Ja dat is voornamelijk in Reutte ontstaan natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef DearPrudence het volgende:
[...]
Hehe, wel erg.. ik ken al die nummers wel ja. hahaha, wordt denk ik wel leuk.![]()
Nou dat gaat geloof ik wel lukken. Volgens mij heb ik nu wel genoeg, ik vind nu alleen nog maar troep.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Kunnen we de sfeer in de bus weer even wat opkrikken.
Voor de wintersport natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:47 schreef Ponk het volgende:
Hey Ali, wat ik me nu pas besef is het volgende:
Wat moet jij in godsnaam met alle 16 apres skihut cd's.....![]()
quote:[..]
Ja dat is voornamelijk in Reutte ontstaan natuurlijk.
Dat verandert wel zodra het nóg dichterbij komt.quote:[..]
Nou dat gaat geloof ik wel lukken. Volgens mij heb ik nu wel genoeg, ik vind nu alleen nog maar troep.![]()
jaja, ik kom wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Goh, komt wintersport eraan?
Trouwens: vanavond een vreselijk super de non-luxe kerstgala met vele alcholvrije versnaperingen en een gigantische band. Komt allen
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens: vanavond een vreselijk super de non-luxe kerstgala met vele alcholvrije versnaperingen en een gigantische band. Komt allen
M'n rose overhemd is weer aanquote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Omg, geen opkrullendd borsthaar... schandaligquote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
Let wel, ik heb geen gouden kettingen en opkrullend borsthaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |