Thanksquote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef cuall het volgende:
Wat is dat toch met jullie cappers, er zijn 4 streams en jullie pikken allemaal steeds het zelfde moment,![]()
knap hoor![]()

Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:25 schreef cuall het volgende:
[..]
hé leuk dat je ze hebt gebundeld, lief
![]()
![]()
2 uur er naast, moet kunnen op een hele nacht![]()

quote:

Precies mijn idee.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja of ze hebben een ander onderling lijntje, met een stem die dan zegt.......stream3.........ja.......NU

Zullen de zenuwen zijnquote:

Je gaat het moment mislopenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
Shit, ik moet ff weg... stop ff 20 minuten met posten mensen... ik wil nummer 1000 meemaken![]()
Tot zo weer

Maar ik post door tot de laatste snikquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn pols, RSI polsje![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]

Jij gaat er dus ook niet bijzijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Muerte het volgende:
Shit, ik moet ff weg... stop ff 20 minuten met posten mensen... ik wil nummer 1000 meemaken
Tot zo weer![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nog even....
ik durf bijna geen koffie te halen, bang dat ik het historische moment ga missen...

Geintje!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Muerte het volgende:
Shit, ik moet ff weg... stop ff 20 minuten met posten mensen... ik wil nummer 1000 meemaken
Tot zo weer![]()

Erg hequote:

tis watquote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef F4iTH het volgende:
Zomaar een groene emmer midden op de gang.
Hoever nog naar de 1000?![]()
[afbeelding]

Moet te halen zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja FB nu kom ik even serieus posten, want mijn tijd was 12:50![]()
![]()
![]()

Das minderquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]

Hai, lekker geslapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer met post 164. Goedemiddag

quote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Manu82 het volgende:
Cuall ben je er nog? ben in slaap gevallen op de bank sorry

Da's helemaal niet leukquote:

wat is dat toch dat iedereen opeens 20 minuten weg isquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Sjet het volgende:
Tot zo weer![]()

Hihi, op de laatste dag het hele huis nog ff slopenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Waarom is Lieske in godsnaam aan het schoonmaken? Wat een onzin !
Laten ze op zoek gaan naar dat muizen nest en de bank opensnijden !

Ja hoor lieffie, je had het denk ik nodig, en je hebt me er top door heen getrokken hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Manu82 het volgende:
Cuall ben je er nog? ben in slaap gevallen op de bank sorry

Zou je wel willen hequote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Sjet het volgende:
Tot zo weer![]()

Was het nu BB1 waar ze op een gegeven moment het meubilair sloopten om op te stoken?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef avonne het volgende:
Waarom is Lieske in godsnaam aan het schoonmaken? Wat een onzin !
Laten ze op zoek gaan naar dat muizen nest en de bank opensnijden !

Middagquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer met post 164. Goedemiddag

[fluister-mode]quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is dat toch dat iedereen opeens 20 minuten weg isEn waarom 20 minuten

da's een naam die we hier lang niet gezien hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik doe ook maar een duit in het zakje. Heb immers ook enthousiast meegechat in de eerste 300 topics.

Sorry Sjet, ik denk dat we dat maar niet gaan doenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Sjet het volgende:
Tot zo weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |