Noh. Wat heb je dan 3 weken lang kapot geschopt?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ik herken wel wat van die woede.. rob is 3x gebleven....
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb 2 uur geslapen na het steunen van Cuall dus neem mijn opmerkingen niet serieus aub altijd......
Nog meer terugblikkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
daar komen ze irl nog wel achterquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Bah, het is aan tussen Roel en Dido...
Ik vind nog steeds dat ze niet bij elkaar passen
ja komen nog opdrachten, filmpies, een voor een exit. Praatjes houden je weet welquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
Doen we dat ooit dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Manu82 het volgende:
ik heb 2 uur geslapen na het steunen van Cuall dus neem mijn opmerkingen niet serieus aub altijd......
Ja vreemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
Die opmerkingquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef teamlead het volgende:
Hoogtepunt van de avond tot nu toe was toch wel het interview met Menno
dat gaat niet zo heel lang duren hoor, als de roze wolk uit elkaar gespat is, is het over..quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar komen ze irl nog wel achter
De lijnen zijn gesloten voor de eerste exit. Vermoedelijk Lieske.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Lijnen nu al gesloten
Hummie wil niet dat de stand nog verandert en Joost moet van haar winnen
wees blij dat Tan er is jaquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nou Tanja met haar haar eraf lijkt anders ook niets
Maak je niet druk....je mag je zo direct weer suf smsen op de overgebleven 3quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Lijnen nu al gesloten
Hummie wil niet dat de stand nog verandert en Joost moet van haar winnen
Had geen zin gehad.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom zei Ruud nou dat de lijnen gesloten zijn
Ik wou net gaan bellen voor Joost, de enige echte terechte winnaar van BB 5...
Ik hoop dat we zo feest kunnen vieren en met z'n allen een biertje kunnen opentrekken op de fanclubquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef F4iTH het volgende:
Wanneer wordt de eerste loser bekend gemaakt? Gelijk na de reklame?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Was de finale vroegah niet gewoon 3 uur?
Da's een mietje die plassen zittendquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef MissHobje het volgende:
Staat Joost weer te zeiken ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef MissHobje het volgende:
Die Joost moet even flink wat % kwijtraken![]()
Denk ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet druk....je mag je zo direct weer suf smsen op de overgebleven 3
Toen was ik nog geen meerderejaars student...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Weet nog wel, de eerste bigbrother..
de drank vloeit al voor de eerste afvaller uit haaksbergen hopelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we zo feest kunnen vieren en met z'n allen een biertje kunnen opentrekken op de fanclub
Ja, dat Ruud en Bart hand in hand op de bank zaten. Nu zie ik gezichten die ik niet herken.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Owkee, gelukkig maar. Ik sms me helemaal suf voor Ingrid.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Jappie het volgende:
Maak je niet druk....je mag je zo direct weer suf smsen op de overgebleven 3
Ik heb er nooit aan getwijfeldquote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat Ingrid dus toch winnen?
Ik dacht toch echt Joost, die stond langggg voorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat Ingrid dus toch winnen?
heb jij een andere gezien dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Zhenar het volgende:
Die kerstcommercial van Talpa is leuk!![]()
Als zij maar weten dat ze bij elkaar passenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Bah, het is aan tussen Roel en Dido...
Ik vind nog steeds dat ze niet bij elkaar passen
Preview van later op de avond???quote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef Bartoli het volgende:
op de streams zit Ingrid maar zielig in haar eentje op de bank op moment
En een Roel en Lieske fanquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een Ingrid-fan?
die vergeet ik nooit meer, mijn jongste is tijdens die finale geborenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Heerlijk avondje was dat, ouderwets gezellig met de hele familiequote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, dat Ruud en Bart hand in hand op de bank zaten. Nu zie ik gezichten die ik niet herken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef kissa het volgende:
database problemen (teveel verbindingen)
ow daar ben je dusquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ooow zitten jullie hier allemaal
Het lijkt er op dat Lieske als eerste het huis moet verlaten.
Ja dat vond ik ook al zo hilarischquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef bar_rel het volgende:
Die interviews zijn wel diep:
Ruud: '' Is het nou aan of niet?''
Dido: " Ja het is aan, je merk het wel na een tijdje blabla"
Ruud: " Ok, doei''
Heb je eerst ff de finale toch wel afgekeken?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
die vergeet ik nooit meer, mijn jongste is tijdens die finale geboren
dat hoop ik wel stiekemquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Preview van later op de avond???![]()
Tijdelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef M-en-A het volgende:
teletekst lieske 13,9 de laagste plaats...... lijnen tijdelijk gesloten
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Preview van later op de avond???![]()
Weird.. fok is hier nog nooit zo super snel geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef kissa het volgende:
Ik kon wel 10 minuten niet op Fok komen, database problemen (teveel verbindingen)
Da's nog best lastig hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef Remzz het volgende:
Ja nu geloof ik dat het eerlijk gebeurt, excel
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef kissa het volgende:
Ik kon wel 10 minuten niet op Fok komen, database problemen (teveel verbindingen)
Nee joh, Joost is saai.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom zei Ruud nou dat de lijnen gesloten zijn
Ik wou net gaan bellen voor Joost, de enige echte terechte winnaar van BB 5...
na de exit van Lieske gaan ze weer openquote:
Ja hier ook. Fok! deed even moeilijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef kissa het volgende:
Ik post niet als ik tv kijk... zo goed multitasking ben ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow daar ben je duswe misten je al in dit topic
Alleen Hummies lievelingetjes een extraatje.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Rica het volgende:
Die geheime missies..
Lieske 5.000 en Roel 10.000 en de rest niks.
En dat tijdens de reclamequote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Lekker posttempo hierzo, meteen al 2 onder mij
Echt een walgelijke kerstcommercial, ik snap echt niet dat dat je 'm goed vindt...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Zhenar het volgende:
Die kerstcommercial van Talpa is NIET leuk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |