Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:44 schreef buzzer het volgende:
waarom gaat juist nu het forum bokken
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (Maximum aantal verbindingen met de MySQL server is bezet)
Vond ik eigenlijk juist nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:44 schreef Bartoli het volgende:
Tanja ziet er wel leuk uit zo
sneu haar voor een sneu mensquote:
lijkt nu nog meer op haar moeder.....quote:
het viel ook wel een beetje te verwachtenquote:
quote:
ze hebben niet voor niets 2 dagen zitten oefenen met die kaarten, dus dat is niet zxo vreemdquote:Op donderdag 22 december 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
Late reactie
Maar Lieske die dus laat blijken dat de laatste opdracht al bekend is bij de bewoners!
*kijk*
Idd wat een vreselijke stylisten daar, die van Vanessa soms?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef Knurkie het volgende:
de mannen zien er ok uit maar alle vrouwen zien er niet uit en Tanja dr haar eraf
Ze zijn bang dat we gaan rekenen en uit de som komt dat de verschuiving niet mogelijk isquote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef golfer het volgende:
Waarom mogen we nu opeens weer niet het aantal stemmen zien?
Toenet waren het er ruim 66.000 en nu?
Dat zeg ik!quote:
quote:
Ja het zal gaan tussen Joost en Ingrid ben ik bangquote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ingrid gaat winnen ik wet het nu zeker.
ik hoop met je mee B.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |