Neehoor, dat heet verkeersagressie, je bent volkomen geïntegreerd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik ga autorijden komen mijn Marokkanengenen naar boven, had daarnet bijna iemand in elkaar gerosst.
Goh, in Marokko heb ik nooit last met de verkeersdeelnemers. Met uitzondering van Casablanca toen ik van de rondweg af was.. dat was vergelijkbaar met Turkije. Maar in Turkije rijden ze in het hele land zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik ga autorijden komen mijn Marokkanengenen naar boven, had daarnet bijna iemand in elkaar gerosst.
Ja in Marokko is toeteren common en daar is het verkeer ook overal een chaos, maar verkeersAGRESSIE is er gewoon niet. Ze slaan niet elkaar de hersens in als je toetert ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, in Marokko heb ik nooit last met de verkeersdeelnemers. Met uitzondering van Casablanca toen ik van de rondweg af was.. dat was vergelijkbaar met Turkije. Maar in Turkije rijden ze in het hele land zo.
Persoonlijk vind ik Portugezen onovertroffen. Dat zijn kamikazepiloten, geen bestuurders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
2 x keer zelfs, binnen 5 minuten. Echt verschrikkelijke mongolen hebben we hier op de weg zeg, vandaar ook dat binnen Europa wij de slecthste chauffeurs zijn. Daarnet wou ik invoegen, die auto naast me EXPRESS bumperkleven op de ander zodat ik niet kon invoegen, dat terwijl het et einde was van de invoegstrook.
De keer daarvoor reed er een mongool dwars door rood en sloeg dus vlak voor mijn neus af terwijl het voor mij al groen was, scheelde een haar.
Je hebt wel eens meegemaakt dat je hersens ingeslagen werden toen je toeterde?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja in Marokko is toeteren common en daar is het verkeer ook overal een chaos, maar verkeersAGRESSIE is er gewoon niet. Ze slaan niet elkaar de hersens in als je toetert ofzo.
Is dat Keira Knightley?quote:
Ik heb wel eens meegemaakt dat het bij anderen gebeurde ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meegemaakt dat je hersens ingeslagen werden toen je toeterde?!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Overmorgen begint de kerst. Morgenavond slechts kerstavond....hmm, toch ook maar even wat inslaan.![]()
Beter mee dan om verlegenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Morgen zijn de winkels gewoon open gelukkig, kerst is zondag pas, even kerstavond niet meerekenend. Maar goed, paar kratten bier is nooit weg.![]()
Mo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ho.
Zeg het maar gewoon, Harry. Neger.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef Tafkahs het volgende:
Ngggnngnngggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |