Van 1000 naar 1002quote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Tobbes het volgende:
zullen we afspreken dat er geen 1001ste topic geopend gaat worden...
We gaan gewoon door joh... zien wel hoever we komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Tobbes het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:49 schreef mallemeid het volgende:
Lieske vindt zomaar een geheime pocket in dr doos
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Inderdaad: Roel is een 1dimensionaal karakter met twee kanten: alcohol van boven en sex van onderen.
Meer kan hij niet, meer heeft hij niet geleerd tijdens zijn studie psychologie.
Een vakje die ze nog niet eerder had gevondenquote:
Dat wordt lastig. Het zou wel leuk zijn om halverwege deze topic massaal over te stappen naar een chattopic en de 1000ste pas tijdens de Live te openen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Tobbes het volgende:
quote:
Ben jij gek geworden. De finale moet nog beginnen tegen die tijdquote:
Verheug ik me dus ook echt opquote:Op donderdag 22 december 2005 11:51 schreef CartWOman het volgende:
Peet, Tanja komt vanavond dus wél.
Ex-BB5 bewoners over de finale
Noem het dan andersquote:Op donderdag 22 december 2005 11:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben jij gek geworden. De finale moet nog beginnen tegen die tijd![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verheug ik me dus ook echt op
Ze kwam in die internetuitzending ook erg goed tot haar recht![]()
Ik hoop ook erg dat Joost bij de laatste 2 zit, en Tan dan zegt dat ze het Joost niet gunt![]()
[BB FD 001] Finale dag topicquote:
Ik ook niet.....quote:Op donderdag 22 december 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.,...langzaam afkicken hoor... echt niet bij nummer 1000 opeens cold-turkey.. dat trek ik niet
Typisch Tanja:quote:Op donderdag 22 december 2005 11:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verheug ik me dus ook echt op
Ze kwam in die internetuitzending ook erg goed tot haar recht![]()
Ik hoop ook erg dat Joost bij de laatste 2 zit, en Tan dan zegt dat ze het Joost niet gunt![]()
quote:Veel zin heb ik er niet in. Ik heb de banden teruggezien en weet nu hoe de bewoners over mij praatten… Dat heeft me echt gekwetst.” De Groningse: „Ik denk dat Joost gaat winnen. Hij is erg populair. Tenminste, dat hoor ik van mensen om mij heen. Maar ik hoop dat Lieske de pot wint. Ze is ontzettend gegroeid in het huis. Ach, we zullen het allemaal vanavond wel zien…”
999 luftballonsquote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef kissa het volgende:
Ik vind 999 eigenlijk mooier dan 1000![]()
Hij moet het mutsje van Dido weer opdoen. Stond 'm wel goedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef Sjet het volgende:
Joost wat zit je haar leuk![]()
[afbeelding]
Spambanquote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom ff spammen...
Vier maanden BB.....
Als 'ie het dan maar helemaal tot onder zijn kin trektquote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij moet het mutsje van Dido weer opdoen. Stond 'm wel goed![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als 'ie het dan maar helemaal tot onder zijn kin trekt![]()
![]()
Dat is gewoon tactiek. Degene die je het het minst gunt wijs je aan, wetende dat juist de 'bescheiden underdog' dan de stemmen krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:00 schreef Sjet het volgende:
Echt gelul wat Joost en Inge net zeiden![]()
kan jou het schelen, schrijf zoals je hart ingeeft !quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
Bedoelde u: AfscheidsSpeechesquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
tnxquote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoelde u: AfscheidsSpeeches
Bron: Google
d) Geen idee.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
volgens mij afscheidsspeechesquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
Als ze haar mond niet opentrekt wel.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske maakt zich meer zorgen waar ze vanavond gaat slapen dan om andere dingen...
Ze denkt zeker dat er een hele rij jongens klaar staat, die haar mee naar hun huis zullen vragen
Inderdaad. Speech hoeft geloof ik niet met hoofdletter 's' omdat het gewoon een NL woord is.quote:
Hij bedoelde de muziek op zijn I-Podje denk ik (meldde 'ie toen Dido weg was, dat 'ie er een hadquote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
Roel heeft zo zijn maniertjes om wakker te blijven op de techno-feestjes.
Ja Roel wij weten echt wel dat je dat met speed doet![]()
Offff....... dat ze met niemand mee mag? Dat ze nergens meer welkom is.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske maakt zich meer zorgen waar ze vanavond gaat slapen dan om andere dingen...
Ze denkt zeker dat er een hele rij jongens klaar staat, die haar mee naar hun huis zullen vragen
Maar waarom dan die hoofdletter S in het midden?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb er AfscheidsSpeeches van gemaakt...
1 squote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Wel nadat hij het geld aan haar heeft afgegeven uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef the_undertaker het volgende:
mooiste zou zijn dat Joost niet wint, en dat die dikke vriendin van hem weer voor dat glas staat en zegt dat ie in zijn eentje in dat huis mag blijven![]()
met kleine s is beter denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Okay, dan haal ik die nog wel weg...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar waarom dan die hoofdletter S in het midden?
De wel of niet tussen -s hangt toch van het tweede deel af?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef I_doubt het volgende:
[..]
afscheidsrede volgens de Van Dale
dus met tussen-s
dus inderdaad: afscheidsspeeches
quote:
afscheidsspeeches, maar liever afscheidsredevoeringenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:14 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen de bewoners niet beter weer gaan slapen. Werd harder gepost toen ze sliepen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:14 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen de bewoners niet beter weer gaan slapen. Werd harder gepost toen ze sliepen![]()
Jaaaa... daar istie toch nogquote:
Hoiquote:
Nee hoor... de streams zijn gewoon scherper denk ik. Regenworm wilde Lieske nog wel eens retoucheren... maar ik doe dat niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij hebt jij een filter op je 'cap-toestel'die mensen zijn bij jou veel gladder
![]()
Misschien hebben ze voor de finaledag betere streams aangezet...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... de streams zijn gewoon scherper denk ik. Regenworm wilde Lieske nog wel eens retoucheren... maar ik doe dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |