Precies, ik ben al aardig ingeburgerd, ook al ken je me niet (tenminste een paar dagen geleden nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
maar hier is het heerlijk rustig... allemaal ouwe die hards die op hun gemakkie te boel op de laatste avond nog eens beschouwen...
hehe.. ik ben snel van begrip... Heu Arlie ouwe rukker!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, ik ben al aardig ingeburgerd, ook al ken je me niet (tenminste een paar dagen geleden niet)
Maar ik pas ervoor om te posten in zo'n stormlooptopic
Ze gaan weer verder, ik ben weg!
nee, das redelijk bizar inderdaad... kun je net zo goed een word-document openen en tegen jezelf gaan lopen chatten...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef demins het volgende:
Je snapt domweg niet wat die mensen in het Live-topic bezielt! Ze kennen mekaar niet en praten langs elkaar heen!!?? En straks is het weer van "Leuk gechat, komen jullie volgende keer weer gezellig langs elkaar heen praten?".
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
ik ga hier ook wel verder gaat een stuk rustiger waarschijnlijk met de vaste mensen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
Ik hou echt van Anouk, maar ze haalt het even niet bij Ramses.
Zo vast ben ik niet meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
ik ga hier ook wel verder gaat een stuk rustiger waarschijnlijk met de vaste mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |