Die konden toch ook naar buitenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Waarom is Lieske in godsnaam aan het schoonmaken? Wat een onzin !
Laten ze op zoek gaan naar dat muizen nest en de bank opensnijden !
Om in een goed blaadje bij Big Brother te komen natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Waarom is Lieske in godsnaam aan het schoonmaken? Wat een onzin !
Laten ze op zoek gaan naar dat muizen nest en de bank opensnijden !
Kijk eens op blz 3..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand onze fantastische Limmericks nog bekeken van vannacht?
Neequote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er gewoon echt geen fuck te beleven op die streams?
Incaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Inca het volgende:
Wanneer komt die opdracht met de kaarten?
natuurlijk is er geen fuck te beleven.. maar dat maakt niet uit.. stug doorlullenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Kun je nagaan dat we weten waar de behoefte van de lurkers zitquote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef cuall het volgende:
Wat is dat toch met jullie cappers, er zijn 4 streams en jullie pikken allemaal steeds het zelfde moment,![]()
knap hoor![]()
Oh het gaat echt snel zoquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk is er geen fuck te beleven.. maar dat maakt niet uit.. stug doorlullen
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Lieske begon vanmorgen om 7 uur ofzo al schoon te maken, als ze nog steeds bezig is is ze echt zwaar gestoord. Dacht dat ze dat gewoon wilde voor de live uitzending dat alles er een beetje goed uit zou zien...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Om in een goed blaadje bij Big Brother te komen natuurlijk![]()
999 topics gelurkt en de neiging kunnen weerstaan om te posten tot nu toe:quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef 19_William_78 het volgende:
Mijn bijdrage zodat numero 1000 wat sneller komt!
Heb ze trouwens allemaal gelezen.. ( LURKING ME!)
en respect voor de posters
*spreekt meequote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
ManU wat doe je nou? Beetje lieve gedichtjes over Lieske typen
Ik ga hem hierop aanspreken![]()
Dat is vervelend, ik heb ook RSI-klachten gehad anderhalf jaar terug. Steken in mijn handen enzo, erg pijnlijk en ook wel beangstigend...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn pols, RSI polsje![]()
Nee klopt. Ik had het eerlijk gezegd wel gehad met het neppe schouwspel dat Big Brother heet. Maar voor deze speciale gebeurtenis laat ik mij nog even zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's een naam die we hier lang niet gezien hebben
Het is natuurlijk ook iets om jezelf de laaste dag mee bezig te kunnen houden en de zenuwen de bedwingen...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske begon vanmorgen om 7 uur ofzo al schoon te maken, als ze nog steeds bezig is is ze echt zwaar gestoord. Dacht dat ze dat gewoon wilde voor de live uitzending dat alles er een beetje goed uit zou zien...
FEESTJEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Heb net m'n salarisstrookje gekregen...
December is geweldig
(dertiende maand én winstuitkering)
Hai M-en-Aquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat we weten waar de behoefte van de lurkers zit![]()
Maar zo komt het topic wel vol.![]()
Alles om het topic vol te krijgenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef flugeltje het volgende:
December is geweldig
En dat al in december!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef flugeltje het volgende:
December is geweldig
Ik krijg mijn geld de 18de december altijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef flugeltje het volgende:
December is geweldig
THX THX.. Was zwaar...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
999 topics gelurkt en de neiging kunnen weerstaan om te posten tot nu toe:knap
![]()
Ja stom héquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef bb-millie het volgende:
Klopt het dat de live maar tot 22 uur is vanavond? zo staat het in de gids...
![]()
Wij krijgen dat in december...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat al in december!
Gebeurt dat niet meestal bij de eindafrekening in januari?
Daar ben je dan erg laat meequote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef Tobbes het volgende:
Ik gun Peter6000 trouwens niet deze topic.
Misschie is het voor haar een soort van uitlaatklep ofzo? Haar manier om met de spanning van de finaledag om te gaanquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske begon vanmorgen om 7 uur ofzo al schoon te maken, als ze nog steeds bezig is is ze echt zwaar gestoord. Dacht dat ze dat gewoon wilde voor de live uitzending dat alles er een beetje goed uit zou zien...
zullen we trouwen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wij krijgen dat in december...
Ik ben rijk![]()
Ik heb iets minder schulden !quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wij krijgen dat in december...
Ik ben rijk![]()
Das lief zegquote:Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik had het eerlijk gezegd wel gehad met het neppe schouwspel dat Big Brother heet. Maar voor deze speciale gebeurtenis laat ik mij nog even zien.![]()
Schulden negeer ik gewoon... hihiquote:
Het duurt tot 22.15 uurquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef bb-millie het volgende:
Klopt het dat de live maar tot 22 uur is vanavond? zo staat het in de gids...
![]()
Overloperquote:
Zodra je doorhebt hoe snel ik dat geld ook weer uitgegeven heb wil je vast niet meerquote:
We doen ons best......quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
Nog iets van 60 mensen
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:42 schreef trpetine het volgende:
[..]
Het duurt tot 22.15 uur
Staat op de Talpasite bij de TV gids.
ZO, nou nou, das veel langer zegquote:Op donderdag 22 december 2005 12:42 schreef trpetine het volgende:
[..]
Het duurt tot 22.15 uur
Hoi kanjer..... nog even volhouden hoor, het is bijna 1000. Hier nog eenquote:
Dat is menselijk. Lieske stelt zich op als het ijskonijn, wat ik me echt niet kan voorstellen....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:42 schreef I_doubt het volgende:
Roel schijnt last te hebben van zijn zenuwen????
En daarna op internet verder!? Wel vreemd hoor..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:42 schreef trpetine het volgende:
[..]
Het duurt tot 22.15 uur
Ik word er haast nerveus vanquote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
en nog 50
kan je niet een fatsoenlijk afscheidsfeestje noemen.quote:
ssssst... ik trouw met haar om het geld....jij bent anders, jij bent speciaalquote:
Een tvp in je eigen topicquote:
Ech wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef Tobbes het volgende:
Niet 1000 openen he
quote:
Snap het ook niet, ben bang dat het een anticlimax wordtquote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja hoe willen ze dat allemaal in 1 1/2 uur proppen![]()
Als verrassing hoeven ze vandaag niet veel te doen.. En dat is zwaarrrrr....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:42 schreef avonne het volgende:
Nou, die "dag vol verrassingen" is dan zeker een ander keertje
scan hoort er wel bij ja...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef Bocaj het volgende:
Kom Scan, maak jij de 1000ste? Cuall gunt het je
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef I_doubt het volgende:
Bij mij zijn maar twee strooms (dubbel) actief?
waarheen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Daar gaan we....
Ben je alleeen nog maar an het aftellen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Nog 25
Dat zal haast wel is tot nu toe iedere week gebeurd..enne Lieske zal veel zendtijd opeisen met haar wapper de wapperquote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ja precies![]()
En nu maar hopen dat het flink uitloopt.
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef avonne het volgende:
Ik pak een glaasje wijn, wie doet er mee?![]()
![]()
14quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
15
Wat is er Flugeltje, gaat het niet goed?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Daar gaan we....
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef I_doubt het volgende:
Bij mij zijn maar twee strooms (dubbel) actief?
We werken ons uit de naadquote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
kom op jeongens, de kindjes moeten eigenlijk weer naar school...
Dat word rennen dan..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
kom op jeongens, de kindjes moeten eigenlijk weer naar school...
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef Bocaj het volgende:
Kom Scan, maak jij de 1000ste? Cuall gunt het je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |