we gaan er gewoon voorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
buzzer![]()
Dan moet het lukken toch?
je kunt ook overdrijven zeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb er vrede mee als Roel of Ingrid gaat winnen maar als Joost gaat winnen schop ik de hele zooi hier naar de kloten
Gewoon een beetje knippen en plakken hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef bemeall het volgende:
Leuke compilaties, ze hebben echt hun best gedaan voor de finale
het ziet er inderdaad wel goed uit, valt me alles mee tot nu toe..quote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef bemeall het volgende:
Leuke compilaties, ze hebben echt hun best gedaan voor de finale
Doe niet net of je mjin subtiele caps niet hebt gezien.quote:
mwah.. ik herken wel wat van die woede.. rob is 3x gebleven....quote:
Ga maar vast schoppenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb er vrede mee als Roel of Ingrid gaat winnen maar als Joost gaat winnen schop ik de hele zooi hier naar de kloten
Mja snap ik, maar toch mooie momentenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje knippen en plakken hoor.
volgen?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volg je het wel goed, als je tijd hebt om foto's te uploaden?![]()
ik heb 2 uur geslapen na het steunen van Cuall dus neem mijn opmerkingen niet serieus aub altijd......quote:
Noh. Wat heb je dan 3 weken lang kapot geschopt?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ik herken wel wat van die woede.. rob is 3x gebleven....
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb 2 uur geslapen na het steunen van Cuall dus neem mijn opmerkingen niet serieus aub altijd......
Nog meer terugblikkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
daar komen ze irl nog wel achterquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Bah, het is aan tussen Roel en Dido...
Ik vind nog steeds dat ze niet bij elkaar passen
ja komen nog opdrachten, filmpies, een voor een exit. Praatjes houden je weet welquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
Doen we dat ooit dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Manu82 het volgende:
ik heb 2 uur geslapen na het steunen van Cuall dus neem mijn opmerkingen niet serieus aub altijd......
Ja vreemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef teamlead het volgende:nu al de uitlag?? en nog meer dan een uur uitzending
Die opmerkingquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef teamlead het volgende:
Hoogtepunt van de avond tot nu toe was toch wel het interview met Menno
dat gaat niet zo heel lang duren hoor, als de roze wolk uit elkaar gespat is, is het over..quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar komen ze irl nog wel achter
De lijnen zijn gesloten voor de eerste exit. Vermoedelijk Lieske.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Lijnen nu al gesloten
Hummie wil niet dat de stand nog verandert en Joost moet van haar winnen
wees blij dat Tan er is jaquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nou Tanja met haar haar eraf lijkt anders ook niets
Maak je niet druk....je mag je zo direct weer suf smsen op de overgebleven 3quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Lijnen nu al gesloten
Hummie wil niet dat de stand nog verandert en Joost moet van haar winnen
Had geen zin gehad.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom zei Ruud nou dat de lijnen gesloten zijn
Ik wou net gaan bellen voor Joost, de enige echte terechte winnaar van BB 5...
Ik hoop dat we zo feest kunnen vieren en met z'n allen een biertje kunnen opentrekken op de fanclubquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef F4iTH het volgende:
Wanneer wordt de eerste loser bekend gemaakt? Gelijk na de reklame?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Was de finale vroegah niet gewoon 3 uur?
Da's een mietje die plassen zittendquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef MissHobje het volgende:
Staat Joost weer te zeiken ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef MissHobje het volgende:
Die Joost moet even flink wat % kwijtraken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |