waarvoor?quote:
dat heeft godt gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Ynske het volgende:
t openen
Die geile redhead wordt nog roder van het blozenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef Mokster het volgende:
Ben heel benieuwd wat _Cara_ ervan gaat vinden...
Ik vind m keurig!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geile redhead wordt nog roder van het blozen
quote:
Fijn he, hoe je kunt fantaseren over iemand als je nog niet weet hoe ze eruit zien...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zegt zelf dat ze een redhead is? Dat laat weinig qua haarkleur aan de fantasie over hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, hoe je kunt fantaseren over iemand als je nog niet weet hoe ze eruit zien...![]()
Daarom vraag ik, waarom moeten we jou bedankenquote:
Pardon? Nou zeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Bedankt!
kleine moeite
groot plezier
Game on!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Hij is ook keurig
ik deel die mening!
Dan heb je twee halve meningen
En samen sta je sterk
zie, ik had gelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pardon? Nou zeg...![]()
* Cara bloost nu idd....![]()
En tja.. het was niet wat ik in gedachten had..maar jah..![]()
Ik raad het hele weekend afquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ben jij toevallig Haarlem al in geweest vandaag? Ik zit te twijfelen of ik nu zal gaan of morgenochtend... Qua drukte...
Vanaf dit moment zal ik nooit meer aan je twijfelen!quote:
Ik help geheel belangeloos een handje mee!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef _Cara_ het volgende:
Jullie houden me zo wel van het werk... :![]()
*Cara roept zich zelf ff tot de orde.... * Kom op werken jij!!![]()
Hmmm.... Nou ja.... dan ga ik nu wel even.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik raad het hele weekend af
En vandaag zal minder zijn dan morgen
Maar vanavoond zal het weer erger zijn
Byequote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm.... Nou ja.... dan ga ik nu wel even.
Bye everybody!![]()
240x220quote:
Doeg blonde deerne!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm.... Nou ja.... dan ga ik nu wel even.
Bye everybody!![]()
quote:
Oeh, nog iets dat we gemeen hebben!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zegt zelf dat ze een redhead is? Dat laat weinig qua haarkleur aan de fantasie over hoor
Het wordt wel eng zoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, nog iets dat we gemeen hebben!![]()
Ik vond alleen maar leuke redheads...quote:
Dit is geen toeval meer, kerst 2005 is voor jullie 2!quote:
auw! Dankjewel hoor..maar kan het ook een beetje zachthandig?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik help geheel belangeloos een handje mee!![]()
![]()
![]()
quote:
http://images.google.com/images?q=ugly+redhead&hl=nlquote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond alleen maar leuke redheads...![]()
En dan heb je nog geeneens een foto van me gezien...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is geen toeval meer, kerst 20056 is voor jullie 2!
Ik heb het verder niet over _Cara_s uiterlijk gehad, ik bedenk geen beelden bij fokusersquote:
Ah nee! Als jij 't zegt, gaat 't nog echt uitkomen ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is geen toeval meer, kerst 2005 is voor jullie 2!
Doe'es posten. Dan post ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan heb je nog geeneens een foto van me gezien...![]()
Ja, dat doet 't meestal wel zegt mijn ervaringquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over _Cara_s uiterlijk gehad, ik bedenk geen beelden bij fokusers
Kan alleen maar tegenvallen
Lang leve jouw fotoboek!quote:
Wees blij! Toch nog een witte kerstquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah nee! Als jij 't zegt, gaat 't nog echt uitkomen ook!![]()
Daar staat geen foto van mij in alleenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij! Toch nog een witte kerst![]()
Damned... Ik post nog es een keer wat in je fotoboek...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar staat geen foto van mij in alleen
Je dacht toch niet dat ik een Japanees ben he?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damned... Ik post nog es een keer wat in je fotoboek...![]()
Natuurlijk niet...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik een Japanees ben he?
Het is iig wel een overtuigende fotoquote:
Welnee, ik ben gewoon te goedgelovig...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is iig wel een overtuigende foto
kan ik 't helpen dat mensen erin trappenquote:
In straattaal heet dat 'dom'quote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon te goedgelovig...![]()
Uit jouw mond klinkt dat als een compliment...quote:
Jeetje, m'n vrouwelijke charme werkt nog zegquote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dat als een compliment...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:01 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand al kerstsingle af?
Nee, maar je doet wel aan uitlokkingquote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
kan ik 't helpen dat mensen erin trappen
Nou vooruit, hier heb je je aandachtquote:
Mwah, ik kan me geen kieskeurigheid veroorloven als het om vrouwen gaat...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jeetje, m'n vrouwelijke charme werkt nog zeg
Ik doe het niet expres. Wilde gewoon een leuk plaatje van m'n idool neerzettenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je doet wel aan uitlokking
Arme Airwin is er in getrapt![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
zo grootste gedeelte werk af van vanmiddag!
Kan ik nu rustig aan doen
Gelukkig is vandeweek, buiten jou om, wel bewezen dat ik 't nog niet kwijt benquote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me geen kieskeurigheid veroorloven als het om vrouwen gaat...![]()
Ik niet. Kan me echt niet concentrerenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
zo grootste gedeelte werk af van vanmiddag!
Kan ik nu rustig aan doen
Ik ben nu aan het 'werk'quote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet. Kan me echt niet concentreren
Ik heb een heleboel soortlotgenoten hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig is vandeweek, buiten jou om, wel bewezen dat ik 't nog niet kwijt ben
Dat hoef ik nu ook niet meer tot vanavondquote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet. Kan me echt niet concentreren
Ik ookquote:
Zeg nou ff dat ik geweldig ben joh! Snap dat dan dat ik dat wil horenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel soortlotgenoten hoor!
Ik doe net alsof! Er is bijzonder weinig te doen zo aan het eind van het jaar!quote:
Ga je neuqen?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat hoef ik nu ook niet meer tot vanavond![]()
Trek je conclusies uit het feit dat ik niets liever wil dan kerstavond 2005 met jou en Spaceballs wil doorbrengen...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg nou ff dat ik geweldig ben joh! Snap dat dan dat ik dat wil horen
Ik heb een kutklusje wat ik steeds uitstelquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe net alsof! Er is bijzonder weinig te doen zo aan het eind van het jaar!![]()
Geef de computers maar de schuldquote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef Ynske het volgende:
heb zin in wat lekkers
glaasje witte wijn
en computers uit t raamgooien
Met Airwin daten?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een kutklusje wat ik steeds uitstel
Ik hoor andere verhalen...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar hoef ik me niet voor te concentreren
die geef ik niet de schuldquote:
Tof!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef Ynske het volgende:
heb zin in wat lekkers
glaasje witte wijn
en computers uit t raamgooien
Dankjequote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek je conclusies uit het feit dat ik niets liever wil dan kerstavond 2005 met jou en Spaceballs wil doorbrengen...![]()
M.a.w.: ik vind je helemaal geweldig!
Ja, tot kerst 2006quote:
das wel een lange datequote:
Tot? Ik had begrepen vanaf...quote:
Ja sorryquote:
Ik ga naar Outland in Rotterdam! En jij?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand nog feesten met oud en nieuw ergens of hebben jullie een kraslot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |