tnxquote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoelde u: AfscheidsSpeeches
Bron: Google
d) Geen idee.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
volgens mij afscheidsspeechesquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
Als ze haar mond niet opentrekt wel.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske maakt zich meer zorgen waar ze vanavond gaat slapen dan om andere dingen...
Ze denkt zeker dat er een hele rij jongens klaar staat, die haar mee naar hun huis zullen vragen
Inderdaad. Speech hoeft geloof ik niet met hoofdletter 's' omdat het gewoon een NL woord is.quote:
Hij bedoelde de muziek op zijn I-Podje denk ik (meldde 'ie toen Dido weg was, dat 'ie er een hadquote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
Roel heeft zo zijn maniertjes om wakker te blijven op de techno-feestjes.
Ja Roel wij weten echt wel dat je dat met speed doet![]()
Offff....... dat ze met niemand mee mag? Dat ze nergens meer welkom is.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske maakt zich meer zorgen waar ze vanavond gaat slapen dan om andere dingen...
Ze denkt zeker dat er een hele rij jongens klaar staat, die haar mee naar hun huis zullen vragen
Maar waarom dan die hoofdletter S in het midden?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb er AfscheidsSpeeches van gemaakt...
1 squote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Wel nadat hij het geld aan haar heeft afgegeven uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef the_undertaker het volgende:
mooiste zou zijn dat Joost niet wint, en dat die dikke vriendin van hem weer voor dat glas staat en zegt dat ie in zijn eentje in dat huis mag blijven![]()
met kleine s is beter denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Okay, dan haal ik die nog wel weg...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar waarom dan die hoofdletter S in het midden?
De wel of niet tussen -s hangt toch van het tweede deel af?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef I_doubt het volgende:
[..]
afscheidsrede volgens de Van Dale
dus met tussen-s
dus inderdaad: afscheidsspeeches
quote:
afscheidsspeeches, maar liever afscheidsredevoeringenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
ff hulp nodig...
Is het
a) Afscheids-Speeches
b) AfscheidsSpeeches
c) anders, want.....
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:14 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen de bewoners niet beter weer gaan slapen. Werd harder gepost toen ze sliepen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:14 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen de bewoners niet beter weer gaan slapen. Werd harder gepost toen ze sliepen![]()
Jaaaa... daar istie toch nogquote:
Hoiquote:
Nee hoor... de streams zijn gewoon scherper denk ik. Regenworm wilde Lieske nog wel eens retoucheren... maar ik doe dat niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij hebt jij een filter op je 'cap-toestel'die mensen zijn bij jou veel gladder
![]()
Misschien hebben ze voor de finaledag betere streams aangezet...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... de streams zijn gewoon scherper denk ik. Regenworm wilde Lieske nog wel eens retoucheren... maar ik doe dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |