en koffie en Jus d'orange!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geroosterde broodjes met Jam toch?
Eitje met Bacon erbij?quote:
Het zijn allemaal woonwagenkamptype's.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Andyvie het volgende:
Joost wint gewoon. Als je die percentages ziet, die zijn veel te verschillend om nog te overbruggen (en je ziet nu ook dat de percentages eigenlijk helemaal niet zoveel veranderen als anders nu die notaris erbij zit)
Big Brotherquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
Wie zijn joost en ingrid?
Jij kijkt geen Big Brother dusquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
Wie zijn joost en ingrid?
Nog andere wensen?quote:
Join the clubquote:
Ik ookquote:
*bant Zwolle uit lijstje met places to visit*quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ookben tegenwoordig weer in staat iemand enorm aan te randen
Waarom zeg ik dit?
*kuch*
Big Brooootthheeehh... er.
Zoalsquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ookben tegenwoordig weer in staat iemand enorm aan te randen
Waarom zeg ik dit?
*kuch*
Big Brooootthheeehh... er.
In stáát he?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*bant Zwolle uit lijstje met places to visit*
Ik ken jequote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In stáát he?
Dat wil nog niet zeggen dat ik dat doe
quote:
www.all4gay.nl ?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zie-ke-lijk he?
Wat moet ik ermee aan?!
*pakt de olie*quote:
Kunnen wij wel hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Laat ons dat ff zelf regelen![]()
Zeggeuh..Peter ten Brink ga jij eens lekker terug je caravan in!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
welkom op fok-gay.nl.. hier kunt u afspraakjes maken als u zin heeft in seks.. bied u gerust aan, het staat helemaal niet wanhopig..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iemand moet MIJ bijna aanranden voordat ik überhaupt door heb dat diegene wat wil hoor
Ja hallooquote:
Heb je 'm al op msn?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Laat ons dat ff zelf regelen![]()
Nah, begin een poll zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
welkom op fok-gay.nl.. hier kunt u afspraakjes maken als u zin heeft in seks.. bied u gerust aan, het staat helemaal niet wanhopig..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
Ooohquote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja halloo
Na t ontbijt pas![]()
Daarvoor blijft de olie gewoon in mn tas zittenquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarvoor blijft de olie gewoon in mn tas zitten
oke oke oke oke mij hoor je niet meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet
Ik word er hier mee geconfronteerd
Mijn wil is wetquote:
dankjequote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oke oke oke oke mij hoor je niet meer!
Op Kerstavondquote:
Then get me some winequote:
Meteen de hele fles maarquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Then get me some wine
EN dan zien we wel verder
Zeg dat jij nou de mindere versie bent van onzer aller roddelnicht Yost en hierdoor platvloerser moet wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
degenen die reageren op mij voelen zich aangesproken?
Ik heb nog goeie witte staanquote:
Ok..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Romantisch... Kerstavond...![]()
Oke!
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
degenen die reageren op mij voelen zich aangesproken?
Kheb na Idols nog geen plannen..quote:
Kurkentrekker iemand?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wijn moet per fles ja..
Een glas wijn is zo weinig..
Uhh.. nu moet ik kiezen!?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb na Idols nog geen plannen..![]()
Ja met jou ja..maar moest ff een kurkentrekker hebben..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
met wie ga je hem nu drinken dan?
met mij toch?![]()
Met mij!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
met wie ga je hem nu drinken dan?
met mij toch?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja met jou ja..maar moest ff een kurkentrekker hebben..
Maar hij's open hoor![]()
Dank je welquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
wizzurddrekkon, je fotos zijn vet koel.
Zeg ..jij hebt je kans voor december 2005 verspildquote:
Zeggeuh! Dat roze rokje gaat uitquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ..jij hebt je kans voor december 2005 verspild
Ohw.. ok... ga ik wel naar Waxquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ..jij hebt je kans voor december 2005 verspild
DOEN!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef Waxxer het volgende:
Ander onderwerp want er gáát nog een trein richting Rotterdamik gá en bel hoor!! Ik zoek het op!!!! RRROOOAAARRRWWW!!!!
Er zijn oudere mensen hierquote:
Eens. Wat leuk, met die stropdas!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
wizzurddrekkon, je fotos zijn vet koel.
Boeiend..jesus Vlarp leer eens levenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. ik moet werken om 9 uur morgen ...![]()
Kom hier en meld je morgen ziekquote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. ik moet werken om 9 uur morgen ...![]()
jij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn oudere mensen hier![]()
Gelukkig nietquote:
Ik heb al geleefd.. ik overleef nu...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boeiend..jesus Vlarp leer eens leven![]()
Nee.. zo ben ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom hier en meld je morgen ziek![]()
,,Ja, heb de kerstkrans... het heerst..."
Een mobiele hoerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is die hoer nou NOG niet dood met dr 9 miljoen fietsen in Peking?
Dan moet je niet zeurenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al geleefd.. ik overleef nu...
Om te overleven heb ik wle behoeftes..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Naja.... ietsje later is ook niet ergHet is niet The Last Night On Earth.
Niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Naja.... ietsje later is ook niet ergHet is niet The Last Night On Earth.
EEEW!quote:
Ontken je douche-avontuurtjes niet, CDP.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ontken je douche-avontuurtjes niet, CDP.
Wat voor?quote:
Wel goed voor m!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef creno het volgende:
tering, dat was een keihard einde(BB)
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef creno het volgende:
tering, dat was een keihard einde(BB)
Wat heb je gegeten?quote:
niet nog een jaar hequote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik vond het een kuteinde...volgend jaar weer. Maar dan graag met bewoners die elkaar niet liggen, dan is het misschien iets leuker om naar te kijken.
Dat was t probleem..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik vond het een kuteinde...volgend jaar weer. Maar dan graag met bewoners die elkaar niet liggen, dan is het misschien iets leuker om naar te kijken.
Hier eten ze al 2 dagen buiten de deurquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
een fijne voedzame creatie van mn moeder![]()
Lief doen! NU!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg dat jij nou de mindere versie bent van onzer aller roddelnicht Yost en hierdoor platvloerser moet worden
Hey...quote:
ow, okquote:
quote:
Nah really?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Ik ben gekalmeerd..
Ik was maar aan het dollen hoor, bij de weg
Ik heb 'm al eens gezien.. wel een goeie docu..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef sooty het volgende:
Over het homohuwelijk:
Nu op MTV: de gang van zaken in Massachussettes:
"Erhm, hoe heet je eigenlijk? Hoe spel je dat?"
![]()
![]()
![]()
Al trouwt er een giraffe met een ijsbeer, het maakt mij niet uit. Mensen die blijkbaar niets van elkaar weten, trouwen dus omdat er een camera staat...
![]()
Jij ging mij nog wat vertellen, remember!quote:
Excuse moi?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij ging mij nog wat vertellen, remember!
Excuses geacepteerd,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |