waarvoor?quote:
dat heeft godt gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Ynske het volgende:
t openen
Die geile redhead wordt nog roder van het blozenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef Mokster het volgende:
Ben heel benieuwd wat _Cara_ ervan gaat vinden...
Ik vind m keurig!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geile redhead wordt nog roder van het blozen
quote:
Fijn he, hoe je kunt fantaseren over iemand als je nog niet weet hoe ze eruit zien...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zegt zelf dat ze een redhead is? Dat laat weinig qua haarkleur aan de fantasie over hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, hoe je kunt fantaseren over iemand als je nog niet weet hoe ze eruit zien...![]()
Daarom vraag ik, waarom moeten we jou bedankenquote:
Pardon? Nou zeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Bedankt!
kleine moeite
groot plezier
Game on!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Hij is ook keurig
ik deel die mening!
Dan heb je twee halve meningen
En samen sta je sterk
zie, ik had gelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pardon? Nou zeg...![]()
* Cara bloost nu idd....![]()
En tja.. het was niet wat ik in gedachten had..maar jah..![]()
Ik raad het hele weekend afquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ben jij toevallig Haarlem al in geweest vandaag? Ik zit te twijfelen of ik nu zal gaan of morgenochtend... Qua drukte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |