er zoweinig bekenden in het finale topic zatenquote:
Doe niet zo raar, post lekker waar je zelluf wilquote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef F4iTH het volgende:
Met alle respect maar ik ga gewoon hier posten. Word gek van die Live-topic
Als het niet mag hoor ik het wel
mooi screenshot !quote:
Ik vond het wel leuk zoals ze het zei, ze weet het zelf ook.quote:
je moet gewoon posten waar je zelf wilquote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef F4iTH het volgende:
Natuurlijk mag hetquote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, post lekker waar je zelluf wil![]()
For ever friendsquote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Zit me nog steeds boos te maken over de exit van Ingrid, dacht dat Mini-Me niet de perfecte kloon was van Dr. Evil, maar deze is toch wel erg goed gelukt
mee eens en de meeste die hards zullen hier wel postenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
je moet gewoon posten waar je zelf wil
Was gewoon een smerige naaistreek van haar.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Zit me nog steeds boos te maken over de exit van Ingrid, dacht dat Mini-Me niet de perfecte kloon was van Dr. Evil, maar deze is toch wel erg goed gelukt
Het ergste is dat ik de meesten nooit eerder hier heb gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het
Maar daar zit iedereen en het tempo is moordend
Voor mij niet volgen
Iedereen hier volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben dom, begrijp al die moeilijke dingen niet, het bevalt me hier want hier zitten de mensen die ik al 4 maanden dag en nacht tegen kom, op saaie en op spannende momenten.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi screenshot !
ik dacht dat deze op slot zou gaan tijdens de finale eigenlijk...
Doe mij die van PC-eend maarquote:
die zou helemaal mooi zijn hahahahahaquote:
Mja zou best mooi zijnquote:
Domme fout iddquote:
We zijn benieuwdquote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef Zw0rld het volgende:
kaartenhuis!!!!!
Dat zat ik net te denken!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef teamlead het volgende:
Ik wil pinballs PCEends filmpje op tv
edit: sorry Eend.. finalestress
Thank god.. dat filmje van mij is gewoon een uit de hand gelopen vrijpartij met die meisjes, was nooit bedoeld voor internet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef teamlead het volgende:
Ik wil pinballs PCEends filmpje op tv
edit: sorry Eend.. finalestress
Roel zei "Ik durf het wel"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Joost: "Anders kan ik het..."
Roel: "Okee, ik doe het wel"
Heel stabiel hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Zw0rld het volgende:
Stabiele factor.
Hij wilde toch in bed pissen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Thank god.. dat filmje van mij is gewoon een uit de hand gelopen vrijpartij met die meisjes, was nooit bedoeld voor internet.![]()
Ja, Joost, de slechtste bouwer van het huis wil ook wel.. Dubbele bodem. Ik denk dat zij denken opdracht halen = extra stemmen binnen halenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Joost: "Anders kan ik het..."
Roel: "Okee, ik doe het wel"
Dat zou best kunnen!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat het doen. Ik vrees dat het hem wel/niet lukt
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Manu82 het volgende:
Het spijt me, maar ik kan niet meer tegen de stem van Mini-Me, en al helemaal niet meer na die actie tegen mijn nr 2 nr 1
die muts moet gewoon haar kop houden, da's beter voor iedereen...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:51 schreef Pinball het volgende:
Die Lieske!
"Niet richting het kaartenhuis blazen.. lukt het? "
jezus je bent echt snel met de Caps...quote:
nog even volhouden... ze is zo wegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
die muts moet gewoon haar kop houden, da's beter voor iedereen...
asjebuhlieft niet zegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Roel wint nu dus BB
quote:
Bereid je maar voor, de komende tien minuten gaan alleen over haar.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
die muts moet gewoon haar kop houden, da's beter voor iedereen...
Ik vrees dat de kans dat hij gaat winnen aanzienlijk is.quote:
Ik maak voor 1 keer een uitzondering.quote:
Ik vrees het ook ja......... maar ik gun het die sukkel gewoon nog minder dan dat ik het Josti gunquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vrees dat de kans dat hij gaat winnen aanzienlijk is.
ik ook maar ik zie die aasgier Bren ook steeds met dr kop in beeldquote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja......... maar ik gun het die sukkel gewoon nog minder dan dat ik het Josti gun
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, de komende tien minuten gaan alleen over haar.
quote:
Joost stond bij mij 2equote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
Laat dan alsnog Joost maar winnen. *zucht*
dit keer niet... Lies gaat gewoon nu.. en lieske vervloekt het moment dat ze Ing dat geld liet pakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef Maurisico het volgende:
hahaha.. ik denk dat er weer een doortrapte "Lieske moet erin blijven actie" is bedacht....
Stond bij mij ook 2e, maar vond het mee blijven afdingen wel erg kinderachtig overkomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Joost stond bij mij 2e
Dus ik ben nog enigszins enthousiast![]()
Heerlijk hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb geen hekel aan haar hoor, maar op het moment supreme zo dom te gaan zitten blaten werkt op mijn zenuwen
Nouja, zijn we nu toch tegenstanders, ik ga voor Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Joost stond bij mij 2e
Dus ik ben nog enigszins enthousiast![]()
Meer een aasneushoorn, of een aasolifant. Eng čn groot. Brrrr.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Knurkie het volgende:
ik ook maar ik zie die aasgier Bren ook steeds met dr kop in beeld![]()
Nee hoo. 2000 naaktfoto's van haar op Internet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef melke het volgende:
Jammer Lieske gaat met niets naar huis
Ik denk dat je voor de actie "Lieske blijft in het huis!" genoeg enthousiasme zou losmaken!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef Maurisico het volgende:
hahaha.. ik denk dat er weer een doortrapte "Lieske moet erin blijven actie" is bedacht....
Eeuwig is langquote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoo. 2000 naaktfoto's van haar op Internet.
Ze doet al maanden niets anders toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef buzzer het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb geen hekel aan haar hoor, maar op het moment supreme zo dom te gaan zitten blaten werkt op mijn zenuwen
precies dus daarom dan toch maar Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Meer een aasneushoorn, of een aasolifant. Eng čn groot. Brrrr.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik maak voor 1 keer een uitzondering.![]()
Hoi kleffe slijmbeer.
En nu gratis scanman en regenworm voor de deur de komende 2 maanden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nee hoo. 2000 naaktfoto's van haar op Internet.
precies.... ik gun het roel en dido gewoon nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stond bij mij ook 2e, maar vond het mee blijven afdingen wel erg kinderachtig overkomen.
Maar gun het hem dan nog steeds meer als Roel.
Ze is gezegendquote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
En nu gratis scanman en regenworm voor de deur de komende 2 maanden.![]()
mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
precies dus daarom dan toch maar Roel
een beetje wel.... deze BB doet me wel meer dan 2, 3 en 4quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heerlijk he
De zenuwen gieren jou ook door de keel![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
En nu gratis scanman en regenworm voor de deur de komende 2 maanden.![]()
Pffff ik houd me grootquote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Aaah wat een tranentrekker die exit van Lieske..
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Manu82 het volgende:
En vanaf dit moment treed ik af als voorzitter van de anti-Mini-Me fanclub
zelfkennis is okquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Manu82 het volgende:
En vanaf dit moment treed ik af als voorzitter van de anti-Mini-Me fanclub
ze heeft niet eens vriend toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef Maurisico het volgende:
Ze gaat al haar vrienden knuffelen.....ben benieuwd wat die vriend daarvan vindt...
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef F4iTH het volgende:
Wie doet er mee de polonaise? We zijn verlost van Mini-Me
Ik heb de buren er al bij geschreeuwd. Zij snappen mij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef F4iTH het volgende:
nee, maar ik begin bijna de fanclub weer op te pakken. Als je moeder verdomme nog moet zeggen dat je ook nog hallo moet zeggen tegen je vader en dan ook nog even tegen iemand anders ziet en dan binnen 5 seconden loopt te schreeuwen.......quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is dat huis al gebombardeerd ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef I_doubt het volgende:
"Ik ben een sukkel", hiermee mag ze haar leven verder.![]()
dadelijk geen tijd meer voor zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef buzzer het volgende:
Waarom laten ze nu de filmpjes van Joost en Roel zien ?
strange
Vanwege de bellers en omdat er zo meteen geen tijd meer voor isquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef buzzer het volgende:
Waarom laten ze nu de filmpjes van Joost en Roel zien ?
strange
lawaaibloes.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Maurisico het volgende:
![]()
.. huisgenote: er zit een snor met een lawaaibloes voor onze deur....
ik leef mee met je burenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb de buren er al bij geschreeuwd. Zij snappen mij niet![]()
Ik heb net een fles champagne open getrokken is dat ook goed???quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef F4iTH het volgende:
Ik heb een hekel aan polonaises.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan polonaises.W
En geen ruggegraat.
* mee loopt
ach schat dat maakt toch niet uit, zolang Mini-Me er maar uit is, had alleen liever Ingrid ook bij de laatste 3 gehad.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef I_doubt het volgende:
Angstaanjagend , wat Josti verliest krijgt Roelie erbij![]()
Een scherpe observatie!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef I_doubt het volgende:
Angstaanjagend , wat Josti verliest krijgt Roelie erbij![]()
Werkelijk de ergste finale ever.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...
laat die kasthomo maar winnen dan
Hehe, eindelijk tijd om te reagerenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehe.. ik ben snel van begrip... Heu Arlie ouwe rukker!![]()
precies ja.... Joost heb ik me 4 maanden aan geergerd... roel.. tjsa.. "quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Werkelijk de ergste finale ever.![]()
Na de exit van Ing gun ik gewoonweg niemand de winst
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef demins het volgende:
Je snapt domweg niet wat die mensen in het Live-topic bezielt! Ze kennen mekaar niet en praten langs elkaar heen!!?? En straks is het weer van "Leuk gechat, komen jullie volgende keer weer gezellig langs elkaar heen praten?".
Ja maar hij heeft er niks aan gehad. De lijnen gingen gelijk dicht. Lekker eerlijk weer ditquote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Bartoli het volgende:
leuk filmpie van Roeland
zoals?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat Joost de winnaar is. Hij heeft veel meer aan het programma toegevoegd dan Roel
ja 1 groot feest al die leuke verhaaltjes en imitatiesquote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat Joost de winnaar is. Hij heeft veel meer aan het programma toegevoegd dan Roel
Dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft gegeten ennuh... gegeten. Nog meer...quote:
Ik huil met je meequote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je gaat tgoch geen zure mossel subsidiėren ?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef teamlead het volgende:
kunnen we de pot niet alsnog aan tanja geven ofzo
ze mogen allebei niet winnen gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |