Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:44 schreef buzzer het volgende:
waarom gaat juist nu het forum bokken
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (Maximum aantal verbindingen met de MySQL server is bezet)
Vond ik eigenlijk juist nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:44 schreef Bartoli het volgende:
Tanja ziet er wel leuk uit zo
sneu haar voor een sneu mensquote:
lijkt nu nog meer op haar moeder.....quote:
het viel ook wel een beetje te verwachtenquote:
quote:
ze hebben niet voor niets 2 dagen zitten oefenen met die kaarten, dus dat is niet zxo vreemdquote:Op donderdag 22 december 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
Late reactie
Maar Lieske die dus laat blijken dat de laatste opdracht al bekend is bij de bewoners!
*kijk*
Idd wat een vreselijke stylisten daar, die van Vanessa soms?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef Knurkie het volgende:
de mannen zien er ok uit maar alle vrouwen zien er niet uit en Tanja dr haar eraf
Ze zijn bang dat we gaan rekenen en uit de som komt dat de verschuiving niet mogelijk isquote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef golfer het volgende:
Waarom mogen we nu opeens weer niet het aantal stemmen zien?
Toenet waren het er ruim 66.000 en nu?
Dat zeg ik!quote:
quote:
Ja het zal gaan tussen Joost en Ingrid ben ik bangquote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ingrid gaat winnen ik wet het nu zeker.
ik hoop met je mee B.quote:
Allemaal, hij is een soort boegbeeld voor ze.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Manu82 het volgende:
Welke mongolen stemmen op joost?????????
alle bewoners van het tehuis waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Manu82 het volgende:
Welke mongolen stemmen op joost?????????
Als ze het laten zien, dan wordt er absoluut gerekend.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat we gaan rekenen en uit de som komt dat de verschuiving niet mogelijk is![]()
precies...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
zolang Roel maar niet wint
geen idee maar ze zien er echt ordinair uitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Idd wat een vreselijke stylisten daar, die van Vanessa soms?
Waar?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
TeleVisieProgramma!
De voorbeeld jostiquote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Allemaal, hij is een soort boegbeeld voor ze.![]()
er is ook niet zoveel vrouwelijks aan Hummie te ontdekkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef Pinball het volgende:
Als Menno een homo is is Hummie een man, want die heeft hem flink genaaid met die opdracht.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb er vrede mee als Roel of Ingrid gaat winnen maar als Joost gaat winnen schop ik de hele zooi hier naar de kloten
we gaan er gewoon voorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
buzzer![]()
Dan moet het lukken toch?
je kunt ook overdrijven zeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb er vrede mee als Roel of Ingrid gaat winnen maar als Joost gaat winnen schop ik de hele zooi hier naar de kloten
Gewoon een beetje knippen en plakken hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef bemeall het volgende:
Leuke compilaties, ze hebben echt hun best gedaan voor de finale
het ziet er inderdaad wel goed uit, valt me alles mee tot nu toe..quote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef bemeall het volgende:
Leuke compilaties, ze hebben echt hun best gedaan voor de finale
Doe niet net of je mjin subtiele caps niet hebt gezien.quote:
mwah.. ik herken wel wat van die woede.. rob is 3x gebleven....quote:
Ga maar vast schoppenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Mja snap ik, maar toch mooie momentenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje knippen en plakken hoor.
volgen?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volg je het wel goed, als je tijd hebt om foto's te uploaden?![]()
ik heb 2 uur geslapen na het steunen van Cuall dus neem mijn opmerkingen niet serieus aub altijd......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |