waarvoor?quote:
dat heeft godt gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Ynske het volgende:
t openen
Die geile redhead wordt nog roder van het blozenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef Mokster het volgende:
Ben heel benieuwd wat _Cara_ ervan gaat vinden...
Ik vind m keurig!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geile redhead wordt nog roder van het blozen
quote:
Fijn he, hoe je kunt fantaseren over iemand als je nog niet weet hoe ze eruit zien...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zegt zelf dat ze een redhead is? Dat laat weinig qua haarkleur aan de fantasie over hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, hoe je kunt fantaseren over iemand als je nog niet weet hoe ze eruit zien...![]()
Daarom vraag ik, waarom moeten we jou bedankenquote:
Pardon? Nou zeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Bedankt!
kleine moeite
groot plezier
Game on!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Hij is ook keurig
ik deel die mening!
Dan heb je twee halve meningen
En samen sta je sterk
zie, ik had gelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pardon? Nou zeg...![]()
* Cara bloost nu idd....![]()
En tja.. het was niet wat ik in gedachten had..maar jah..![]()
Ik raad het hele weekend afquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ben jij toevallig Haarlem al in geweest vandaag? Ik zit te twijfelen of ik nu zal gaan of morgenochtend... Qua drukte...
Vanaf dit moment zal ik nooit meer aan je twijfelen!quote:
Ik help geheel belangeloos een handje mee!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef _Cara_ het volgende:
Jullie houden me zo wel van het werk... :![]()
*Cara roept zich zelf ff tot de orde.... * Kom op werken jij!!![]()
Hmmm.... Nou ja.... dan ga ik nu wel even.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik raad het hele weekend af
En vandaag zal minder zijn dan morgen
Maar vanavoond zal het weer erger zijn
Byequote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm.... Nou ja.... dan ga ik nu wel even.
Bye everybody!![]()
240x220quote:
Doeg blonde deerne!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm.... Nou ja.... dan ga ik nu wel even.
Bye everybody!![]()
quote:
Oeh, nog iets dat we gemeen hebben!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zegt zelf dat ze een redhead is? Dat laat weinig qua haarkleur aan de fantasie over hoor
Het wordt wel eng zoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, nog iets dat we gemeen hebben!![]()
Ik vond alleen maar leuke redheads...quote:
Dit is geen toeval meer, kerst 2005 is voor jullie 2!quote:
auw! Dankjewel hoor..maar kan het ook een beetje zachthandig?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik help geheel belangeloos een handje mee!![]()
![]()
![]()
quote:
http://images.google.com/images?q=ugly+redhead&hl=nlquote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond alleen maar leuke redheads...![]()
En dan heb je nog geeneens een foto van me gezien...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is geen toeval meer, kerst 20056 is voor jullie 2!
Ik heb het verder niet over _Cara_s uiterlijk gehad, ik bedenk geen beelden bij fokusersquote:
Ah nee! Als jij 't zegt, gaat 't nog echt uitkomen ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is geen toeval meer, kerst 2005 is voor jullie 2!
Doe'es posten. Dan post ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan heb je nog geeneens een foto van me gezien...![]()
Ja, dat doet 't meestal wel zegt mijn ervaringquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over _Cara_s uiterlijk gehad, ik bedenk geen beelden bij fokusers
Kan alleen maar tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |