Omdat het dan Jan's pimpjas zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ik las : de pimpjas
Ik d8 waarom t3h lolleromfg sta ik dan niet in de TT
Wel een van de enige op fok.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Omdat het dan Jan's pimpjas zou zijn.![]()
Alsof jij de enige pimpjas op de wereld hebt.![]()
Als je dat maar weetquote:
www.mijnpostbank.nl, en dan bij acties "maak je eigen pas". en daar dan een screen van maken. Tenminste, zo is het door de anderen gedaan denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:49 schreef WAT het volgende:
is dat pasje een layer?
Boefjequote:Op zondag 25 december 2005 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
Michiel Smit
Ik heb er maar een link van gemaakt voor de gevoelige mensen onder ons, dus alleen klikken als je niet Joods, zigeuner, homo, non-Germaans e.d. bent. Ik mag er zelf dus ook niet op klikken.
quote:Op zondag 25 december 2005 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
Michiel Smit
Ik heb er maar een link van gemaakt voor de gevoelige mensen onder ons, dus alleen klikken als je niet Joods, zigeuner, homo, non-Germaans e.d. bent. Ik mag er zelf dus ook niet op klikken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:52 schreef Flyga het volgende:
Jan dat kan echt niet![]()
[afbeelding]
Bedoeling; bedenk wat andere 'bekendheden' op hun pasje hebben staan![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
Michiel Smit
[flauw] nee hoor hij is van A. van Dijk [/flauw]quote:Op donderdag 22 december 2005 17:52 schreef Flyga het volgende:
Jan dat kan echt niet![]()
[afbeelding]
Bedoeling; bedenk wat andere 'bekendheden' op hun pasje hebben staan![]()
Iedereen heeft A. van Dijk als schuilnaamquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:36 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
[flauw] nee hoor hij is van A. van Dijk [/flauw]![]()
dit ding:quote:Op donderdag 29 december 2005 09:32 schreef Natalie het volgende:
Wat zal Viola Holt op d'r pas hebben staan?
hmm geen idee, ze lijke ook zo op elkaarquote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tineke is toch van die Biostabil-reclames?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tineke is toch van die Biostabil-reclames?
Niet nodig! Paint does the job!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef Syytön het volgende:
Ik wil Maikuuuls pinpas openbaren, maar ik ben te lui om met Fotowinkel aan de gang te gaan
Of van Jan Mulder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |