Thanksquote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef cuall het volgende:
Wat is dat toch met jullie cappers, er zijn 4 streams en jullie pikken allemaal steeds het zelfde moment,![]()
knap hoor![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:25 schreef cuall het volgende:
[..]
hé leuk dat je ze hebt gebundeld, lief
![]()
![]()
2 uur er naast, moet kunnen op een hele nacht![]()
quote:
Precies mijn idee.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja of ze hebben een ander onderling lijntje, met een stem die dan zegt.......stream3.........ja.......NU
Zullen de zenuwen zijnquote:
Je gaat het moment mislopenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
Shit, ik moet ff weg... stop ff 20 minuten met posten mensen... ik wil nummer 1000 meemaken![]()
Tot zo weer
Maar ik post door tot de laatste snikquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn pols, RSI polsje![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij gaat er dus ook niet bijzijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Muerte het volgende:
Shit, ik moet ff weg... stop ff 20 minuten met posten mensen... ik wil nummer 1000 meemaken
Tot zo weer![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nog even....
ik durf bijna geen koffie te halen, bang dat ik het historische moment ga missen...
Geintje!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Muerte het volgende:
Shit, ik moet ff weg... stop ff 20 minuten met posten mensen... ik wil nummer 1000 meemaken
Tot zo weer![]()
Erg hequote:
tis watquote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef F4iTH het volgende:
Zomaar een groene emmer midden op de gang.
Hoever nog naar de 1000?![]()
[afbeelding]
Moet te halen zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja FB nu kom ik even serieus posten, want mijn tijd was 12:50![]()
![]()
![]()
Das minderquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hai, lekker geslapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer met post 164. Goedemiddag
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Manu82 het volgende:
Cuall ben je er nog? ben in slaap gevallen op de bank sorry
Da's helemaal niet leukquote:
wat is dat toch dat iedereen opeens 20 minuten weg isquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Sjet het volgende:
Tot zo weer![]()
Hihi, op de laatste dag het hele huis nog ff slopenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Waarom is Lieske in godsnaam aan het schoonmaken? Wat een onzin !
Laten ze op zoek gaan naar dat muizen nest en de bank opensnijden !
Ja hoor lieffie, je had het denk ik nodig, en je hebt me er top door heen getrokken hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Manu82 het volgende:
Cuall ben je er nog? ben in slaap gevallen op de bank sorry
Zou je wel willen hequote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Sjet het volgende:
Tot zo weer![]()
Was het nu BB1 waar ze op een gegeven moment het meubilair sloopten om op te stoken?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Middagquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer met post 164. Goedemiddag
[fluister-mode]quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is dat toch dat iedereen opeens 20 minuten weg isEn waarom 20 minuten
da's een naam die we hier lang niet gezien hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik doe ook maar een duit in het zakje. Heb immers ook enthousiast meegechat in de eerste 300 topics.
Sorry Sjet, ik denk dat we dat maar niet gaan doenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Sjet het volgende:
Tot zo weer![]()
Die konden toch ook naar buitenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Om in een goed blaadje bij Big Brother te komen natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Kijk eens op blz 3..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand onze fantastische Limmericks nog bekeken van vannacht?
Neequote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er gewoon echt geen fuck te beleven op die streams?
Incaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Inca het volgende:
Wanneer komt die opdracht met de kaarten?
natuurlijk is er geen fuck te beleven.. maar dat maakt niet uit.. stug doorlullenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Kun je nagaan dat we weten waar de behoefte van de lurkers zitquote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef cuall het volgende:
Wat is dat toch met jullie cappers, er zijn 4 streams en jullie pikken allemaal steeds het zelfde moment,![]()
knap hoor![]()
Oh het gaat echt snel zoquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk is er geen fuck te beleven.. maar dat maakt niet uit.. stug doorlullen
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Lieske begon vanmorgen om 7 uur ofzo al schoon te maken, als ze nog steeds bezig is is ze echt zwaar gestoord. Dacht dat ze dat gewoon wilde voor de live uitzending dat alles er een beetje goed uit zou zien...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Om in een goed blaadje bij Big Brother te komen natuurlijk![]()
999 topics gelurkt en de neiging kunnen weerstaan om te posten tot nu toe:quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef 19_William_78 het volgende:
Mijn bijdrage zodat numero 1000 wat sneller komt!
Heb ze trouwens allemaal gelezen.. ( LURKING ME!)
en respect voor de posters
*spreekt meequote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
ManU wat doe je nou? Beetje lieve gedichtjes over Lieske typen
Ik ga hem hierop aanspreken![]()
Dat is vervelend, ik heb ook RSI-klachten gehad anderhalf jaar terug. Steken in mijn handen enzo, erg pijnlijk en ook wel beangstigend...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik had het eerlijk gezegd wel gehad met het neppe schouwspel dat Big Brother heet. Maar voor deze speciale gebeurtenis laat ik mij nog even zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's een naam die we hier lang niet gezien hebben
Het is natuurlijk ook iets om jezelf de laaste dag mee bezig te kunnen houden en de zenuwen de bedwingen...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske begon vanmorgen om 7 uur ofzo al schoon te maken, als ze nog steeds bezig is is ze echt zwaar gestoord. Dacht dat ze dat gewoon wilde voor de live uitzending dat alles er een beetje goed uit zou zien...
FEESTJEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Heb net m'n salarisstrookje gekregen...
December is geweldig
(dertiende maand én winstuitkering)
Hai M-en-Aquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat we weten waar de behoefte van de lurkers zit![]()
Maar zo komt het topic wel vol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |