Thank god.. dat filmje van mij is gewoon een uit de hand gelopen vrijpartij met die meisjes, was nooit bedoeld voor internet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef teamlead het volgende:
Ik wil pinballs PCEends filmpje op tv
edit: sorry Eend.. finalestress
Roel zei "Ik durf het wel"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Joost: "Anders kan ik het..."
Roel: "Okee, ik doe het wel"
Heel stabiel hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Zw0rld het volgende:
Stabiele factor.
Hij wilde toch in bed pissen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Thank god.. dat filmje van mij is gewoon een uit de hand gelopen vrijpartij met die meisjes, was nooit bedoeld voor internet.![]()
Ja, Joost, de slechtste bouwer van het huis wil ook wel.. Dubbele bodem. Ik denk dat zij denken opdracht halen = extra stemmen binnen halenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Joost: "Anders kan ik het..."
Roel: "Okee, ik doe het wel"
Dat zou best kunnen!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat het doen. Ik vrees dat het hem wel/niet lukt
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Manu82 het volgende:
Het spijt me, maar ik kan niet meer tegen de stem van Mini-Me, en al helemaal niet meer na die actie tegen mijn nr 2 nr 1
die muts moet gewoon haar kop houden, da's beter voor iedereen...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:51 schreef Pinball het volgende:
Die Lieske!
"Niet richting het kaartenhuis blazen.. lukt het? "
jezus je bent echt snel met de Caps...quote:
nog even volhouden... ze is zo wegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
die muts moet gewoon haar kop houden, da's beter voor iedereen...
asjebuhlieft niet zegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Roel wint nu dus BB
quote:
Bereid je maar voor, de komende tien minuten gaan alleen over haar.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
die muts moet gewoon haar kop houden, da's beter voor iedereen...
Ik vrees dat de kans dat hij gaat winnen aanzienlijk is.quote:
Ik maak voor 1 keer een uitzondering.quote:
Ik vrees het ook ja......... maar ik gun het die sukkel gewoon nog minder dan dat ik het Josti gunquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vrees dat de kans dat hij gaat winnen aanzienlijk is.
ik ook maar ik zie die aasgier Bren ook steeds met dr kop in beeldquote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja......... maar ik gun het die sukkel gewoon nog minder dan dat ik het Josti gun
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, de komende tien minuten gaan alleen over haar.
quote:
Joost stond bij mij 2equote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
Laat dan alsnog Joost maar winnen. *zucht*
dit keer niet... Lies gaat gewoon nu.. en lieske vervloekt het moment dat ze Ing dat geld liet pakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef Maurisico het volgende:
hahaha.. ik denk dat er weer een doortrapte "Lieske moet erin blijven actie" is bedacht....
Stond bij mij ook 2e, maar vond het mee blijven afdingen wel erg kinderachtig overkomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Joost stond bij mij 2e
Dus ik ben nog enigszins enthousiast![]()
Heerlijk hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb geen hekel aan haar hoor, maar op het moment supreme zo dom te gaan zitten blaten werkt op mijn zenuwen
Nouja, zijn we nu toch tegenstanders, ik ga voor Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Joost stond bij mij 2e
Dus ik ben nog enigszins enthousiast![]()
Meer een aasneushoorn, of een aasolifant. Eng èn groot. Brrrr.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Knurkie het volgende:
ik ook maar ik zie die aasgier Bren ook steeds met dr kop in beeld![]()
Nee hoo. 2000 naaktfoto's van haar op Internet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef melke het volgende:
Jammer Lieske gaat met niets naar huis
Ik denk dat je voor de actie "Lieske blijft in het huis!" genoeg enthousiasme zou losmaken!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef Maurisico het volgende:
hahaha.. ik denk dat er weer een doortrapte "Lieske moet erin blijven actie" is bedacht....
Eeuwig is langquote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoo. 2000 naaktfoto's van haar op Internet.
Ze doet al maanden niets anders toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef buzzer het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb geen hekel aan haar hoor, maar op het moment supreme zo dom te gaan zitten blaten werkt op mijn zenuwen
precies dus daarom dan toch maar Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Meer een aasneushoorn, of een aasolifant. Eng èn groot. Brrrr.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik maak voor 1 keer een uitzondering.![]()
Hoi kleffe slijmbeer.
En nu gratis scanman en regenworm voor de deur de komende 2 maanden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nee hoo. 2000 naaktfoto's van haar op Internet.
precies.... ik gun het roel en dido gewoon nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stond bij mij ook 2e, maar vond het mee blijven afdingen wel erg kinderachtig overkomen.
Maar gun het hem dan nog steeds meer als Roel.
Ze is gezegendquote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
En nu gratis scanman en regenworm voor de deur de komende 2 maanden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |